Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Levottomat lapsiryhmät kotitaloustunneilla

Vierailija
22.10.2022 |

Olen kotitalousopettajana aivan kurkkuani myöten täynnä näitä vapaan kasvatuksen tuotoksia: viimekin viikolla ikkunasta lensi ulos kolme kananmunaa, astianpesuainetta ja sähkövatkain(!!!). Yksi ryhmistä koostuu täysin syrjäytymisen partaalla olevista ongelmanuorista ja kerran he jättivät tahallaan tulpan kiinni lavuaariin, ja vesi tulvi pian yli. Jouduin itse parin muun oppilaan kanssa kuivaamaan lattian pikapikaa ettei koululle muodostuisi kosteusvaurioita. Anteeksi avautuminen mutta olen aivan loppu, onneksi jään eläkkeelle reilun vuoden kuluttua

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriaa ja siivousta.. Sitten kun osaavat käyttäytyä niin ruoanlaittoa sen mukaan.

Vierailija
2/4 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap, samanlaista se on valitettavasti muillakin tunneilla nykyään. Opetusryhmät aivan liian suuria ja inkluusio tunnetusti "toimii"

- ala-asteenopettaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon mukaan vatkain osui jotakuta päähän matkallaan alas

Vierailija
4/4 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö koulukeittiössä ole lattiakaivot juuri sitä varten, että on helppo siivota eikä tule vesivahinkoja?

Kotitalous on oppiaine, jossa pitäisi olla tytöt ja pojat aina eri ryhmässä. Villiintyisivät vähemmän, eikä tyttöjen tarvitsisi jäädä siivoamaan.