Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän kokoinen on keskivero suomalaisnaine. Oletko sinäkin keskiverto

Vierailija
22.10.2022 |

18-39 vuotiaa keskivertonainen on 165cm pitkä ja painaa 58kg

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Keskivertoa pidempi ja painavampi.

Vierailija
2/26 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen huomattavsti pidempi ja suhteessa pituuteen painoindeksin alarajalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suomalaiset naiset ovat paljon pontsompia. Ukrainalaiset kauniit ja hoikat naiset muuttavat painotilastoa alemmas.

No eihän tuossa ole mukana ukrainalaisia

Vierailija
4/26 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suomalaiset naiset ovat paljon pontsompia. Ukrainalaiset kauniit ja hoikat naiset muuttavat painotilastoa alemmas.

Tilastoa katsomalla huomaat, että itä-eurooppalaiset ovat länsi-eurooppalaisia ja jopa suomalaisiakin lihavampia.

Vierailija
5/26 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ikähaarukassa olin 160/47-52.

Vierailija
6/26 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen keskipaino ei ole 58kg vaan 68kg.

Vierailija
7/26 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Olen huomattavsti pidempi ja suhteessa pituuteen painoindeksin alarajalla.

Minä taas olen viitisentoista senttiä pidempi ja suhteessa pituuteen siellä ylärajalla.

Kyllähän minä tiedän, että ihmiset ovat lyhyitä, mutta en minä sentään uskonut keskipituutta noin matalaksi. No, kun täältä yläviistosta katselee, pituuserot eivät näy.

Vierailija
8/26 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2cm lyhyempi ja 10kg enemmän painoa 🤷🏻

Vierailija
9/26 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän kielletään, että 30 vuotta täyttänyt nainen ei ole mitenkään ihmeellisesti muuttunut vaan edelleen erittäin haluttu.

No, virallinen tilasto osoittaa, että 30v eteenpäin naisten keskipituus on 163 cm ja paino...73kg!

Onko sellainen haluttava? Minusta tuollainen on suohirviö.

Vierailija
10/26 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viittaat iltalehden artikkeliin, niin siinä kylläkin sanotaan, että 18-39v, 165 cm ja 69 kg. Eli kymmenen kiloa lisää.

Minä olen 41v ja 52 kg. Hurjalta tuntuu tuo, että keskimäärin 20 kg ihmisillä enemmän!

Vierailija
11/26 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

155cm, 40kg

Vierailija
12/26 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino osuu kohdilleen (69 kg) mutta pituutta on 180 cm. Oon kyllä myös yli ikähaarukasta. Voiko noin nuoret muka olla noin lyhyitä, kun ihmisten pituus kasvaa koko ajan?

Vierailija
13/26 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ollaan hoikempia. Sitten aika ja hormonitoiminta muuttaa kehoa. 50-vuotiaan keho on erilainen kuin 20-vuotiaalla.

Eroa on myös geeneissä. Joissakin suvuissa kaikki on saman mallisia, pullohartioita tai pallopyllyjä.

Jotkut suvut on kuivan kesän oravia kaikki. Hyväksy jokainen sellaisena kuin on.

Vierailija
14/26 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tuon pituinen. Ollessani 58-kiloinen sain jatkuvasti kuulla, miten hoikalta ja sirolta näytin. Ei pahalla, mutta suurin osa suomalaisnaisista on huomattavasti painavampia.

Nyt olen lihonut noista ajoista muutaman kilon mutta työpaikalla ja muuallakin olen edelleen "se hoikka".

N42

Vierailija
15/26 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena ollaan hoikempia. Sitten aika ja hormonitoiminta muuttaa kehoa. 50-vuotiaan keho on erilainen kuin 20-vuotiaalla.

Eroa on myös geeneissä. Joissakin suvuissa kaikki on saman mallisia, pullohartioita tai pallopyllyjä.

Jotkut suvut on kuivan kesän oravia kaikki. Hyväksy jokainen sellaisena kuin on.

Taukotilojen pullat muuttaa naisen muotoa ei hormoonit.

Vierailija
16/26 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, aika usein tulee itseäni pidempiä ihmisiä vastaan. Joskus taas on päiviä, että ihmettelen onko paikkakunnalla joku lyhytkasvuisten vertaistukitapahtuma.

N 175cm/64kg.

Vierailija
17/26 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

172 cm ja 59 kg. Keskiverto yllättävän lyhyt, asunkohan pitkien maassa.

Vierailija
18/26 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän kielletään, että 30 vuotta täyttänyt nainen ei ole mitenkään ihmeellisesti muuttunut vaan edelleen erittäin haluttu.

No, virallinen tilasto osoittaa, että 30v eteenpäin naisten keskipituus on 163 cm ja paino...73kg!

No kyllähän tuossa koossa joutui jo M-kokoisia paitoja käyttämään ja vyötäröllä oli ylimääräistä, eli muutuin tasapaksun näköiseksi, kun vyötärön ympärys oli melkein 85cm, mutta että suohirviö..? Noh, on sitä nähty paljon pahempaakin.

Vierailija
19/26 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota kantaa tuohon viimeiseen.

Mutta onhan tuo paljon. Minä olen 172cm mies, ja 70-kiloisena selkeästi ylipainoinen sanoi painoindeksi mitä tahansa. Vatsanseutu kertoo totuuden, ja se miltä olo tuntuu siihen verrattuna kun olin <65kg.

Vierailija
20/26 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

7cm  pidempi, ja kymmeniä kiloja painavampi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi