Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko kuulla jos joku on palavasti ihastunut?

Vierailija
22.10.2022 |

Punnitsen kertomista. Kyseessä aikuinen sinkku.
Itsestäni kuulisin mielelläni tehneeni vaikutuksen toiseen, hyvässä tai pahassa.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Voihan olla, että tunne on molemminpuolinen. Arvostaisin rohkeutta avoimesti kertoa tunteistaan. Ihastuminen tapahtuu nopeasti, mutta jos menisit vannomaan rakkautta parin kohtaamisen perusteella, niin silloin vaikutus saattaisi olla vähemmän positiivinen.

Vierailija
2/36 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai, jos molemmat on sinkkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen " palavasti" pelästyttäisi. Vähän hillitymmin kannattaisi kertoa.

4/36 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos sen kertoo kaipaamani henkilö.

Vierailija
5/36 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä millainen suhde teillä on nyt? Jos on kaveri ja toisella ei ole mitään tunteita, voi kaveruus loppua siihen.

Vierailija
6/36 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuulla, oli tilanne mikä tahansa. Itsekin juuri kerroin työkaverilleni ihastuneeni häneen, suutelimme työpaikan juhlissa. Vaikka tilanne on hankala (molemmat varattuja), ihastuksen tunnustaminen helpotti huomattavasti omaa oloa. Olen jo yli vuoden hautonut näitä tunteita sisälläni.

Vierailija
7/36 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se päivää piristäisi, etenkin jos ihastunut on omien mieltymysten mukainen.. Tätä sinä et tietysti voi tietää.

Vierailija
8/36 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, oli tärkeää kuulla tällainen tunnustus. Nyt olemme olleet noin 20 vuotta naimisissa.

Vierailija
9/36 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tavanneet vasta vai oletteko tunteneet pidempään? Tai oletteko työ- tai opiskelukavereita?

Vierailija
10/36 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Työkuvioissa tapasin, ei varmaan kovin usein nähdä. Haluaisin kuulla.

Vierailija
11/36 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuulla.

Vierailija
12/36 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi lähinnä vaivautunut olo. Kaksi tapausta takana (molemmat työpaikalla tapahtuneita), toinen oli omin lupineen kaivanut mun numeron ja alkoi lähettelemään siihen viestejä ja tuli vapaapäivänään kyyditsemään mua töistä kotiin. Tosi creepyä. En edes koskaan vastannut sen viesteihin ja annoin kyllä kuulua että jättäisi mut rauhaan - ei mennyt perille.

Toinen oli naimisissa oleva tyyppi ja otti mut kerran syrjään keskustelemaan että on "kuullut juttua, että mä olisin ihastunut häneen". Kiistin tuon. Joskus myöhemmin marttyroi, mikä meitä naisia vaivaa kun ei kiltti mies kelpaa. Olin niin puulla päähän lyöty, etten saanut sanaa suustani. Näin jälkikäteen tekisi mieleni kysyä, että kuka hänen vaimonsa kanssa meni naimisiin jos ei ole naiselle kelvannut, ja onko se hänen tulkintansa kiltistä että vehtailee vaimonsa selän takana? Ja muutenkin, en ole tiennyt että mulla olisi velvollisuus "kelpuuttaa" työpaikan varattuja miehiä. Kiinnostun jostain jos kiinnostun, ketään en kelpuuta.

Vierailija
13/36 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parisuhteessa, en tahtoisi kuulla.

Vierailija
14/36 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuollaisen tunnustuksen mielellään kuulee. Kun sitä on ihastunut sanoi sen taikka sitten ei sano.

Vierailija
15/36 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostat teinin tasolle jääneeltä. "Mä oon ihastunut suhun aletaanko olemaan?"

Vierailija
16/36 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuullostat teinin tasolle jääneeltä. "Mä oon ihastunut suhun aletaanko olemaan?"

Sipuleita kuullotetaan.

Vierailija
17/36 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kulttuurieroja. Jos kyseessä heterot, niin ok jos nainen kertoo miehelle, ongelmallista jos mies kertoo naiselle.

Vierailija
18/36 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on kulttuurieroja. Jos kyseessä heterot, niin ok jos nainen kertoo miehelle, ongelmallista jos mies kertoo naiselle.

Merkkaa aika paljon että miten ja missä ilmaisee.. Ja mitä. Toki myös suhteella on väliä. Onko kyseessä hyvä tuttu, työkaveri, joku random naama jonka näkee lenkillä jne.

Hieman eri asia sanoa työkaverille jossain sivulauseessa kuin se, että kaivaa käytännössä tuntemattoman tiedot netistä ja lähettää viestiä.

Toki myös hyvä pitää jonkinlainen realismi asioissa.. Jos itse on tasoa suohirviö ja ihastuksen kohde on vastakohta, kannattaa ehkä miettiä "haluaisiko hän kuulla tätä", menee helposti kiusalliseksi.

Vierailija
19/36 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuntematon ihminen kannattaa ensin kysyä onko naimisissa ,jos tuttu sinkku voit kertoa vaikka että oot vähän ihastunut ym. lähesty varovaisesti, äläkä pelästytä ihastuksen kohdetta. kysy elokuviin tai kahvilaan treffeille esim.

Vierailija
20/36 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän kiinnostuksen tai ihastuksen ilmaiseminen tarkoita seurusteluehdotusta. Toki saman voi ilmaista myös pyytämällä treffeille ja huomioimalla, niin kohteliaisuuksilla kuin osoittamalla, että viihtyy toisen seurassa ja tahtoisi viettää enemmänkin aikaa yhdessä. Koskettamalla ja näyttämällä kuinka tuntee.