Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko kuulla jos joku on palavasti ihastunut?

Vierailija
22.10.2022 |

Punnitsen kertomista. Kyseessä aikuinen sinkku.
Itsestäni kuulisin mielelläni tehneeni vaikutuksen toiseen, hyvässä tai pahassa.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaisi,piristäisihän se vaikka olisin sinkku tai suhteessa,ei kai sellaisen kuuleminen ole ikävää,mutta pitää sitten ymmärtää,jos toinen sanoo olevansa varattu...jos tunne on molemminpuolinen,niin sitten varmaan annetaan palaa 

Vierailija
22/36 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aiotko Ap kertoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuulla

Vierailija
24/36 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kertoa suoraan, että "olen ihastunut sinuun". Sellaiseen on vaikea suhtautua, etenkin, jos asia tulee ilmi yllätyksenä. Parempi on ehdottaa jotain suht neutraalia tekemistä yhdessä. Kysyä vaikka kahville tai yhdessä katsomaan jotain uutuusleffaan, seuraksi kuntosalille tai keilaamaan, jos sellaista harrastaa. Siellä sen toisen voi saada hoksaamaan itse, että "hei, tuohan on oikeastaan melko kiva tyyppi".

Vierailija
25/36 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä ainakin kiinnostaa ensin tutustua ystävänä ja miettiä jos tästä tulee jotain, jos on yhteistä tekemistä ja yhteinen harrastus. Mutta toki olen kiinnostunut ihmisistä myös ihan ystävinä,  enkä haluaisi mitään enempää. Sekin sitten selviää, jos ystävyys toimii hyvin ym. 

Vierailija
26/36 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin haluaisin kuulla!

Vierailija
27/36 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen ihastuminen minuun kiinnostaa vain jos ihastuja on mun oma mies. Muiden ihastumisilla mä en tee mitään.

Vierailija
28/36 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vaan. Vaikka en tuntisi samoin, arvostaisin rohkeutta kertoa ja suhtautuisin asiallisesti.

Vierailija
29/36 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä suihku auttaa siihen!

Vierailija
30/36 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisi lähinnä vaivautunut olo. Kaksi tapausta takana (molemmat työpaikalla tapahtuneita), toinen oli omin lupineen kaivanut mun numeron ja alkoi lähettelemään siihen viestejä ja tuli vapaapäivänään kyyditsemään mua töistä kotiin. Tosi creepyä. En edes koskaan vastannut sen viesteihin ja annoin kyllä kuulua että jättäisi mut rauhaan - ei mennyt perille.

Toinen oli naimisissa oleva tyyppi ja otti mut kerran syrjään keskustelemaan että on "kuullut juttua, että mä olisin ihastunut häneen". Kiistin tuon. Joskus myöhemmin marttyroi, mikä meitä naisia vaivaa kun ei kiltti mies kelpaa. Olin niin puulla päähän lyöty, etten saanut sanaa suustani. Näin jälkikäteen tekisi mieleni kysyä, että kuka hänen vaimonsa kanssa meni naimisiin jos ei ole naiselle kelvannut, ja onko se hänen tulkintansa kiltistä että vehtailee vaimonsa selän takana? Ja muutenkin, en ole tiennyt että mulla olisi velvollisuus "kelpuuttaa" työpaikan varattuja miehiä. Kiinnostun jostain jos kiinnostun, ketään en kelpuuta.

Tuollainen toisen vastuuttaminen on pelottavaa. Kuulin ehkä töissä, että pomo antoi ymmärtää jonkun suhtautuvan häneen romanttisesti. En usko ollenkaan. Vaikutti keinolta väistää palkkaamista tai työosaamisen huomioimista. Jos kokenut työntekijä "suhtautuu romanttisesti", työosaamisesta kertomista ei kai tarvitse huomioida. Jos pomo kiinnostuu osaavasta, onko vika työosaamisesta kertoneessa?

Vierailija
31/36 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi kuulla ja olisin jopa vähän pottuuntunut. Toinen tekisi tunnustamisella asiasta ongelman minulle, koska olen naimisissa enkä halua erota. En myöskään kaipaa kenenkään ihailua enkä halua joutua mihinkään draamoihin. Tuollaisen tunnustuksen jälkeen olisi vaikea tehdä yhteistyötä tämä. palavasti ihastuneen henkilön kanssa.

Vierailija
32/36 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan riippuu siitä, pitääkö toinen viehättävänä vai ei. Tottakai se on mahtava juttu jos joku hottis tulee kertomaan olevansa ihastunut, muttei niin kovin jos kyseessä on paljon vaatimattomampi tapaus.

Vierailija
33/36 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kuulla! Työkaveri avautui ihastumisestaan. Pidin häntä ennen ihan mukavana, kertomisen jälkeen jotenkin ällöttävänä.

Vierailija
34/36 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi. En tarvitse tietoa ja voisin lipsauttaa turhan puhujaa. Nykyajan tunnetulvan ilmaiseminen on naurettavaa. Kai kela korvaa lipsauttajalle terapian, jos yritän suojautua siltä. Minullakin on oikeus ilmaista tunteeni.

Vierailija
35/36 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, jos pitäisi siitä toisesta henkilöstä. Olisin vähintään imarreltu, vaikka en olisi kiinnostunut. Ja jos en pitäisi siitä henkilöstä, niin ei se haittaisi jos kertoisi. Tärkeää on, että kertoo asiallisesti ja hillitysti eikä tavallaan vyörytä kaikkia tunteitaan toisen päälle, se pelästyttäisi ja vaivaannuttaisi. Ja jos ei saa vastakaikua, niin jättää asian sikseen, eikä enää tyrkytä itseään.

Voit esimerkiksi sanoa että "Tiedätkö, mä olen vähän ihastunut suhun ja mietin, jos haluaisit joskus lähteä kävelylle/kahville?". Ei tarvitse hehkuttaa että sä oot ihanin ikinä ja en pysty elämään ilman sua.

Vierailija
36/36 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minua haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme