Ex-huippumalli Ninja Sarasalo joutui putkaan, psykoosiin ja pakkohoitoon: Verestäni löytyi 12:ta huumetta
Kun näin tuon otsikon, ajattelin että hän varmaan muistelee villejä malliaikojaan maailmalla.
Mutta ehei, kyse nelikymppisen naisen melko tuoreesta Tallinnan reissusta, joka johti putkaan ja pakkohoitoon. Ninja väittää, että heidät huumattiin laivalla, mutta selittääkö sekään tätä koko sekavaa kuviota? Mikä laittaa nelikymppisen naisen sekoilemaan tuolla lailla?
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Ex-huippumalli-Ninja-Sarasalo-joutui-putk…
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
myötikset
Mitä ovat myötikset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
myötikset
Mitä ovat myötikset?
Myötäjäiset? Onko kyseessä kosinta ja ketä kositaan?
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä, kuka helvetti muka huumaisi kahden tunnin Tallinnan reissulla suomalaisen pariskunnan, mikä idea siinä olisi? Eiköhän ne huumauksen uhrit ole yleensä naisia, jotka yritetään saada mukaan. Mutta eihän sitä tietenkään omaa sekakäyttöään voi myöntää, niin laitetaan sitten huumaaminen jonkun muun piikkiin, niin saadaan dramaattisempi otsikko.
No ehkä ryöstääkseen, mutta jutussa ei lue, että heidät olisi ryöstetty.
Vierailija kirjoitti:
Jutussa huumeet ja pakkohoidot esitetään omituisen positiivisessa valossa, että oli kiva päästä lepositeisiin kun sai omaa aikaa. Just joo.
Ootteko huomenneet,että nyt on alkanut tulla psykoosijuttuja enenevässä määrin. Kaksisuuntainen on jo koluttu j ADHDkin Seuraava muotidiagnoosi psykoosi! On vaan vähän raskaamman sarjan juttu kuin noi muut diagnoosit. Ei siitä kevyttä saa paraskaan kirjoittaja.
Mun exä on sekoillu jo vuosia useita kertoja, pakkohoitoon ei oo laitettu tietääkseni kertaakaan.
Antaako Heidi tiputella Reeoa kovinta kilpailijaa Milenan varjolla.. kiittämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Jollei ole ollut kyseessä 12 eri tyyppiä, jotka eri aineella on pyrkinyt huumaamaan niin, eiköhän noi ole ihan itse otettu.
Vain 11 niistä aineista oli itse nautittuja, mutta se 12. oli höyhen, joka katkaisi kamelin psyyken.
Vierailija kirjoitti:
On mahdollista että baareissa ja laivoilla on nykyään riskejä tulla huumatuksi, alkoholi voimistaa vaikutusta, tai jos on ollut tapana käyttää alkoholia usein. Siitä ei tietoa mihin tuo 12 ainetta perustuu, pitäisi olla melkoinen mikstuura tai sitten se on vähemmän aineita(?). Jälkikäteen ainesosat voivat vaikuttaa, pitäisi malttaa levätä.
Eiköhän tuo 12 saatu laskemalla mukaan huumeiden vaikuttavat metaboliitit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutussa huumeet ja pakkohoidot esitetään omituisen positiivisessa valossa, että oli kiva päästä lepositeisiin kun sai omaa aikaa. Just joo.
Ootteko huomenneet,että nyt on alkanut tulla psykoosijuttuja enenevässä määrin. Kaksisuuntainen on jo koluttu j ADHDkin Seuraava muotidiagnoosi psykoosi! On vaan vähän raskaamman sarjan juttu kuin noi muut diagnoosit. Ei siitä kevyttä saa paraskaan kirjoittaja.
Sykoosi on uusi musta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
myötikset
Mitä ovat myötikset?
Myötätunto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollei ole ollut kyseessä 12 eri tyyppiä, jotka eri aineella on pyrkinyt huumaamaan niin, eiköhän noi ole ihan itse otettu.
Vain 11 niistä aineista oli itse nautittuja, mutta se 12. oli höyhen, joka katkaisi kamelin psyyken.
Heh. Onko nuo kaikki olleet päihteiksi laskettavia? Olen kuullut sekakäytöstä mutta niissäkin se on yleensä kahta-viittä ainetta. Viina ja pillerit varmaan se yleisin.
Taas näitä höpö löpöjuttuja. Wau mitä psykolointia.
Tässä kylillä seuranneena, niin on kyllä tolkuton tapaus tämä Ninja. Rahaa ei ole ja maksattaa elämisen muilla. Käyttäytyminen kuitenkin kuin huippumallilla. Alamaiset kyykkyyn.
Hänhän on Steiner koulun keittiöpiika, mitähän laittaa keitoksiin.
Höpöhöpö mitään huumasi. Nainen on täydessä maniassa ja puhuu ihan mitä sattuu. Hölmöä repostella asialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannabis kioskeihin niin ollaan kohta koko kansa psykoosissa.
En kyllä ymmärrä, kuka helvetti muka huumaisi kahden tunnin Tallinnan reissulla suomalaisen pariskunnan, mikä idea siinä olisi? Eiköhän ne huumauksen uhrit ole yleensä naisia, jotka yritetään saada mukaan. Mutta eihän sitä tietenkään omaa sekakäyttöään voi myöntää, niin laitetaan sitten huumaaminen jonkun muun piikkiin, niin saadaan dramaattisempi otsikko.