Keksitään minulle sukunimi!
Olen siis uutta elämää aloitteleva nainen, jolla oli huono perhe ja en halua kantaa näin ollen nykyistä nimeäni.
Mutta ei ole uuden nimenkään keksiminen helppoa.
Joku hieman överi ja vähän taiteellinen voisi olla makuuni. Pidän myös yksinkertaisista nimistä, johon liittyy hyvä mielikuva, kuten Kallio.
Olen myös ollut kiustattu, joten en halua nimeä, mistä helposti saa väännettyä jonkun pilkkanimen. Kaikista saa tahtoessaan, mutta toisista helpommin kuin toisista.
Kommentit (166)
Voisitteko nyt suhtautua tähän oikeasti vakavasti? Ihan oikeasti pyysin apua.
Ap
Lumiperhonen
Ei ole kellään Suomessa
Perhosia tunnen kyllä
Vierailija kirjoitti:
Ruusutarha, Pihlaja, Aallotar, Merenneito, Kuutar, Tähdentuike, Asteroidiyö, Metsäjänismaa, Jättiläiskallio, Tuuliharju, Meri, Auringonnousu, Väreranta, Peurapuro. Olet varmaan parempi keksimään nimiä kun tulee itselle.
Juuri tämänkaltaisista pidän paljon, kiitos! :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko nyt suhtautua tähän oikeasti vakavasti? Ihan oikeasti pyysin apua.
Ap
En.
Vierailija kirjoitti:
Lumiperhonen
Ei ole kellään SuomessaPerhosia tunnen kyllä
Tämäkin on kyllä kaunis :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Keskipörhölä
Tää on oikeesti hieno. :)
Hymy parantaa maailmaa.
Ihan oikeasti aikuiset ihmiset! Kerroin aloituksessakin olleeni kiusattu ja teistä on muka hyvää huumoria laittaa tänne kaikkea Kakka-aivo ja Pieru yms. No, toivottavasti saitte sitten naurunne. Minua ei naurata.
Ap
Jarru
Parru
Puska
Juoru
Epuu
Inte
Ysi
Kasi
Jouste
Jyrä
Juska
Ruusutarha, Pihlaja, Aallotar, Merenneito, Kuutar, Tähdentuike, Asteroidiyö, Metsäjänismaa, Jättiläiskallio, Tuuliharju, Meri, Auringonnousu, Väreranta, Peurapuro. Olet varmaan parempi keksimään nimiä kun tulee itselle.