Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä siivous sinulle metkitsee?

Vierailija
22.10.2022 |

Mulle se on mörkö. Aina este ja tekosyy olematta lähtemättä lenkille/tapaamaan kavereita jne.

Olen kyllästynyt tähän ja haluan muutoksen asap!

Haluan, että jatkossa päivisin järjestelen ja kerta viikkoon siivoan.

Ap

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivosiivous on ratkaisu. Huuda taisteluhuutoja pyykille, roskille imuroinnille jne. Eikä mitään amatöörien huraa huutoa. Vihollista solvataan pahimmilla nimillä mitä voit keksiä. Helpottaa kummasti oloa kun saat raivota. Tää on käytännön tason psykiatriaa.

Naapureille heippalaput että ymmärtävät. Kuuluu kato hoitoon ja kuuluuhan se huuto. 

Vierailija
2/12 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

För mig betyder det närmast oljud då det städas i huset. Man står nog helt väl ut med det.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänhallintaa, rutiini ja hyvän mielen tuoja. Inhoan suursiivouksia. Laitan päivittäin tavarat paikalleen, pyyhin pölyt ja imuroin viikottain. Jonkinlaista ylläpitosiivousta teen päivittäin. Siisti koti on ihana.

Vierailija
4/12 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivous merkitsee tuholaiskannan pitämistä pienenä. Tässä vanhassa talossa ne on niin pesiytyneet rakenteisiin ettei ammattimyrkytyskään ole auttanut. Siksi siivoilen ja pidän järjestystä yllä jottei ne pääse tekemään tuhojaan ja listin kaikki eteen tulevat toukat ja kuoriaiset.

5/12 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan siivoamista, mutta pakko siivota, jotta ei ihan läävässäkään joutuisi asumaan. 

Vierailija
6/12 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, että on paikat kunnossa.

Vierailija
7/12 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtä, jolla elätän itseni ja pyrin tekemään työn hyvin. Kotona siibvous on tympeää pakkopullaa.

Vierailija
8/12 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivous merkitsee tuholaiskannan pitämistä pienenä. Tässä vanhassa talossa ne on niin pesiytyneet rakenteisiin ettei ammattimyrkytyskään ole auttanut. Siksi siivoilen ja pidän järjestystä yllä jottei ne pääse tekemään tuhojaan ja listin kaikki eteen tulevat toukat ja kuoriaiset.

Muutettiin vanhaan siis 100 vuotta vanhaan omakotitaloon talvella. Yhtenä aamuna kevät talvella oli kärpäsiä niin paljon portaiden ikkunassa ja kahdessa yläkerran ikkunassa että se oli kuin kauhuleffasta. Niitä kuhisi ja enimmäkseen kömpivät vain vähän lensivät. Imuroidessa niitä alkoi ällöttää, hyi hell. Ostettiin kärpäspaperia niin invaasion loput jäi niihin. Tuo tapahtui vain ensimmäisenä vuonna. Ei onneksi toistunut.

Vierailija
9/12 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämänhallintaa, rutiini ja hyvän mielen tuoja. Inhoan suursiivouksia. Laitan päivittäin tavarat paikalleen, pyyhin pölyt ja imuroin viikottain. Jonkinlaista ylläpitosiivousta teen päivittäin. Siisti koti on ihana.

Mulla sama. Aina jos töissä, ihmissuhteissa tai rahatilanteessa on ollut ongelmia olen siivonnut ja siivonnut. Se on konkreettinen asia minkä voi hallita ja mikä saa hyvälle tuulelle.

Siitä on "jäänyt päälle" se että siivous on osa mun elämänhallintaa

Vierailija
10/12 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vaan laiska.

Vierailija
11/12 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkistä puhdistautumista