Lehtien maksumuuri
Kuvitteleeko lehdet oikeasti, että ihmiset haluaa maksaa kaikkien lukemiensa tietolähteiden sisällöstä?
Eihän ihmiset ole valmiita maksamaan kaikista kanavapaketeistakaan.
Kommentit (25)
Mitä ihmettä. Ihanko oikeasi ap. kuvittelet, kun lehdet ovat digilehtenä, ne voi lukea ilmaiseksi.
Jos vielä kerrot, miten lehdet pyörittävät bisnestä ja maksavat henkilökunnalle palkat, jos kukaan ei maksaisi.
Itse mieluusti maksan digilehdestä, joka kulkee aina mukana, toisin kuin paperilehti.
Saiskohan sossusta rahaa että voi lukea tärkeää journalismia? Koska eihän he laita maksumuurin taakse mitään humpuukia? eihän?
Vierailija kirjoitti:
Maksaahan tai maksoihan ne paperilehtien sisällöt: uutiset, artikkelit, ja muut.
Lehdet ovat myös yrityksiä.
Niillä on mitä erilaisimpia ja eri asioihin erikoistuneita toimittajia sekä muuta hlöstöä: toimistotyöntekijät, lehden teknisen puolen työntekijät, kiinteistönhoito, ja lehden jakelijat ja muut.Näille kaikille lehti maksaa palkkaa.
Vai miten ap luulee lehden ilmestyvän?
Ihanko itsestään, noin vaan?Lehti tarvitsee maksavia tilaajia ja lukijoita, että se pysyy pystyssä, että sitä kannattaa julkaista.
Mitä ne lehdet kioskilla maksaa, en tiedä :utta kuvitellaanpas seuraavaa. Olisi versio joka maksaa vitosen. Sitten olisi ilmaisversio, josta olisi leikelty uutisia pois. Aivan tasan tarkkaan ne sua kiinnostavat uutiset olisi siinä ilmaislehdessä, ja taas ottaisi aivoon!
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä. Ihanko oikeasi ap. kuvittelet, kun lehdet ovat digilehtenä, ne voi lukea ilmaiseksi.
Jos vielä kerrot, miten lehdet pyörittävät bisnestä ja maksavat henkilökunnalle palkat, jos kukaan ei maksaisi.
Itse mieluusti maksan digilehdestä, joka kulkee aina mukana, toisin kuin paperilehti.
jjoo ja yks pikku juttu, ei tarvitse huolehtia sitä paperilehteä roskiin!
Muistan aikaa kun mulle tuli hesari koska nettiversiota ei saanut tilata ilman paperiversiota! Kamalaa, ärsytti kantaa niitä hiton hesareita keräykseen!
Aikanaan tuli ettei tarvi tilata paperiversiota, ahh sitä onnea!
Robottikin osaa käyttää copy pastea.