Kerro joku paljastus suvustasi perjantain kunniaksi..
minä voi alloittaa: mun isällä on avioton lapsi venäläisen naisen kanssa ja
en ole koskaan häntä tavannut.
Kommentit (40)
lähisukuun kuulukoon sisarukset, enot, tädit, sedät, serkut.... Olkoon tämä tämmöinen hyvä paljastus=)
Mummoni oli lottana sodassa. Seurusteli jonkun sotilaan kanssa, joka huijasi sitä. Olikin oikeasti naimissa. Mummoni sai lapsen, joka on äitini.
En ole koskaan isosisääni nähnyt, en edes tiedä sen nimeä.
Häneltä ja hänen naiseltaan on otettu lapsi huostaan. Lapsi on jo aikuinen. Muuten olivat loisto vanhempia. Mutta kun saivat rahaa, alkoi ryyppääminen ja riehuminen. Siinä sai lapsikin mustelmia ja kuhmuja.
Miehen serkku on kuollut huumeisiin jenkeissä. Isän veli on saanut eläkkeen alkoholismin takia ja sen vaimo on ollut hoitolassa, osittain jehovalaisuuden takia. Heidän tytöllään on lapsi mustan miehen kanssa, mutta lapsi on annettu tytön sekoilujen takia isälleen. Samainen isän veli on velipuoli, koska isän äidin mies on ollut alkoholiin taipuvainen ja hakannut isän äitiä ja isän äiti on ottanut uuden - mutta tosin samanlaisen miehen! Mummon täti on kadonnut Venäjälle, on kadonnut juna-asemalla, eikä koskaan enää löytynyt. Tuo oli musta tosi hurjaa kun kuulin.
Tätini kuoli neitsyenä ja oli kuollessaan 72vuotias.
ja minä imin peukaloa varmaan vielä 16 vuotiaana.
Suvussa asiasta puhutaan harvoin ja pidetään onnettomuutena. Mietin, mahtoiko olla kuitenkin lapsensurma.
Isäni on alkoholisti.
Tätini miesystävä on häntä 20 v vanhempi ja naimisissa. Vaimo on pyörätuolissa. Tätini on ollut miehen kanssa jo väh. 20 v ja koko kaupunki tietää, vaimokin kai hyväksyy.
(tuntuu todella pahalta se asia) ja tätini tappoi vastasyntyneen vauvansa ja joutui vankilaan.
Ja isälläni on ollut suhde nuoruuden rakastettuunsa. Äiti sai selville ja se loppui siihen. Kukaan muu ei suvusta tiedä kuin minä.
ja toínen enoni on siskoni edesmenneen lapsen isä...
ja isoisäni eli tuon samaisen mummon mies on ollut avioton lapsi, isä on ollut tiedossa, mutta tämä ei ole koskaan tunnustanut poikaa. Tämä yh-äiti ei ole jaksanut hoitaa isoisää, joten hänet on otettu ottopoikana yhteen perheeseen. Orvoksi hän on kuitenkin tuntenut itsensä :(
Minun setäni raiskasi siskonsa (eli tätini)
Alkoholisteja löytyy pilvin pimein..., äitini 3 veljeä(kuolleet kaikki), isäni, veljeni, serkuistani suuri osa, siskonikin juo paljon ja hänen miehensä ihan kävelevä ruumis... Elä nyt näiden parissa normaalisti, tarkkailen kyllä omaa alkoholin käyttöäni.
on oikeasti mummon miehen veljen lapsi.
isäni isä ei ole oikeasti hänen biologinen isä, mutta tätä ei ole kerrottu kenellekään suvussamme.
Kaikki muut (lapsuuden)perheestäni ovat sairastaneet vakavan masennuksen paitsi minä (äiti, isä ja sisko). Itselläni oli jonkinasteista synnytyksen jälkeistä masennusta. Tästä asiasta kaikki asianosaiset vaikenevat kuin muuri. En tiedä miksi, onhan se aika tavallista nykyään... No meidän perheessä on aina vallinut ns. vaikenemisen kulttuuri. Omassa (nykyisessä) perheessäni olen tietoisesti valinnut toisenlaisen tien.
katoamalla maidon haku reissulla. Oli karannut 500km päähän nuoruuden rakkautensa luokse. Nyt siskollani ja mustalaisella on 3 yhteistä lasta, kuulemma.
tästä suku vaikenee kuin muuri :(
Tätä ei kerrottu hänen äidilleen ja isälleen (vanhuksia), vaan annettiin uskoa kuolleen luonnollisesta syystä.