Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei ymmärrä minua

Vierailija
21.10.2022 |

Minulla on epävakaa persoonallisuushäiriö ja kerroin että Vain elämäässä Yona kertoo omasta tilanteestaan (sama dg).

Mies kohautti olkiaan ja meni katsomaan uutisia toiseen huoneeseen. Tuntuu että en minäkään jaksa enää tsempata ja yrittää toipua, kun miestä ei kiinnosta tuon vertaa.

Vaadinko liikaa? Olisiko minunkin jo aika saada aitoa rakkautta vai kerjäänkö vain? Kiitos jos jaksoit lukea.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen tullut elämässni siihen tulokseen, että kaikki kärsineet sielut, ja he jotka ovat kunniamerkikseen saaneet diagnoosin, ovat kaikista mielenkiintoisimpia ja  syvällisimpiä ihmisiä.

Olet ihminen, et diagnoosi. Se on mauste persoonassasi, muutoin olet ihana kaunis ja komea persoona omalla tempperamentillasi! Nauti itsestäsi!

Ihana kaunis komea ap? No ei, vaan hän on syyllistävä nipottava masentava vinkuliisa, joka ei ansaitse miestään. Toivottavasti mies löytää paremman ja ihanan naisen, joka osaa puhua muustakin kuin itsestään.

voimia elämääsi, toivottavasti opit rakastamaan itseäsi. Jaksuhalit!

Vierailija
22/23 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et ole Yona. Ketä kiinnostaa (paitsi sua) jonkun popparin diagnoosit? Olisiko aika ottaa vähän vastuuta itsenäsi olemisesta? Kukaan muu ei sua tue tai pelasta. Olisit onnellinen, että sulla edes on joku kumppani/mies, jonka toimia arvostella ja nyyhkiä, että kun tuokaan ei tajua. Sen lisäksi sillä toisella on vapaus puhua tai olla puhumatta. Se ei vaikuta sun diagnoosiin mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto näitä av-mammojen ongelmia! :D