Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen tunne teillä oli koronassa päässä?

Vierailija
21.10.2022 |

Tiedän että joillain on koronassa outo olo pääässä. Voisiko joku kuvailla tarkemmin, jos on kokenut sen, ettämillainen se oli?
En ole varma, onko minulla siis koronaa, mutta vointi on ollut tänään kuumeinen ja aamupäivällä särki päätä. Kuumemittaria ei ole, joten en päässyt mittaamaan. Kun otin panadolia, särky meni pois, mutta päässä ikäänkuin heittää edelöeen, vaikea kuvailla tarkemmin, vähän kuin pää saisi jonkinlaisia 'sätkyjä' tai minisähköiskuja vähän väliä ja korvissa soi. Jos minulla olisi tosi korkea kuume, niin se voisi ehkä tuntua tältä, mutta olen varma, että nyt ei ole kuumetta sen panadolin jälkeen enää, jos oli aiemminkaan.
Onko kellään ollut mitään vastaavaa?
Kävin viime sunnuntaina kylässä kotona, jossa olikin silloin korona. Kotitestit ovat kuitenkin minulla olleet negatiivisia. Tai mikä muu vaiva voisi mahdollisesti oireilla näin? Kiitos kommenteista!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenpaineeni, joka oli ennestään jo koholla, nousi kattoon. Voisiko sinullakin olla ap sama? 

Vierailija
2/3 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verenpaineeni, joka oli ennestään jo koholla, nousi kattoon. Voisiko sinullakin olla ap sama? 

Mistä tiedät tuon, oliko sulla joku kotimittari?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huimannut on. Sama muutamalla tutulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan