Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pretty woman, kannattaako katsoa

Vierailija
21.10.2022 |

Onko hyvä? Saa suositella muitakin elokuvia, genrellä ei niin väliä kunhan ei toimintaa

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä leffahan tuo on. Hollywood-tuotannon parhaimmistoa lajissaan eikä ole vanhentunut lainkaan.

Jännä juttu muuten että muistan miten tuota leffaa käsiteltiin tosi paljon Aku Ankka-lehden numeroissa sen ilmestymisen aikoihin. Aikuisten leffa, mutta lehden lukijoista suurin osa oli lapsia :o

Aku Ankan lukijoiden keski-ikä on 29 vuotta, näin kertoi eräs lehtimyyjä minulle muinoin. Sisällössä on paljon sellaista, mitä lapset     eivät osaa yhdistää maailman tapahtumiin. Kaiken kaikkiaan älyttömän moniulotteinen julkaisu on se.  Tilaan itse tietysti, tilannut aina.

Pretty Woman-jutut eivät olleet minään ankkatarinoina lehdessä, vaan siinä toimituksen palstalla jossa käsiteltiin ajankohtaisia uutisia. Akkarissahan käsiteltiin ainakin tuohon aikaan paljon Disney-aiheisia tapahtumia ihan elävästä elämästä ja ilmeisesti yhtiöllä oli jotan tekemistä tämänkin leffan kanssa.

Vierailija
22/26 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffan idea on hyvä mutta molemmat päänäyttelijät omahyväisiä ja erittäin tietoisia statuksistaan. Menee pohja silloin koko elokuvalta, itserakkaus ei ole sama kuin itsevarmuus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle joskus sanottiin, että oon ihan kuin toi Geren näyttelemä henkilö. Samannäköinenkin.

Vierailija
24/26 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle joskus sanottiin, että oon ihan kuin toi Geren näyttelemä henkilö. Samannäköinenkin.

Missä sun kanssa vois jutella enemmän?

Vierailija
25/26 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä läskipyllyämmät pieruverkkareissaan fantasioivat paremmasta elämästä. :D not gonna hapen.

No onpas taas logiikka huipussaan. Minäkin heitän, että siellä pienimunainen luuseri jonka lempiharrastus on etsiä täältä keskusteluja missä voi haukkua naisia, öhö öhö.

Vierailija
26/26 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sun kanssa vois jutella enemmän?

Voitais jatkaakin tätä juttua privana jossain, mutta ensin varoitus: oon sua parikymmentä vuotta vanhempi.