Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada orgasmi miehen kanssa

Vierailija
21.10.2022 |

Olen siis erittäin kiihottunut ja himoitsen miestä mutta orgasmi jää tulematta. Mies pettyy tästä. Miten voisin saada orgasmin yhdessä miehen kanssa? Tilanne alkaa ahdistamaan jo..

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkinensa alle puolet naisista, tarkemmin ottaen 46 prosenttia, saa heteroseksissä orgasmin, paljasti vuonna 2015 julkaistu FINSEX-tutkimus. Sen sijaan miehistä peräti 93 prosenttia ilmoitti saavansa rakasteltaessa ainakin useimmiten orgasmin. Naisparien välisessä seksissä orgasmeja koetaan useammin: 86 prosenttia naisista kertoi saavansa useimmiten orgasmin harrastaessaan seksiä naisen kanssa.

Tutkimus paljasti myös joukon naisia, joilta orgasmi on jäänyt parisuhteessa täysin saamatta. Yli 50-vuotiaista naisista 5 prosenttia ja alle 35-vuotiaista naisista 15 prosenttia ei ole koskaan kokenut orgasmia harrastaessaan seksiä kumppaninsa kanssa.

Parisuhde- ja seksuaaliterapeutti Teija-Liisa Ranta arvelee, että orgasmittomuutta olisi enemmän kuin mitä tutkimukset antavat ilmi. Tutkimustuloksista ei myöskään ilmene, kuinka moni suomalainen ei ole koskaan saanut orgasmia – siis edes yksin masturboidessaan.

Mistä orgasmittomuus sitten oikein johtuu?

Vastauksia voi lähteä etsimään siitä, stimuloiko seksi oikeita kohtia omassa kehossa. Terveyskirjaston mukaan pelkkä emätinyhdyntä yksinään riittää vain harvoin tuottamaan orgasmin naiselle. Valtaosalle orgasmi vaatii riittävää klitoriksen stimulaatiota.

Iltiksestä...

Eipä ole ihme, täälläkin dissataan sitä klitorista ihan stäböllä, ja miehet retostelee että "kyllä minun naiseni ainakin saa kun vaan panen"..

"Mistä orgasmittomuus sitten oikein johtuu?"

Jokin piuha alapään ja yläpään välillä poikki.

Vierailija
42/57 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole ihme, täälläkin dissataan sitä klitorista ihan stäböllä, ja miehet retostelee että "kyllä minun naiseni ainakin saa kun vaan panen"..

Minkäs sille voi, jos sillä tavalla vaimo haluaa orgasminsa saada? Itse haluaisin muillakin tavoin niitä orgasmeja antaa, oikeastaan enemmänkin kuin panemalla, mutta koska muiden naisten orgasmien eteen en mitään voi tehdä, niin tähän on tyydyttävä.

Ei se ole retostelua, vaan omasta elämästä kertomista, eikä sen ole tarkoitus velvoittaa ketään muuta toimimaan millään muulla tavalla kuin sillä mikä itselle parhaalta tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkinensa alle puolet naisista, tarkemmin ottaen 46 prosenttia, saa heteroseksissä orgasmin, paljasti vuonna 2015 julkaistu FINSEX-tutkimus. Sen sijaan miehistä peräti 93 prosenttia ilmoitti saavansa rakasteltaessa ainakin useimmiten orgasmin. Naisparien välisessä seksissä orgasmeja koetaan useammin: 86 prosenttia naisista kertoi saavansa useimmiten orgasmin harrastaessaan seksiä naisen kanssa.

Tutkimus paljasti myös joukon naisia, joilta orgasmi on jäänyt parisuhteessa täysin saamatta. Yli 50-vuotiaista naisista 5 prosenttia ja alle 35-vuotiaista naisista 15 prosenttia ei ole koskaan kokenut orgasmia harrastaessaan seksiä kumppaninsa kanssa.

Parisuhde- ja seksuaaliterapeutti Teija-Liisa Ranta arvelee, että orgasmittomuutta olisi enemmän kuin mitä tutkimukset antavat ilmi. Tutkimustuloksista ei myöskään ilmene, kuinka moni suomalainen ei ole koskaan saanut orgasmia – siis edes yksin masturboidessaan.

Vastauksia voi lähteä etsimään siitä, stimuloiko seksi oikeita kohtia omassa kehossa. Terveyskirjaston mukaan pelkkä emätinyhdyntä yksinään riittää vain harvoin tuottamaan orgasmin naiselle. Valtaosalle orgasmi vaatii riittävää klitoriksen stimulaatiota.

Iltiksestä...

Ettekö usko edes tutkimuksiin? Se klitoris on se juttu, ja miehen päässä on piuhat löyhällä kun ei sitä tajua!

Vierailija
44/57 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vallankumouksellinen keksintö ostaa  Satisfyerpro2. Mies on sisällä mutta ei tee juurikaan liikettä koska laukeaa herkästi. Kun orgasmi lähestyy voi mieskin aktivoitua. Suosittelen.

Vierailija
45/57 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehethän haukkuvat naisia "hiekkapil.uiksi" "orgasmivammaisiksi" ja ties miksi, vaikka naiset aivan normaaleja. Sekin on henkistä väkivaltaa.

Vierailija
46/57 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö usko edes tutkimuksiin? Se klitoris on se juttu, ja miehen päässä on piuhat löyhällä kun ei sitä tajua!

En nyt jaksa etsiä tähän suoraa lainaustasi, mutta itse olet väittänyt myös, että mitä millään tutkimuksilla on virkaa, kun jokainen tietää itse mikä hyvältä tuntuu.

Vierailija
47/57 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltiksestä...

Miten sitten nainen haluaa sitä kalua sisälleen, vaikka mä haluaisin muuta enemmän? Johtuisiko se siitä että naiset eivät ole samanlaisia mieltymyksiltään, tai sitten sä olet sekaisin kuin seinäkello? Annat ohjeita joita noudattamalla vaimoni ei suostu enää koko seksiin. Olisin varovainen yleistäessä näitä omia mieltymyksiä.

Vierailija
48/57 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on kumma, ei nuo olemun tutkimuksia, vaan ihan muiden. Johan on mies itse sekaisin kuin se kello. Mitä sinä muka voit tietää mitänaisesta tuntuu?

Etkö usko  siihen klitorikseen?? Samanlainen se on kuin kalukin, parempituntoinen vain.

Ja saa sitä kalua haluta, tietysti.

Vierailija
49/57 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan on kumma, ei nuo olemun tutkimuksia, vaan ihan muiden. Johan on mies itse sekaisin kuin se kello. Mitä sinä muka voit tietää mitänaisesta tuntuu?

Etkö usko  siihen klitorikseen?? Samanlainen se on kuin kalukin, parempituntoinen vain.

😄 Sen lisäksi, että miehesi kannattaisi jättää viinittely laukeamisensa helpottamiseksi, suosittelen myös sinulle raittiutta pään selventämiseksi.

Vierailija
50/57 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai omia mieltymyksiä...

Ja ei ole tieteen vika jos ei vaimosi halua kanssasi seksiä!

Vierailija
51/57 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai omia mieltymyksiä...

Ja ei ole tieteen vika jos ei vaimosi halua kanssasi seksiä!

Eikä ole tieteen vika, jos miehesi ei kanssasi laukea, etenkään suikkarilla.

Vierailija
52/57 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasit ehkä minulle.

En tiedä miltä tuntuu, tiedän vain sen mitä vaimo haluaa ja sanoo. Onko tyytyväinen vaimoni valehdellut alusta asti jo lähes 40 vuotta? En usko klitorikseen, koska luotan tässä vaimoni sanaan enemmän kuin sinun, sillä hän haluaa juuri sitä kalua ja se on sinustakin ihan ok, joten mistä nyt kiikastaa? Vastaa selkeästi ja asiallisesti kysymyksiini jos haluat että sinut otetaan vakavasti. Uskotko sinä että nainen voi saada paraimmat orgasminsa yhdynnässä niin eittei kumpikaan koskettele silloin klitorista? Kiitos vastauksista.

Vierailija
53/57 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä täällä on muutama mies, joka inhoaa ja vihaa sitä klitorista.

Vierailija
54/57 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko laittaa pari lainausta tällaisista kommenteista, kiitos.

Vierailija
55/57 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasit ehkä minulle.

En tiedä miltä tuntuu, tiedän vain sen mitä vaimo haluaa ja sanoo. Onko tyytyväinen vaimoni valehdellut alusta asti jo lähes 40 vuotta? En usko klitorikseen, koska luotan tässä vaimoni sanaan enemmän kuin sinun, sillä hän haluaa juuri sitä kalua ja se on sinustakin ihan ok, joten mistä nyt kiikastaa? Vastaa selkeästi ja asiallisesti kysymyksiini jos haluat että sinut otetaan vakavasti. Uskotko sinä että nainen voi saada paraimmat orgasminsa yhdynnässä niin eittei kumpikaan koskettele silloin klitorista? Kiitos vastauksista.

Sä voit kieltää sen klitoriksen olemassaolon, siitä vaan, samoin kuin sen tuntoherkkyyden. Ja itse olet kertonut lu-kui-sia kertoja, miten vaimosi ei saa yhdynnässä  vaan sormetuksella ja nuolemalla. Peräreikääkös olet sormettanut ja nuollut?

Ihan toivoton olet.

Vierailija
56/57 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasit ehkä minulle.

Sä voit kieltää sen klitoriksen olemassaolon, siitä vaan, samoin kuin sen tuntoherkkyyden. Ja itse olet kertonut lu-kui-sia kertoja, miten vaimosi ei saa yhdynnässä  vaan sormetuksella ja nuolemalla. Peräreikääkös olet sormettanut ja nuollut?

Ihan toivoton olet.

En ole kieltänyt. Et osannut vastata ollenkaan kysymyksiin ja aloit satuileen jotain omituista. Palaan aiempaan ajatukseeni seinäkellosta, joka osoittautui oikeaksi. Purkaisit tuota vihaasi vaikka liikunnalla, se olisi kaikkien kannalta hyvä ratkaisu.

Vierailija
57/57 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko laittaa pari lainausta tällaisista kommenteista, kiitos.

Hän ei voi. Valitan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi