Millaisia vaatteita käytätte salilla?
En ole käynyt ikinä salilla. Käytetäänkö siellä perus collareita ja verkkareita? Hämmentävän monen olen nykyään nähnyt liikkuvan kaupungilla pitkissä kalsareissa. Ovatko tulleet salilta vai mikä homma?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorilla naisilla on ihonmyötäiset urheilulegginsit ja urheilurintaliivit.
Keski-ikäisillä naisilla on urheilu-T-paita ja jazzhousut.
Nuorilla miehillä shortsit ja hihaton. Vanhemmilla miehillä pitkät collarit ja T-paita.
Aikalailla näin se menee. Tosin itse olen keski-ikäinen nainen ja myös käytän urheilurintsikoita. Eivät ne ole vain nuorille naisille :) Ei se tuen tarve vähene, vaikka ikää tulee.
Mulla on joko sortsit tai polveen asti olevat mustat jumppahousut, olisikohan ne sitten ne jazzhousut.
Kalsareissa en kulje salin ulkopuolella. Pitkät lahkeet tai hihat ovat kuumat salilla.
Käyn salilla ja minulla on tekninen pitkähihainen ja pieruverkkarit. Oisko sinulla aineenvaihdunnassa häikkää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorilla naisilla on ihonmyötäiset urheilulegginsit ja urheilurintaliivit.
Keski-ikäisillä naisilla on urheilu-T-paita ja jazzhousut.
Nuorilla miehillä shortsit ja hihaton. Vanhemmilla miehillä pitkät collarit ja T-paita.
Siis mitä hittoa ei kai kukaan treenaa oikeasti pelkissä rintaliiveissä?? :DD entä treenaako jotkut miehet sitten ilman paitaa?
ApEi urheiluliivit ole yhtä paljastavat kuin tavalliset. Monethan ovat sellaisia crop-top-mallisia.
Ahaa.. mutta kiinnostaa treenaako miehetkin paidattomina jos naistenkaan ei tarvitse pitää paitaa päällä?
Ap
Eivät treenaa. Salilla miehillä on oltava paita päällä. Tulee sanomista sekä yksityisellä että julkisella puolella henkilökunnalta.
Tekninen t-paita ja tekniset housut tai verkkarihousut. Jos aiot hikoilla ei mitään puuvillavaatteita. Puuvillavaatteet sopii venyttelyyn ja joogaan, missä pitää olla lämpimästi.
Kengäksi lenkkarit tai tennarit, puhtaat, eli ulkona eri kengät.
Ulkomaalaiset naiset tai nuoret suomalaiset voivat olla salilla lyhyt toppi päällä, treenaavat enimmäkseen persettä.
Olen keski-ikäinen ja mulla on trikoot, tekninen toppi ja pitkähihainen verkkaritakki.
99.99% naisista käyttää legginsejä eli pitkiä kalsareita, mahdollisimman tiukkoja jotta jokainen salikundi varmasti näkee pakaroiden jokaisen sopukan kun tehdään kyykkyä ja muita perseliikkeitä mistä heidän saliohjelma koostuu 99.99 prosenttisesti.
Kyllä hävettäis.
Frakki yllä ja silinteri päässä tietenkin. Jalassa suorat mustat pöksyt. Rusetti kaulassa. Ja rauta nöyrtyy.
Vierailija kirjoitti:
99.99% naisista käyttää legginsejä eli pitkiä kalsareita, mahdollisimman tiukkoja jotta jokainen salikundi varmasti näkee pakaroiden jokaisen sopukan kun tehdään kyykkyä ja muita perseliikkeitä mistä heidän saliohjelma koostuu 99.99 prosenttisesti.
Kyllä hävettäis.
Kylläpä sinua harmittaa.
Minä käytän teknistä materiaalia olevia urheilulegginsejä, mutta teen jalkoja vain yhtenä päivänä viikossa ja kahtena päivänä viikossa teen ylävartalon lihaksia. Ei minua hävetä yhtään pukeutua salille asianmukaisesti eli em. leggingsien lisäksi myös hihaton urheilutoppi. Alla tietenkin urheiluliivit ja alushousut.
Epäilen, että sinä et käy salilla. Sinulla on vain mielikuva siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hävettäis.
Kylläpä sinua harmittaa.
Minä käytän teknistä materiaalia olevia urheilulegginsejä, mutta teen jalkoja vain yhtenä päivänä viikossa ja kahtena päivänä viikossa teen ylävartalon lihaksia. Ei minua hävetä yhtään pukeutua salille asianmukaisesti eli em. leggingsien lisäksi myös hihaton urheilutoppi. Alla tietenkin urheiluliivit ja alushousut.
Epäilen, että sinä et käy salilla. Sinulla on vain mielikuva siitä.
Olet oikeassa ja väärässä.
Käyn salilla.
Käyn miesten salilla koska haluan keskittyä treeniin enkä naisten esittelyyn.
Kireätä uimapukua ja siihen löysät colleke housut.Sali kengät.
No mulla on salilla tiukat urheilulegginssit ja vähän löysempi, teknistä materiaalia oleva t-paita tai toppi. Samanlaisia pitää varmaan 90 % naisista. Tiukkoja housuja pidän ihan siksi, että löysät tuntuvat itsestä epämukavilta, tuntuu että takerrun laitteisiin niissä. Jos ne jotain häiritsee niin sillehän en voi mitään, menen salille urheilemaan ja liikkumaan itselleni hyvää oloa.
No ainakin nuo ovat mitä mulla on :) ja ihan liivikaupasta ostetut oikeat hyvin tukevat liivit on.
Hih, en varmasti menisi pelkässä liiveissä salille, oli ikä sitten 17 tai 77. Enkä ole kyllä kenenkään nähnyt olevankaan.