Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia vaatteita käytätte salilla?

Vierailija
21.10.2022 |

En ole käynyt ikinä salilla. Käytetäänkö siellä perus collareita ja verkkareita? Hämmentävän monen olen nykyään nähnyt liikkuvan kaupungilla pitkissä kalsareissa. Ovatko tulleet salilta vai mikä homma?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän collegehousuja ja t-paitaa. Leggingseissä/kalsareissa jotkut reenaa.

Vierailija
2/31 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla naisilla on ihonmyötäiset urheilulegginsit ja urheilurintaliivit.

Keski-ikäisillä naisilla on urheilu-T-paita ja jazzhousut.

Nuorilla miehillä shortsit ja hihaton. Vanhemmilla miehillä pitkät collarit ja T-paita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripuu mille salille menet ja mikä on lajisi? Itse käyn 1 sali joka littyy kehon. Mutta ei kuntolaitteita. Salilla verkkarit , löysä pusero. Joillain trikoot.Toinen sali eri paikassa viikolla, on käytännössä sama vaatetus, mutta erikseen minulla jumppa tossut.

Vierailija
4/31 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorilla miehillä shortsit ja hihaton. Vanhemmilla miehillä pitkät collarit ja T-paita.

Siis mitä hittoa ei kai kukaan treenaa oikeasti pelkissä rintaliiveissä?? :DD entä treenaako jotkut miehet sitten ilman paitaa?

Ap

Vierailija
5/31 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä reenaan rikoissa ja tuupi topissa

Vierailija
6/31 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä hittoa ei kai kukaan treenaa oikeasti pelkissä rintaliiveissä?? :DD entä treenaako jotkut miehet sitten ilman paitaa?

Ap

Siis eikö sali ole melko julkinen paikka? Liikutteko muuallakin kaupungilla pitkissä alushousuissa ja rintaliiveissä?

Vierailija
7/31 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut ja paita ja sisäpelikengät.

Vierailija
8/31 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei urheiluliivit ole yhtä paljastavat kuin tavalliset. Monethan ovat sellaisia crop-top-mallisia.

Vierailija
9/31 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljettimekossa ja hai-saappaissa yleensä

Vierailija
10/31 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei urheiluliivit ole yhtä paljastavat kuin tavalliset. Monethan ovat sellaisia crop-top-mallisia.

Ahaa.. mutta kiinnostaa treenaako miehetkin paidattomina jos naistenkaan ei tarvitse pitää paitaa päällä?

Ap

Vierailija
11/31 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis eikö sali ole melko julkinen paikka? Liikutteko muuallakin kaupungilla pitkissä alushousuissa ja rintaliiveissä?

ei mua ainakaan haittaa vaikka naiset näkisi mut vaikka alasti

Vierailija
12/31 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on salilla aina tiukka t-paita ja trikoot ilman alushousuja.

M44

Vierailija
13/31 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ahaa.. mutta kiinnostaa treenaako miehetkin paidattomina jos naistenkaan ei tarvitse pitää paitaa päällä?

Ap

tuu tänne mun kotisalille niin ei ole tuota vaate ongelmaa, saa reenata vaikka alasti,

Vierailija
14/31 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten salilla löysät mukavat vaatteet. Sekasalilla oikein tiukat.

Vierailija
15/31 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 90-luvulla ostetut Harald Hirmuinen -kuosiset Black Horset ja reikäpaita yläosana.

Vierailija
16/31 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menen hyvin niukassa ja tiukassa lyhyessä urheilutopissa ja hyvin lyhyissä, melkein kuin boxerimallisissa treenishortseissa. Kiva siinä peilin edessä keikistellä ja kuntolaitteiden vaihtovälissä tunkee tursuvat silarit takas paikoilleen ja oikasta pakaroiden väliin hankautuvia shortseja. Kokeilkaa tekin!

Vierailija
17/31 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Treenais mutta joku rouva kummasti pahastuu samoin kuin terassilla kun nainen rintaruokkii lasta niin mies ottaa oman paidan pois.

Vierailija
18/31 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 lisää..

Niin ja naama on niin täynnä pakkelia, ettei hymyilee pysty. Siinä sitten parin jalkatreenin jälkeen ottelen peilin edessä 15 selfietä ja belfietä, että on jotain jakaa someen. Ei tuu ees hiki!

Vierailija
19/31 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu millä salilla. Kuntosalilla väljiä mukavia vaatteita, luentosalilla siisteissä vaatteissa.

Vierailija
20/31 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikalailla näin se menee. Tosin itse olen keski-ikäinen nainen ja myös käytän urheilurintsikoita. Eivät ne ole vain nuorille naisille :) Ei se tuen tarve vähene, vaikka ikää tulee. 

Mulla on joko sortsit tai polveen asti olevat mustat jumppahousut, olisikohan ne sitten ne jazzhousut. 

Kalsareissa en kulje salin ulkopuolella.   Pitkät lahkeet tai hihat ovat kuumat salilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi