Siis mitä nää uutisaiheet ovat nykyään? "Sara, 23 v, on harrastanut seksiä 114 ihmisen kanssa"
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Nainen jolla on ollut monta kumppania on jostain syystä aina ho ro, mutta mies jolla on ollut monta kumppania, on sankari ja vain "naisten mies".....
Miehet oikeasti arvostaa enemmän miestä joka on lojaali koko elämänsä yhdelle naiselle ja on hyvä isä lapsilleen.
Naiset taas ei välitä jos mies on seksuaalisesti aktiivinen ja omaa suuren kokemuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen jolla on ollut monta kumppania on jostain syystä aina ho ro, mutta mies jolla on ollut monta kumppania, on sankari ja vain "naisten mies".....
Naisen ei tarvitsekaan tehdä kovinkaan paljon työtä sen eteen, riittää että kysyy ja suuri osa miehistä suostuu.
Ja mitä se taas kertoo miehistä, kun jokainen kolo kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Mistä nämä satojen partnerien ihmiset löytävät noin paljon haluttavia kumppaneita? Vai olenko vain nirso?
Olet selvinpäin ja sinulla on kunniallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, ja naiset tyhmiä tai kyläpyöriä, kun ovat tällaiseen sankarimieheen kajonneet. Seksi on aina naisen *vika*.
Kommenteistakin näkee, miten vinossa asenteet ovat vieläkin.
Seksiin tarvitaan kaksi. Yleensä naista on pidetty järkevämpänä osapuolena. Tietenkin tämä alkaa olla historiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen ei tarvitsekaan tehdä kovinkaan paljon työtä sen eteen, riittää että kysyy ja suuri osa miehistä suostuu.
Ja mitä se taas kertoo miehistä, kun jokainen kolo kelpaa?
Oletko yllättynyt että tällaisia miehiä on? Voin miehenä kertoa että niitä on yllättävän paljon.
Eniten naurattaa se, että Sara on ottanut itse yhteyttä Ilta-Sanomiin päästäkseen tiedottomaan näin tärkeän asian koko Suomen kansalle. :D
Tämä on sitä feminististä voimaantumista.
Vierailija kirjoitti:
Mutta oikeasti tuo määrä seksikumppaneita on järkyttävän iso määrä miehillekin. Hyh.
Ei tarvi mennä montaa vuotta taaksepäin ku tommonen horailu oli häpeä ja todella todella noloa ja sana ku kiersi niin tietynlaiset pojat juoksi helpon p*llun perässä ja normaalit ei koskenu pitkällä kepilläkää. Kai tää on sitä voimaantumista? Mahtaa olla kiva jos tää tyttö löytää joskus vuosien päästä jonku unelmien prinssin ja ukko käy googlettaa ja morsiamen menneisyys tulee ilmi:D tosin jos on huono itseluottamus niin kyllähän tollanen patja kelpaa
Kiertäisin kaukaa. Ties mikä hyppykuppa kutittaisi ihoa 2 metrinkin päästä.
Kun voi sanoa seurustelleensakin niin miksei sitten suoraan harrastaneensa seksiä. Ei jestas...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, ja naiset tyhmiä tai kyläpyöriä, kun ovat tällaiseen sankarimieheen kajonneet. Seksi on aina naisen *vika*.
Kommenteistakin näkee, miten vinossa asenteet ovat vieläkin.
Seksiin tarvitaan kaksi. Yleensä naista on pidetty järkevämpänä osapuolena. Tietenkin tämä alkaa olla historiaa.
Sillä on ollut myös naisia sängyssä, nuollut pillua sen muovisuojan läpi.
Minusta tuo on kiehtova juttu. Voitaisiinko tehdä juttu Perasta, joka on käynyt aamupaskalla säännöllisesti jo 32 vuoden ajan?
Tasapuolisuuden vuoksi voin kertoa, että on aivan yhtä ällöttävää, jos miehellä on noin paljon ollut seksikumppaneita. Jos ikää olisi vähän enemmän niin voisi olla minulle hyväksyttävämpää. Ja sinänsä ihan sama, kun ei minun tarvitse harrastaa seksiä hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli miksi naisia haukutaan sen takia, että miehet on niin helppoja?
Koska miehiä haukutaan, jos he eivät saa seksiä.
Miksi näitä seksijuttuja toitotetaan nykyään joka tuutista ja niitä pidetään jotenkin "voimaannuttavana" kun panet satojen ihmisten kanssa ja näyttelet etupersettä onlyfansissa. En vaan tajua. Joo, suurin osa ihmisistä harrastaa seksiä. Ei siitä tarvitse tehdä sen ihmeellisempää numeroa. Voin rehellisesti sanoa että oon myös itse ollut pahimpina masennusvuosina täysi jakorasia (kaiketi sitä pahaa oloa yritti paeta johonkin tai johonkuhun) ja en ikinä soittaisi lehteen että "hei, mä voisin nyt kertoa kuinka monta kertaa oon jaellut pildeä ympäri maailmaa". Ei se ole mun mielestä muutenkaan mikään ylpeilynaihe, ei naisilla eikä miehillä. Jos oot pannut enemmän ihmisiä sen kuin, mutta miksi toitottaa sitä kaikille.
Jutun totuudenperäisyys on täysin epäselvää. Toimittaja on voinut joutoaikanaan kyhätä klikkausartikkelin. Alalla toimii rehellisiä yrittäjiä, jotka tarjoavat vastaavia ja vähän parempiakin palveluita miehelle kuin miehelle käypään hintaan. Tämä jutun päähenkilö on markkinahäirikkö, joka pilaa omalta osaltaan alan kannattavuutta polkemalla hintoja ja tarjoaa ensiasiakkaille jopa maksutta. Toivottavasti hänelle valottuu asia ja hän siirtyy tarjoamaan palvelujaan markkina-arvonsa mukaiseen hintatasoon.
Hän voisi muistaa myös meitä inceleitä. Mehän ollaan jouduttu olemaan koko elämämme ajan ilman. Maksullisiin ei oikein riitä rahat.
Pisteet siitä, että kertoo. Tietää mies ja tässä nainenkin skipata, jos tuo on kynnyskysymys. Pari naista on itselleni valehdellut ja sen jälkeen luottamus meni. Höpöttivät molemmat kysymättä itsensä kiinni valheesta. Olisivatpa kertoneet heti, niin etenkään toisen kanssa en panosuhdetta pidemmälle olisi mennytkään.
Ja pahimpina arvostelijoina toiset naiset.
Miehillä on tässä maailmassa erilaiset säännöt ja jopa naiset hyväksyvät se268n😔