Voi v... mikä viikko. Herättäkää, tämän on oltava vain pahaa unta!
Alkuviikosta minulla todettiin hankalasti hoidettava tulehdussairaus, odotan jatkohoitoa joka vaatii myös kirurgisen toimenpiteen.
Keskiviikkona Kelalta tuli uhkauskirje opintolainan siirtämisestä ulosottoon. Soitin ja sain tylyä palvelua, en tiedä kuinka käy.
Tänään työnantajani ilmoitti ettei tarvitse " henkilöä joka ei ole valmis menemään minne käsketään" (tunnettu kotimainen ja hyvämaineinen työnantaja, jossa olen toiminut määräaikaisena ja extrana pari vuotta, siitä saakka kun entinen työnantajani teki konkurssin. Tämä nyt tarjottu työ olisi vaatinut matkoineen 11-13 tuntia päivässä).
Sairas, rahaton, työtön ja yh. Postiluukku pursuilee kaiken maailman lelukirjoja ja esitteitä, joista lapsi innoissaan valikoi mitä toivoo joululahjaksi. Tulee varmaan hulppea joulu.
Hyvää viikonloppua.
Kommentit (3)
mahdollisuus hoitaa itsensä kuntoon.
ja vaikka lapsi kuinka ruinaa leluja, niin yhdessäolo on oikeesti kuitenkin sitä kaikkein tärkeintä!
Vierailija:
Alkuviikosta minulla todettiin hankalasti hoidettava tulehdussairaus, odotan jatkohoitoa joka vaatii myös kirurgisen toimenpiteen.Keskiviikkona Kelalta tuli uhkauskirje opintolainan siirtämisestä ulosottoon. Soitin ja sain tylyä palvelua, en tiedä kuinka käy.
Tänään työnantajani ilmoitti ettei tarvitse " henkilöä joka ei ole valmis menemään minne käsketään" (tunnettu kotimainen ja hyvämaineinen työnantaja, jossa olen toiminut määräaikaisena ja extrana pari vuotta, siitä saakka kun entinen työnantajani teki konkurssin. Tämä nyt tarjottu työ olisi vaatinut matkoineen 11-13 tuntia päivässä).
Sairas, rahaton, työtön ja yh. Postiluukku pursuilee kaiken maailman lelukirjoja ja esitteitä, joista lapsi innoissaan valikoi mitä toivoo joululahjaksi. Tulee varmaan hulppea joulu.
Hyvää viikonloppua.
että jokaisella on omat murheensa vaikkei niistä puhukaan.
Iloitse jälkikasvustasi, se on kuitenkin parasta mitä elämä voi antaa.
Mutta sinulla on ihana seuralainen: lapsi. Unohdetaan maallinen ja nautitaan henkisestä. Tai yritetään ainakin, ei aina oo heleppoo täälläkään... TSEMPPIÄ!