Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt on niin erikoinen ja hankala pulma tapailunaisen kanssa ettei ole ennen tapahtunut

Vierailija
20.10.2022 |

Tämä tumma kaunotar, jota olen tapaillut nyt muutaman kerran, ollaan pussailtu, käyty kävelyllä, syömässä ja leffassa. Vaikuttaa kaikin puolin täydelliseltä, hyvin naisellinen ja ihana. Tänään puhuimme seksistä, että pitäisi sitä luonnollisesti kohta harrastaa. Hän sanoi olevansa pelkästään top. Naureskelin että heheheh, mitä tarkoitat.. Laski housujaan ja näytti SEN! Hyvänen aika sentään, en minä tajunnut että hän on transnainen! Ja SE näytti oli erittäin kookas, ja hän siis olisi pelkästään "päällä". Pelottaa, ei minua olla koskaan sinne.. 😟 Olen kuitenkin täysin hetero, mutta mitä tälläisessä tilanteessa te tekisitte minuna?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni tapahtui ulkommaan komennuksella vastaava juttu, tapasin viehättävän latino naisen. Alkuun tuli ajatuksiini ehdoton ei, mutta "Nainen"  pyysi kokeilemaan ja aloitetaan tutustumalla toisiimme rauhassa sängyssä. Ensimmäinen kerta sängyssä meni suudellessa ja hyväillessä. Tuntui oudolta kun suudellessa oli kookas kankea kalu vatsaani vasten. Osasi hyvin imeä ja nieli kaiken kun laukesin. Toisella kerralla humalassa olin estottomampi ja suostuin 69 ja ottamaan suihin mieheltä ja samana viikonloppuna suostuin ottamaan sisälleni ja siemensyöksyni tuli välittömästi kun mies työnsi sisääni. En ollut ennen saanut sellaista eturauhas hierontaa. Seuraavilla tapaamis kerroilla pantiin vuorotellen toisiamme. Nykyään tapailen vain naisia, olihan se kokemus, mutta pilllu on mukavampi naisen orgasmilla sävytettynä.

Jos olisin sinä, olisin jäänyt sinne ulkomaille ja ottanut sellaisen muijan vaimokseni. Olisihan sitä vaikka maksullista pillua voinut käydä naimassa välillä, jos sen tarve tulisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla