Mitä selitystä käytät, jos joku katsahtaa pahalla silmällä herkkuostoksiasi kaupassa?
Minulla vakkariselitykseni on perinteinen "isot juhlat tulossa!" ja mairea tekohymy päälle.
Kommentit (41)
Eipä ole kukaan vielä mulkoillut herkkuostoksiani pahasti. En selittäisi varmaan mitään, kun ei se hänelle kuulu miksi himoitsen juuri silloin irtokarkkeja. Kerran join kaupan pihalla energiajuoman(en edes pidä niistä mutta väsytti pirusti niin ostin) ja joku mulkaisi pahasti. Mutta enpä sitäkään noteerannut tai alkanut selitellä "en mä yleensä näitä juo..!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi välität muiden ihmisten mielipiteistä? Oletko aikuinen?
Aiheuttaa häpeää koska kokee että muut arvaa oksentavan.
Kuka oksentaa?
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi välität muiden ihmisten mielipiteistä? Oletko aikuinen?
Aiheuttaa häpeää koska kokee että muut arvaa oksentavan.
Kuka oksentaa?
-Ap
Ehkä työkaverini? Päivässä menee kuulemma aina litra jäätelöä.
Eipä ole tapana selitellä elämääni ventovieraalle, kun en ole hänelle tilivelvollinen.
Parhaita nää selittelijät :D Jos ei aikasemmin ajatellut että ne kaikki herkut menee itselle niin nyt ainakin.
Kun olen kaupassa ostan juuri sitä mitä haluan. En kyttää katsooko ihmiset ostoksiani ja todella en selitä niistä yhdellekään yhtään mitään, miksi ostan mikin tuote. Mene lääkärin ei terve aloitus edes.
Kassahenkilöstöltä kuullut hauskoja tarinoita. Asiakkaita jotka käyvät joka aamu ostamassa viskipullon kun on kuulemma vieraita tulossa, remonttimiehille ostetaan lahjaa tai millon mitäkin. Ja täsmälleen sama selitys joka päivä.
Jos joku tuntematon kyseenalaistaa mun ostokset, niin kehottaisin häntä huolehtimaan vain omista asioistaan.
Tosin kukaan ei vielä ole sanonut mitään mun ostoksista. Ostan varmaan niin tylsiä juttuja.
Eräs työkaverini ja ystävättäreni on huomattavan ylipainoinen ja hän on varma siitä, että koko kaupan henkilökunta ja asiakaspiiri kyttää hänen ostoskärryjensä sisältöä.
Kun mennään yhdessä töistä Lidliin, hän käyttää minua "muulinaan" eli ostattaa minulla ison määrän kaikkea makeisia, jätskiä ja kakkuja ym.
Sitten herkkukassi vaihtaa parkkipaikalla omistajaa...
Niinä päivinä kun en ole menossa kauppaan, hän menee johonkin hypermarkettiin ja ostaa sieltä kärryllisen herkkuja ja lastenjuhlarekvisiittaa kuten iloisia servettejä, lahjapaperia ja foliohattuja, jotka hän levittää näyttävästi ostosten päälle.
Hän on vakuuttunut siitä, että koko maailma syynää hänen ostoksiaan.
Itse olen vakuuttunut siitä, että tavis, normi-ihminen on kiinnostunut ehkä sekunnin hänen ostoksistaan, mutta unohtaa hänet samantien.
Toinen ystävättäreni on opettajana pienessä "maaseutukaupungissa". Hän joutuu ajamaan 50km alkoon toiseen kaupunkiin, koska maaseudulla kaikki ihmiset tuntee toisensa ja juoru kulkee.
Hänellä on kipeitä muistoja siitä, kun hän 18 vuotiaana osti muutaman oluen kyläkaupasta viikonloppuna ja sana kulkeutui välittömästi hänen vanhemmilleen.
En selittele mitään. Jos tyyppi katsoo ostoskoriini, ei vois vähempää kiinnostaa, mitä ajattelee. Jos kysyis, vastaisin varmaa vaa et teki mieli herkkua tms. Mitä se muille kuuluu.
Jos joku kysyis mun ostoksista niin mä kysyisin että tunnetaanko me toisemme? Oletko erehtynyt henkilöstä?
Maksan kassalla omilla rahoillani ostokseni.
Kauppias on tyytyväinen, minä olen tyytyväinen.
Siinä on kaksi yhtä vastaan, jos joku tulee mulkoilemaan.
Ei ole vielä kukaan ottanut herkkukoria puheeksi, mutta jos ottaa niin sanon, että on tulossa lasten synttärikutsut.
En ole selitellyt ostoksia. Kysyttäessä voisin mainita totuudenmukaisesti olevani ylpeä siitä, että aiemman ahmimisen ja oksentelun sijaan nykyään ainoastaan ahmin.