Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä selitystä käytät, jos joku katsahtaa pahalla silmällä herkkuostoksiasi kaupassa?

Vierailija
20.10.2022 |

Minulla vakkariselitykseni on perinteinen "isot juhlat tulossa!" ja mairea tekohymy päälle.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole selitellyt ostoksia. Kysyttäessä voisin mainita totuudenmukaisesti olevani ylpeä siitä, että aiemman ahmimisen ja oksentelun sijaan nykyään ainoastaan ahmin.

Vierailija
22/41 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kukaan vielä mulkoillut herkkuostoksiani pahasti. En selittäisi varmaan mitään, kun ei se hänelle kuulu miksi himoitsen juuri silloin irtokarkkeja. Kerran join kaupan pihalla energiajuoman(en edes pidä niistä mutta väsytti pirusti niin ostin) ja joku mulkaisi pahasti. Mutta enpä sitäkään noteerannut tai alkanut selitellä "en mä yleensä näitä juo..!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi välität muiden ihmisten mielipiteistä? Oletko aikuinen?

Aiheuttaa häpeää koska kokee että muut arvaa oksentavan. 

Kuka oksentaa?

-Ap

Vierailija
24/41 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi välität muiden ihmisten mielipiteistä? Oletko aikuinen?

Aiheuttaa häpeää koska kokee että muut arvaa oksentavan. 

Kuka oksentaa?

-Ap

Ehkä työkaverini? Päivässä menee kuulemma aina litra jäätelöä.

Vierailija
25/41 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oksenna tarkoituksella.

Aapee

Vierailija
26/41 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tapana selitellä elämääni ventovieraalle, kun en ole hänelle tilivelvollinen.

Vierailija
27/41 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita nää selittelijät :D Jos ei aikasemmin ajatellut että ne kaikki herkut menee itselle niin nyt ainakin.

Vierailija
28/41 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen kaupassa ostan juuri sitä mitä haluan. En kyttää katsooko ihmiset ostoksiani ja todella en selitä niistä yhdellekään yhtään mitään, miksi ostan mikin tuote. Mene lääkärin ei terve aloitus edes.

Vierailija
29/41 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassahenkilöstöltä kuullut hauskoja tarinoita. Asiakkaita jotka käyvät joka aamu ostamassa viskipullon kun on kuulemma vieraita tulossa, remonttimiehille ostetaan lahjaa tai millon mitäkin. Ja täsmälleen sama selitys joka päivä.

Vierailija
30/41 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole selitysvelvollinen ostoksistani.

Vierailija
31/41 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappaisin kärryyn toisen suklaalevyn ja vielä sipsipussin päälle

Vierailija
32/41 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi selitellä? Mitä se kenellekään muulle kuuluu?

Vierailija
33/41 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tuntematon kyseenalaistaa mun ostokset, niin kehottaisin häntä huolehtimaan vain omista asioistaan.

Tosin kukaan ei vielä ole sanonut mitään mun ostoksista. Ostan varmaan niin tylsiä juttuja.

Eräs työkaverini ja ystävättäreni on huomattavan ylipainoinen ja hän on varma siitä, että koko kaupan henkilökunta ja asiakaspiiri kyttää hänen ostoskärryjensä sisältöä.

Kun mennään yhdessä töistä Lidliin, hän käyttää minua "muulinaan" eli ostattaa minulla ison määrän kaikkea makeisia, jätskiä ja kakkuja ym.

Sitten herkkukassi vaihtaa parkkipaikalla omistajaa...

Niinä päivinä kun en ole menossa kauppaan, hän menee johonkin hypermarkettiin ja ostaa sieltä kärryllisen herkkuja ja lastenjuhlarekvisiittaa kuten iloisia servettejä, lahjapaperia ja foliohattuja, jotka hän levittää näyttävästi ostosten päälle.

Hän on vakuuttunut siitä, että koko maailma syynää hänen ostoksiaan.

Itse olen vakuuttunut siitä, että tavis, normi-ihminen on kiinnostunut ehkä sekunnin hänen ostoksistaan, mutta unohtaa hänet samantien.

Toinen ystävättäreni on opettajana pienessä "maaseutukaupungissa". Hän joutuu ajamaan 50km alkoon toiseen kaupunkiin, koska maaseudulla kaikki ihmiset tuntee toisensa ja juoru kulkee.

Hänellä on kipeitä muistoja siitä, kun hän 18 vuotiaana osti muutaman oluen kyläkaupasta viikonloppuna ja sana kulkeutui välittömästi hänen vanhemmilleen.

Vierailija
34/41 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En selittele mitään. Jos tyyppi katsoo ostoskoriini, ei vois vähempää kiinnostaa, mitä ajattelee. Jos kysyis, vastaisin varmaa vaa et teki mieli herkkua tms. Mitä se muille kuuluu.

Vierailija
35/41 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kysyis mun ostoksista niin mä kysyisin että tunnetaanko me toisemme? Oletko erehtynyt henkilöstä?

Vierailija
36/41 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan kassalla omilla rahoillani ostokseni.

Kauppias on tyytyväinen, minä olen tyytyväinen.

Siinä on kaksi yhtä vastaan, jos joku tulee mulkoilemaan.

Vierailija
37/41 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vahtaat?

Vierailija
38/41 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä kukaan ottanut herkkukoria puheeksi, mutta jos ottaa niin sanon, että on tulossa lasten synttärikutsut.

Vierailija
39/41 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisit et vittuux kyyläät.

Vierailija
40/41 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin näyttävästi hieman lisää herkkuja koriini.