Mistä tietää onko nainen kiinostunut?
Mä oon tapaillut yhtä ja vähä arveluttaa onko se yhtä lailla messissä mukana kun mä oon.
Kommentit (22)
Älä laita viestiä. Jos siitä oma-aloitteisesti ei kuululu, niin ei kiinnosta. Tai jos laittaakin viestiä mutta ei jatkuvasti ehdi tavata, niin sama juttu.
Jos tarvitsee arvailla, niin ei se ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Älä laita viestiä. Jos siitä oma-aloitteisesti ei kuululu, niin ei kiinnosta. Tai jos laittaakin viestiä mutta ei jatkuvasti ehdi tavata, niin sama juttu.
Kuka muka ehtisi jatkuvasti tavata?
Aika vaikea antaa mitään yleispätevää ratkaisua. Hymyileekö se sulle? Onko teillä läheisyyttä? Kyseleekö se sulta koskaan mitään?
Siinä vaiheessa voit olla jo melko varma asiasta, kun munasi on hänen suussaan.
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa voit olla jo melko varma asiasta, kun munasi on hänen suussaan.
ap ei sanonut olevansa mies, joten toi voi olla vaikeakin toteuttaa
Millasia teidän treffit on? Jos ramppaatte ainoostaan ravintoloissa syömässä ja sä maksat, voi nainen olla vaan ilmasen ruuan perässä.
Ovatko miehet milloinkaan tosissaan? Muuten kuin silloin, kun on mahdollisuus päästä sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko miehet milloinkaan tosissaan? Muuten kuin silloin, kun on mahdollisuus päästä sänkyyn.
Toki ovat, mutta sinä et ole niistä miehistä kiinnostunut.
Katsooko hän sinua silmiin, kyseleekö hän sinulta mitään, nauraako hän vitseillesi, haluaako hän viettää aikaa kanssasi?
Vierailija kirjoitti:
Jos tarvitsee arvailla, niin ei se ole kiinnostunut.
Voi olla ujokin...
Vierailija kirjoitti:
Katsooko hän sinua silmiin, kyseleekö hän sinulta mitään, nauraako hän vitseillesi, haluaako hän viettää aikaa kanssasi?
Tarkennus:
Kyseeleekö hän sinun mielipidettäsi, sinun henkilökohtaisia asioitasi jne? Jos naisen kysymykset ovat luokkaa: missä täällä on tulostin tai että missä täällä voi ladata, niin hän ei ole kiinnostunut sinusta, vaan hän haluaa vain tietää, missä on tulostin tai latauspaikka .
Jos joudut arvaileen, niin ei ole kovin kiinnostunut. Tsemppaa, vie ruusu, suutele pökerryksiin, hanki uusia vaatteita itelles, laita ihania viestejä, hommaa joku tuoksu itelles, ole yli hygieeninen, suihkut, hammaspesut. Älä puhu kenestäkään muusta naisesta/miehestä. Tosi pahasti pilaa tunnelman, jos sen teet...jne.
Jos hän välttelee katsekontaktia, niin hän ei ole kiinnostunut.
Kokeile sormella, jos on kostea niin on kiinnostunut mutta jos ei niin ei ole kiinnostunut.
Kysy siltä tapaileeko se muita. Jos tapailee, se ei ole kiinnostunut. Jos sanoo ettei tapaile, muista että se voi valehdella.
Mistä tietää onko x kiinnostunut?
Ehdottaa tapaamista, viesteilee. Ei ole kiire pois tapaamisesta. Haluaa selvittää milloin taas nähtäisiin vaikka viikon päästä.
Jos oot rikas, niin se on kiinostunut
Ei kai se tapailisi sua, jos ei olisi kiinnostunut?
Kauan ootte tapailleet?