Isäni häpeää minua koska olen työttömänä
Jouduin irtisanoutumaan kiusaamisen takia ja olen nyt ollut työttömänä noin 5kk. Isä ei ole edes naisystävälleen (asuvat yhdessä) kertonut että olen työttömänä koska häpeää minua. En myöskään ole mitään tukea saanut. Ei halua keskustella asiasta lainkaan.
Kelpaan kyllä kun isän pitää jotain asioita hoitaa netissä. Mihinkään muuhun en kelpaa.
Kommentit (24)
Yritä vähän
.
Sä voit olla paljon enemmän kuin olet nyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin jos haluat kunnioitusta. Kuka kunnioittaa sellaista joka maksattaa oman elämisensä muiden työllä? Ainoastaan muut samanlaiset korkeintaan.
Ai että ihmisten arvostus ja identiteetti rakentuu pelkästään siihen että käy töissä?
Arvostaisin myös jos olisi omavarainen eikä nostelisi verorahoista tukia.
Tunnen yhden tällaisen ja arvostan häntä vielä enemmän kum tavallista työssäkäyvää.
Hänen filosofiansa on, että ei halua olla osa yhteiskuntaa ja ei siksi tee töitä tai maksa veroja, mutta omat ruokansa tekee eikä nostele tukia. Viimeisen 10v aikana käynyt kerran lääkärissä ja sen maksoi marjoja keräämällä ja myymällä marjat
Hei. Oot varmaankin vielä nuori. Hoida opiskeluasioita eteenpäin. Kyllä se siitä ja elämänilo vielä löytyy. Itse en edes kertonut, jos vailla töitä joskus hetken olin. Paras tuki on löytynyt poika/mieskavereista. Suhteiden rakentelu oli mulle aina ainakin yhtä tärkeää kuin työelämä. Työelämä on vuoristorataa, mutta niin on parisuhteetkin. Yleensä hyvällä onnella kun toinen näistä palikoista petti niin toinen kannatteli.
Ei pelkästään työstä käynnistä rakennu. Mutta siitä isosti että elättääkö itsensä (ja perheensä) vai elääkö muiden rahoilla.