Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nirso? Onko ruokia mitä et pysty syömään?

Vierailija
20.10.2022 |

Esim rakenteen takia?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olisitte mokomat nirsoilijat saaneet pula-aikana pitkin korvia. Ruoka on aina hyvää ja sitä pitää kunnioittaa. Olkaa kiitollisia, että saitte tänäänkin vatsanne täyteen ja toivottavasti saatte jatkossakin vaikka voi olla koviakin aikoja edessä. Mistäs sitä tietää.

Minä olen nirso ja voin sanoa, että jos olisi pula-aika niin silloin söisin mitä tarjolla olisi. Nyt kun ei ole pula-aika niin kai voin valikoida mitä syön? Mieheni syö esim. aladobia, mutta itse en sitä suuhuni laittaisi kuin pakon edessä. En pidä mistään löllyvästä esim. etanat, läski, viili enkä keitoista. Jos joudun syömään keittoa esim. kylässä niin otan sitä ilman lientä. En tee numeroa siitä etten syö kaikkea.

Onneksi minä hoidan meidän ruokahuollon. Saan sellaista ruokaa kuin mitä haluan/ehdin tehdä. Mies on kaikkiruokainen, joten hänellä ei ole ikinä ollut mitään erityisiä toiveita. Toisaalta tästä omasta nirsoilusta on ollut lapsille se hyöty, että jos meillä on ollut esim. Janssonin kiusausta (mieheni herkku josta lapset eivät pidä) teen heille makaronilaatikon tmv.

Vierailija
42/43 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nirso, en osta punalappuisia tuotteita ja laita niitä pakastimeen syödäkseni ne sitten kuukausien päästä, niin kuin enemmistö suomalaisista tekee ja en myöskään koskaan osta mitään suoli...suojakaasupakattua "jauhelihaa" vaan ostan aina tuoretta ja puhdasta jauhelihaa tiskiltä.

HAHHAHHAA näitkö sen artikkelin missä todettiin että lihatiskin jauhelihassa on bakteereja? Jossain näytteessä oli ollut jopa ulosteperäisiä bakteereita. Jopa teurastamo suositteli ostamaan hygieenisesti tehtaalla pakattua jauhelihaa. Huvittavaa kun joku on noin tietämätön nirppanokka ja luulee vielä olevansa muita parempi. Kiitos sinulle illan nauruista. 

Bakteereja on joka paikassa, urpo, sinussakin on tällä hetkellä miljardeja bakteereja, toki jos ne tietäisivät sinusta enemmän niin varmaan lähtisivät karkuun sinusta. Joku Turkulainen "testi" oli jossa 4% tiskin tuotteista oli ollut huonoa, syö sinä vain sitä p*skaasi aivan vapaasti!

Olen tässä kymmenien vuosien varrella lukenut lukuisia kertoja mediasta kauhujuttuja lihatiskeistä. Esimerkiksi työntekijät nimettöminä kertovat että vanhaa sekoitetaan uuteen, päiväyksiä rukkaillaan, vanhasta leikkelepinosta otetaan pois vain näkyvästi homeiset jne. Ei tulisi mielen viereenkään ostaa varsinkaan jauhelihaa tiskistä. Tehtaalta tullut tuote on varmasti käsitelty hygieenisesti ja päivätty. Luotan ehkäpä hieman enemmän ison ruokajätin kylmäketjuun kuin sen lihatiskin random Peran moraaliin ja osaamiseen.

Eri

Se tiskin jauheliha on kuitenkin maultaan aivan eri maailmasta kuin mitä se tehtaan "hygieninen" vastaava, jossa on mitä lie aineita, koska on saatu kaikkein herkiten pilaantunut tuote pysymään "terveellisenä" vaikka kuinka pitkiä aikoja?  "kauhutarinoitahan" on maailma pullollaan ihan mistä tahansa aiheesta koska suurin osa ihmisistä ovat taipuvaisia puhumaan p*skaa aiheesta kuin aiheesta (aivan kuten sinäkin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuan rakenne vaikuttaa paljon. Oksennusrefleksi aktivoituu itsellä ja en saa joitain ruokia syötyä.

On aiheuttanut useita noloja tilanteita. Kyse ei ole ennakko asenteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän