Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oltermanni on kyllä todella yliarvostettua juustoa

Vierailija
20.10.2022 |

Söin nyt aikuisiällä ensimmäistä kertaa ja hyi että mitä pahvia oli. Halppiskermajuustotkin päihittää mennen tullen. Onko sinulla joku yleisesti todella suosittu tuote, jota et voi sietää?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se muka arvostettua?

Vierailija
2/57 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wilhelm makkara, yöööööks!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle maistuu paremmin ne kaikkien parjaamat "jauho"makkarat, joissa ei oikeastaan ole koko jauhoja vaan perunatärkkelystä.

Vierailija
4/57 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se muka arvostettua?

On aliarvostettua

Vierailija
5/57 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käypänen perusjuusto, muttei siinä makua ole verrattuna hyvään Gruyèreen tai Appenzelleriin.

Vierailija
6/57 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme aggressiota. Oletko kuullut makuasioista?

Mä en kauheasti käytä juustoa mutta lapset toivoo aina Oltermannia vaikka olen kokeillut ostaa välillä muita juustoja. En sitä ihmeemmin arvosta tai ole arvostamatta, mutta osta sitä mikä perheessä maistuu.

Vierailija
7/57 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen se oli parempaa.

Vierailija
8/57 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan osta sitä perus Oltermannia koskaan, mutta ne muut Oltermannin maut on ihan hyviä leivänpäällisjuustoja. Esim. monterey jack ja port salut.

9/57 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä tykkään Oltermannista, vaikka ei se hirveästi kyllä eroa niistä muista samantyylisistä kermajuustoista. En varmaankaan läpäisisi sokkotestiä merkin tunnistamisessa.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle maistuu paremmin ne kaikkien parjaamat "jauho"makkarat, joissa ei oikeastaan ole koko jauhoja vaan perunatärkkelystä.

Itsekin tykkään enemmän jauhomakkaroista! Mitä halvempi Camping, sen parempaa! Noista WIlhelmeistä ja Huilun Tuhdeista taas en tykkää yhtään.

Vierailija
10/57 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kauheasti käytä juustoa mutta lapset toivoo aina Oltermannia vaikka olen kokeillut ostaa välillä muita juustoja. En sitä ihmeemmin arvosta tai ole arvostamatta, mutta osta sitä mikä perheessä maistuu.

Mitä aggressiota näet aloituksessa? Eikö niistä makuasioista saa keskustella?

Vierailija
11/57 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikein hyvä arkijuusto jota ei oltu pilattu hinnallakaan. Nykyään se alkaa olla turhan tyyristä.

Vierailija
12/57 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huikea ero Paimenpojan ja Oltermannin välillä. Jos on ensimmäistä maistanut ei Oltermanni enää koskaan kelpaa kermajuustoksi.

Vierailija
13/57 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä aggressiota näet aloituksessa? Eikö niistä makuasioista saa keskustella?

Aggressiivisempi tuo lainaamasi viesti oli mitä aloitus.

Vierailija
14/57 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mauton Oltermanni on, ja sellaisenaan se sopiikin lapsille ja nuorille paremmin, koska nämä eivät yleensä pidä vahvoista juustoista. Vähän verrattavissa Edamin mauttomuuteen. 

Vierailija
15/57 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää se on.

Vierailija
16/57 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on oikein hyvä arkijuusto jota ei oltu pilattu hinnallakaan. Nykyään se alkaa olla turhan tyyristä.

Nimenomaan arkijuusto on paras. Saa paksut siivutkin helposti.

Vierailija
17/57 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltermanni on meillä sellainen "arkijuusto" ja se monterey jack-versio on oikeasti maukastakin. Vaihdellen on oltermannia ja edamia leivän päälle. Leikkeleitä ei juurikaan käytetä.

Jos oikeasti kermajuustoa tekee mieli niin sitten yleensä ostan turunmaata.

Ne herkuttelujuustot ei kuulu arkeen.

Vierailija
18/57 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on muuttunut huonommaksi. En ollut muutamaan vuoteen sitä syönyt, nyt ostin yhden, ja ei maistu enää hyvälle. Ennen tykkäsin. 

Vierailija
19/57 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Se viisi-kuusi euroa kilon kimpaleesta oli just passeli hinta ja hinta-laatu-suhde oli kunnossa.

Vierailija
20/57 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tiedä, missä maailmassa Oltermanni ylipäätänsä on arvostettu juusto, saati sitten että voisi sanoa, yliarvostettu. Perusleivänpäällisjuustohan se vain on. Kilonpaketeissa myydään.