Olen aivan järjettömän ihastunut Jyrki 69:n
Olin jo ennen Vain Elämää, mutta nyt kun olen häntä katsellut siellä niin olen vain vielä enemmän
Kommentit (22)
Tosi upeaa, että Jyrki suostui Vain elämää ohjelmaa. Veikkaanpa, että varsin monelle on ollut uusi tuttavuus. On saanut uusia ihailijoita ja bändi uusia kuuntelijoita. Mut Jyrkin sydän sykkii Erikalle.
Jyrki sanoo Apu- lehdessä Erikasta: Palvon häntä.
Voiko kauniimmin sanoa rakastetustaan?
Vierailija kirjoitti:
69:iin tai 69:ään.
Tämä. Avasin ketjun, kun halusin tietää mikä tuossa rockmuumiossa on niin ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Avasin ketjun, kun halusin tietää mikä tuossa rockmuumiossa on niin ihanaa.
Kuinka vanha sä olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha sä olet?
Olen 16v enkä ymmärrä musiikin päälle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha sä olet?
Ennemmin pitäisi kysyä kuinka vanha on ap???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha sä olet?
Ennemmin pitäisi kysyä kuinka vanha on ap???
Rillit päähän ja tavaamaan uudestaan. Jos joku kertoo avanneensa ketjun niin eikö se silloin ole Ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha sä olet?
Olen 16v enkä ymmärrä musiikin päälle mitään.
Saako setä tulla ja naida sua?
Setä on vissiin balsamoitu ja täytetty, muuten ei enää pysyisi kasassa.
Olisit ihastunut johonkin toiseen, jos jotkut miehet esiteltäisiin sinulle samoin netissä tai somessa. Osa on piilossa vain.
Nyt vaan lähettelemään Jyrki69:n tyttöystävälle niitä katumuspillereitä sitten...
Vierailija kirjoitti:
Jäänä heppu lauluohjelmassa. Ei nimittäin osaa laulaa pätkääkään
Kyllä osaa. Mutta kieltämättä perinteiset Suomipopin kipaleet juurikin suomenkielellä eivät ole Jyrkin juttu. Oman bändinsä laulajana ihku 👍
Tumma mystinen lauluäänensä sopii goottityyliin oikein hyvin ja en edes halua kuulla mitään kotimaisella.
Vierailija kirjoitti:
Englanniksi toimii erittäin hyvin, jostain syystä suomeksi kuulostaa vähän epävireiseltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Englanniksi toimii erittäin hyvin, jostain syystä suomeksi kuulostaa vähän epävireiseltä
Erikoista. Luulisi pysyvän nuotissa kielestä riippumatta, vaikka ääntämys nyt tietenkin voi olla mitä sattuu, ja yleensä on.
Tä kuka toi on? Mun mielestä Jyrki 69 on se joka seukkas sen Susannan kans?
Nyt vasta hokasin, tämä on se in di ent you vill pii poorn öken-mies. Laulais vaan suomeksi.
Pakkomielteinen sekopää sinä olet.