Onko 16e/h ok palkka
Kommentit (62)
Jos työuraa aloittelee niin ok liksa. Muuten ei.
Enemmän kuin se minkä arvoinen olet. Ota ihmeessä vastaan se työpaikka.
Minulla on 11,50e/h eli on tuo hyvä palkka omaani verrattuna.
Riippuu monesta asiasta: osaamisesta, ihmisestä, työpaikasta, sijainnista.
Itse en esimerkiksi pk-seudulla myisi työvoimaani juuri alle 20€/h. Sen sijaan jossakin muualla varmaan halvemmalla.
Jos muutetaan kuukausipalkaksi niin on keskivertoa huonompi.
Vierailija kirjoitti:
Itse en esimerkiksi pk-seudulla myisi työvoimaani juuri alle 20€/h. Sen sijaan jossakin muualla varmaan halvemmalla.
Ei se kuule noin mene että sanelet hinnan. Joko otat sen minkä työnantaja tarjoaa, meet kortistoon, tai muutat maalle.
Ei. Mulla 23 eikä sekään kaksinen ole.
Riippuu, mihin verrataan. Itse sain tuon verran viimeksi vuonna 2006.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kuule noin mene että sanelet hinnan. Joko otat sen minkä työnantaja tarjoaa, meet kortistoon, tai muutat maalle.
Jos olet alasi huippuosaaja niin työnantajat kilpailevat siitä, että saavat sinut töihin. Tai sitten teet työtä vaikka freelancerina tai perustat oman yrityksen.
On ok. Itellä työuraa takana melkein 20 vuotta ja tuntipalkka nyt 14,60 eikä nouse enää. Jee..
Riippuu työn vaatimustasosta. Eihän tuo päätähuimaava ole, mutta jos on kyse suht stressittömästä päivätyöstä niin en valittaisi.
Juuri ja juuri kannattavaa käydä töissä tuolla palkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en esimerkiksi pk-seudulla myisi työvoimaani juuri alle 20€/h. Sen sijaan jossakin muualla a varmaan halvemmalla.
Työmarkkinoilla pitää aina pyrkiä siihen, että sanelee omat hintansa. Jos ei siihen pysty niin kannattaa lisäkouluttautua tai vaihtaa alaa.
Vierailija kirjoitti:
On ok. Itellä työuraa takana melkein 20 vuotta ja tuntipalkka nyt 14,60 eikä nouse enää. Jee..
Nopeesti uudelleen koulutusta ja työpaikka vaihtoon!!!
Minulla 16.65 ja ihan suht tyytyväinen olen. Tosin olen yrityksen huonopalkkaisin, joten uskon käyväni piakkoin palkkaneuvotteluja.
Sain tuon verran vuonna 2014. Nyt olen työtön, joten kelpaisi todellakin.
Riippuu varmaankin siitä, millainen työ on kyseessä.
Oma kuukausipalkkani tuntipalkaksi muutettuna on 16,77 €.
- asiantuntijana valtiolla :D
Mun mielestä se on ihan hyvä.