Tekeekö teidän kaikkien teinitytöt lastenvahtikeikkoja?
Kommentit (20)
Mun teinit on käyneet sen MLL-kurssin mutta eivät ole tehneet keikkoja. On koulutöitä, harrastuksia ja paremmin palkattuja hommia ollut toistaiseksi.
Lastenvahtihommat sopii 12-vuotiaille.
Ei tee. Varhaiskasvatuslaki kieltää lapsen luovuttamisen teinin haltuun. Lastenvahdin on oltava täysi-ikäinen.
juu tottakai, joka ikinen teinityttö tekee - onpa tyhmä kysymys...
Juu kyllä. Samoin harrastavat balettia, joka on tytöille sopivaa. Pojat puolestaan harrastavat jääkiekkoa. Valitettavasti kuopuspoikamme ei osoittanut minkäänlaista kiinnostusta jääkiekkoa kohtaan, joten jouduimme antamaan hänet pois. Synnytin sitten uuden pojan ja hän vaikuttaa olevan normaali.
Vierailija kirjoitti:
Ei tee. Varhaiskasvatuslaki kieltää lapsen luovuttamisen teinin haltuun. Lastenvahdin on oltava täysi-ikäinen.
😂😂😂😂😂😂😂
Kyllä, harvakseltaan yhdelle ystäväperheelle, kun nämä silloin tällöin pyytävät.
Vierailija kirjoitti:
No ei sovi. En palkkaisi lasta vahtimaan lapsiani.
Toinen teki, toista ei kiinnostanut lapsenvahtihommat sitten yhtään.
Vierailija kirjoitti:
12-vuotias on ala-asteikäinen. En todellakaan antaisi jonkun naapurin pikkutytön hoitaa vauvaa.
Meidän teinipoika tekee, tyttö ei tehnyt.
ei tee, koska ei pygee ja tiktokit kesken
Ei tee. Ei kyllä ole lähipiirissä vahtimisikäisiä lapsiakaan tarjolla, ainakaan alle 30min matkan päässä.
Eikä yksikään teinityttö ole käynyt vahtimassa mun lasta, silloin kun oli sen ikäinen. Olisn varmaan palkannut jos sellaisen olisin jostain löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12-vuotias on ala-asteikäinen. En todellakaan antaisi jonkun naapurin pikkutytön hoitaa vauvaa.
Niin, eikös se yleensä ole niinpäin, että 12-vuotiasta hoitaa 15-vuotias, sen aikaa kun vanhemmat ovat käymässä kampaajalla.
Ei tee koska ei asuta amerikkalaisessa 80-90 -luvun elokuvassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tässä vauvoista puhuu?
Jotain 4-8-vuotiaita jotka tarvii vaan seuraa voi hoitaa hyvin muutaman tunnin.
Ei pidä tehdä elämästä liian vaikeaa turhaan.
Oon ite nuori enkä tunne ketään joka tekis
Mun täysi-ikäinen teini tekee