Voiko olla useampi käyttötili?
Pankkina Op. Haluaisin ns. matkatilin (tai johonkin muuhun tiettyyn tarkoitukseen olevan tilin). Säästötili on erikseen ja käyttötilillä en halua pitää isoja summia.
Kommentit (5)
Kuten edellä vastattiin niin tottakai voi.
Vierailija kirjoitti:
totta kai, ihan niin monta kuin tahdot, mutta jokaisesta menee nykään tilimaksu (paitsi jos tili on nollilla, palkkiota ei oteta silloin, jos se vetäisi tilin miinukselle). Niitä voi ihan itse availla nettipankissa, pankista riippuen tietenkin miten, mutta jostain Tilit kohdasta varmaankin.
Niin ja se tilinhoitomaksu on toki pankkikohtainen, ehkä kaikissa pankeissa sitä ei mene (esim. S-Pankki?)
Vierailija kirjoitti:
totta kai, ihan niin monta kuin tahdot, mutta jokaisesta menee nykään tilimaksu (paitsi jos tili on nollilla, palkkiota ei oteta silloin, jos se vetäisi tilin miinukselle). Niitä voi ihan itse availla nettipankissa, pankista riippuen tietenkin miten, mutta jostain Tilit kohdasta varmaankin.
Kiitos. Olen ns. omistaja-asiakas, niin maksua ei mene.
Ap
Nyt olisi kannattanut olla ÚS dollaritili niin inflaatio ei olisi jykertänyt niin paljoa.