Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksin baarissa käyminen

Vierailija
20.10.2022 |

En ole koskaan ennen käynyt baarissa, mutta olen nyt muuttanut uuteen kaupunkiin ja haluaisin päästä tapaamaan uusia ihmisiä ja saada kavereita alueelta :) Ei siis ole ketään, jonka kanssa lähteä vaan yksin on ainoa vaihtoehto mennä.

Millainen meininki suomalaisissa baareissa yleensä on? Mihin aikaan kannattaa mennä? Jos löytyisi mitään neuvoja niin niitä arvostettaisiin!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin nuorena yhdessä baarissa, koska siellä oli vanha koulukaveri tiskin takana töissä. Hänen kanssaan oli kiva käydä juttelemassa, eikä haitannut vaikka oli yksin naisena liikenteessä, koska ne törpöimmät örvelöt ei tulleet häiritsemään kun huomasivat baarimikon olevan tuttuni. Kyseisessä paikassa kävi kuitenkin aika paljon sellaisia vakiokasvoja, jotka samoin kävivät juttelemassa työntekijöitten ja tutustuttuaan myös toistensa kanssa. Tutustuin aika moneen uuteen ihmiseen, ja lopulta päädyin naimisiin yhden baarimikkotuttuni kaverin kanssa 😁. Näinkin voi käydä.

Menikö se baarimikko lopulta oikeisiin töihin, vai elelettekö sinun tuloillasi?

veteelee kuivia vieläkin yksin himassaan

Vierailija
22/37 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin nuorena yhdessä baarissa, koska siellä oli vanha koulukaveri tiskin takana töissä. Hänen kanssaan oli kiva käydä juttelemassa, eikä haitannut vaikka oli yksin naisena liikenteessä, koska ne törpöimmät örvelöt ei tulleet häiritsemään kun huomasivat baarimikon olevan tuttuni. Kyseisessä paikassa kävi kuitenkin aika paljon sellaisia vakiokasvoja, jotka samoin kävivät juttelemassa työntekijöitten ja tutustuttuaan myös toistensa kanssa. Tutustuin aika moneen uuteen ihmiseen, ja lopulta päädyin naimisiin yhden baarimikkotuttuni kaverin kanssa 😁. Näinkin voi käydä.

Siis hän meni naimisiin sen baarimikkotutun kaverin kanssa.

Onko sun piireissä yleistä elättää aviopuolison kaverit myös?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sossu elättää täällä nää monet leuhkijat

Vierailija
24/37 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää se et jos  joku tuttu henkilökunnassa niin sit mennään sinne jauhamaa toisen työaikana, menkää muualle.

Vierailija
25/37 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapakasta saa kapakkaukon. Paremmat on muualla.

Ahdasmielinen ja vanhanaikainen näkemys. Mielikuvasi on jostain lähiön keskikaljabaarista, ei sellaisesta, jossa käydään maistelemassa uusia IPA-oluita ja pelaamassa lautapelejä ja tapaamassa kavereita.

Vierailija
26/37 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljoltikkin missä päin Suomea meinasit baariin mennä.

Vierailija
27/37 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

veteelee kuivia vieläkin yksin himassaan

Joltain on tainnut baarimikko viedä naisen nenän edestä.

Vierailija
28/37 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ärsyttää se et jos  joku tuttu henkilökunnassa niin sit mennään sinne jauhamaa toisen työaikana, menkää muualle.

Työtään se tekee, kun myy tutulleen juotavaa. Tuskin kukaan tuttu mitenkään yrittää hänen työntekoaan estellä vaikka muutaman sanan vaihtaakin.

Vierailija
29/37 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena kävin usein yksin baarissa. Tapasin aina uusia ihmisia, sain juttuseuraa ja muutakin seuraa. Nyt ei vain enää jaksa olla niin avoin ja rohkea. Tosin juttelin myös ihmisten kanssa kaduilla ja vaikka museoissa. Sain kahvikutsuja jne. Tavallaan se on energian pyörittämistä ympäriinsä.

Jos olin yksin ulkomailla ja halusin juttuseuraa, menin vaikka kirjakauppaan 😄

Olen tullut mukavuudenhaluiseksi ja vanhaksi. Aikansa kutakin seikkailua.

Jos olisin harrastanut seksiä kaikkien kanssa, olisin varmaan ollut 500 miehen kanssa 😅

nyt leuhkit siellä vanhoilla päivilläs

Ajatus ei ole sama kuin teko. Onneksi.

Vierailija
30/37 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kapakasta saa kapakkaukon. Paremmat on muualla.

Ahdasmielinen ja vanhanaikainen näkemys. Mielikuvasi on jostain lähiön keskikaljabaarista, ei sellaisesta, jossa käydään maistelemassa uusia IPA-oluita ja pelaamassa lautapelejä ja tapaamassa kavereita.

Kyllä minä olen tavannut ihan mukavia tyyppejä baareissa. Kaikkia on yhdistänyt se, että ollaan vain sattumalta tultu baariin. Sattumien ketju.

Vieläpä tavallisia baareja ja pubeja. Ei mitään yökerhoja, joihin mennään iskemään hyvännäköisiä ihmisiä.

Vierailija
31/37 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena kävin usein yksin baarissa. Tapasin aina uusia ihmisia, sain juttuseuraa ja muutakin seuraa. Nyt ei vain enää jaksa olla niin avoin ja rohkea. Tosin juttelin myös ihmisten kanssa kaduilla ja vaikka museoissa. Sain kahvikutsuja jne. Tavallaan se on energian pyörittämistä ympäriinsä.

Jos olin yksin ulkomailla ja halusin juttuseuraa, menin vaikka kirjakauppaan 😄

Olen tullut mukavuudenhaluiseksi ja vanhaksi. Aikansa kutakin seikkailua.

Jos olisin harrastanut seksiä kaikkien kanssa, olisin varmaan ollut 500 miehen kanssa 😅

nyt leuhkit siellä vanhoilla päivilläs

Ajatus ei ole sama kuin teko. Onneksi.

leuhkimista silti

Vierailija
32/37 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn aika useinkin yksin baarissa, ei se ainakaan täällä Helsingissä mitenkään erikoista ole. Moni poikkeaa ajoittain vaikka töistä tullessa tai iltasella tms. Paljon on siistejä paikkoja joissa käy tavallisia keskiluokkaisia ihmisiä eikä mitään alkoholistiukkoja pelkästään. 

Mä en ole kyllä niistä ikinä mitään kavereita halunnut, päinvastoin halunnut juoda tuoppini rauhassa kännykkää selaillen tai kirjaa lukien. Ja olenkin saanut olla rauhassa. Mutta ehkä jos on aktiivisemman oloinen ja menee esim. baaritiskille, niin ehkä ainakin vastakkaisen sukupuolen seuraa voi löytää.

Vierailija
33/37 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin loppukesällä pienehkölle paikkakunnalle työn perässä. Täällä ei ole juuri mielenkiintoisen tuntuisia harrastusmahdollisuuksia. En pidä itseäni minään "baari-ihmisenä" mutta vapaina iltoina olen alkanut käydä muutamissa siisteissä baareissa. Olen 28 v kivannäköinen sopusuhtainen nainen. Silti minua ei lähestytä vaikka viestitän kyllä olemuksellani olevani asiallisen juttuseuran tarpeessa. Miehet vain ignooraavat. Usein tai aina ainoat miehet joiden kanssa vaihdan muutaman sanan ovat portsari ja baarimikko. Olen valittanut baarien esihenkilöille asiasta mutta tilanne ei tunnu muuttuvan.

Vierailija
34/37 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis jotain dokuja tavata? Niin niin.

Vierailija
35/37 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sijanti on tärkeää ja mennä juttelemaan. Huomaat nopeasti onko toinen juttutuulella.

Verkostoidu. Esim. Jos tutustut vaikka 5 sankariin, niin heillä on, ehkä paljon kavereita/tuttuja ja kohta tunnet 20.

Kun lopetin röökaamisen, huomasin , että tupakkakopissa on helppo höpötellä niitänäitä. Nykyään käyn välillä, vaikka en polta.

Vierailija
36/37 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun siskon mies harrastaa kapakkatappeluja, hän on entinen linnankundi, murhamies. Hän käy ns räkälöissä missä ei poliisia kutsuta. Siskoni mies saa helposti naisia, koska osaa tapella. Hän harrastaa myös vaimonhakkausta, eli hakkaa siskoani, entisen vaimonsa tappoi

Vierailija
37/37 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene mielummin johonkin harrastukseen. Kavereita ei baarista saa.

Kyllä kavereita paarit saa,ihan niin kauan kun tarjoat kaljat aina kun menet sinne.Jos et? Ei sinne pöytiin enää asiaa ole.

Jos menee yksi niin voin hyvin viettää aikaa ottaen miehiltä invavessassa suihin. Porukassa on aina se ikävä puoli että ne alkavat ihmetellä että no minnekäs se meni ja lähtevät sitten etsimään.