Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ehkäistä turvotusta ja lihomista? Sain ensimmäistä kertaa ehkäisypillerit

Vierailija
20.10.2022 |

Olen 30 v ja sain ensimmäiset ehkäisypillerit ikinä (Slinda). Joskus kaaaaaauan aikaa sitten mulla on ollut ehkäisylaastari ja -rengas, mutta en käyttänyt kumpaakaan kuukautta kauempaa, koska mulla ei ollut kärsivällisyyttä jatkuvien vuotojen kanssa. Nyt alkoi tulla vuotohäiriöitä ja kohdussa sekä myooma että mahdollinen polyyppi (tähystykseen tulee aika). Tähystyksen yhteydessä asennetaan kierukka, mutta siihen voi mennä 2-3 kk.

Yleisissä haittavaikutuksissa sekä lihominen, että turvotus ja se on kamala asia "entiselle" syömishäiriöiselle.

Lenkkeilen päivässä sen verran, että tulee ainakin yksi 5 km lenkki. Ihan kävelyä, normaalivauhti. Työ on kevyttä (toimistosiivous), mutta olen jaloillani koko päivän.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketogeeninen ruokavalio, liikunta ja lepo.

Vierailija
2/6 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit voivat toki vaikuttaa ruokahaluun, mutta ihmisen kyky kontrolloida syömisiään säilyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketogeeninen ruokavalio, liikunta ja lepo.

Ketogeeninen ei sovi. Olen 1-tyypin diabeetikko. Hiilihydraatit ovat kyllä aika minimissä. Aamuisin syön kaurapuuron, mutta muuten päivän aikana hiilihydraatit tulevat lähinnä ainoastaan kasviksista (pavut, juurekset, ei maissi)

Vierailija
4/6 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko lihonut? Jos et, chillaa.

Voimatreeni on joka tapauksessa tarpeen kaikille.

Vierailija
5/6 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lihonnut grammaakaan pillereiden takia. Ne eivät lihota.

Vierailija
6/6 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillereillä usein tissit kasvaa 🤗

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi