Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö liiallisuuksiin?

Vierailija
03.11.2006 |

Joululahjoja olen tässä pohtinut lapsilleni ja osan jo ostanutkin. Mitä mieltä olet, onko liikaa vai sopivasti.

Meillä siis 2 lasta.

Isompi:

Bratz

Rooliasu (lumikki)

Mauri Kunnaksen kirja

CD

Magnetix-sarjaa

pienempi:

Bratz

Rooliasu (tuhkimo)

Mauri Kunnaksen kirja

DVD

Pipsa Possu unikaveri

yhteiseksi:

nauhoittava mifrofoni vahvistimella, peli sekä 3000 helmen askartelusarja

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ainakin ostetaan vain yksi tai kaksi lahjaa per lapsi, koska sukulaisilta ja isovanhemmilta tulee lahjoja myös. Itsekin ostamme kaikille sukulaisten lapsille ja kummilapsille, joten joka tapauksessa lahjoihin menee rahaa.

Olen huomannut, että kun lapset saavat liikaa lahjoja, he eivät osaa arvostaa tavaroita niin paljon. Usein yli puolet tavaroista jää ihan käyttämättömäksi.

Vierailija
22/22 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on minustakin jo liikaa. Me ostetaan omille lapsille yksi isompi juttu kummallekin (kuitenkin alle 100 euron paketti/nuppi) ja 1-2 pientä juttua (n. 10 euron tavaraa). Eli ehkä about 100 eurolla per lapsi ostetaan itse. Lisäksi lahjoja tulee 5 sukulaiselta yhteensä ehkä 8 pakettia. Kumpikin poika saa siis kymmenkunta lahjaa jouluna ja sen enempi menee minusta jo överiksi. Tuonkin määrän kanssa käy yleensä niin, että muutama lahja jää ikään kuin huomaamatta, kun paketit vaan reivtään auki ja huomio kiinnittyy kuitenkin vaan niihin hienoimpiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla