Kuinka woke olet, kokeile testillä
Korkeat woke-pisteet saaneilla on enemmän masennusta ja ahdistusta, kuten kaikilla sekopäillä yleensäkin.
Kommentit (272)
18/40 En ole kovin Woke
Vielä kun tietäisi mitä tuo woke tarkoittaa.
En tiedä, kun juutuin kysymykseen numero 3:
Etuoikeutetun ihmisen puheoikeutta ei ole oikein rajoittaa.
Mitä tämä kysymys tarkoittaa?
Vastasin täysin rehellisesti, kuten esimerkiksi että uskon sukupuolia olevan kaksi ja samalla uskon jossakin määrin poliisin olevan rasistinen. Olen melko woke, tosin en umpiwoke.
22/40 melko woke. Itse asiassa luulin olevani enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Valkoisen heteromiehen puheoikeutta varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Etuoikeutettu ei saa puhua, kun sorrettuun ryhmään kuuluva on läsnä. Nämä on ihan woketuksen perusasioita.
Pisteesi: 14/40
Et ole kovin Woke.
Hienoa! Tosin kyllä melkein arvasin tuloksen.
Vierailija kirjoitti:
Joo, oli kyllä aika erikoisia kysymyksiä. No miksei etuoikeutettu ihminen saisi puhua siinä missä kaikki muutkin - tämä on mun mielipide.
21/40 ja luulin saavani enemmänkin pisteitä
Vierailija kirjoitti:
Keskitien kulkija eli minuun ei kummankaan leirin suoltama propaganda iske. Periaatteessa olen kuitenkin hieman empaattisempi heikommassa asemassa olevien asiaa kohtaan eli lopputulos 24/40 pistettä.
Juu ei. Mullakin oli 24/40. Siinä luki "melko woke".
Piti sitten alkaa valehdella ja kehua itseään. Nolo tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etuoikeutettu ei saa puhua, kun sorrettuun ryhmään kuuluva on läsnä. Nämä on ihan woketuksen perusasioita.
Täh? Eihän tuossa ole mitään järkeä. Ja luulin olevani woketuksrn kannattaja.
Vierailija kirjoitti:
Keskitien kulkija eli minuun ei kummankaan leirin suoltama propaganda iske. Periaatteessa olen kuitenkin hieman empaattisempi heikommassa asemassa olevien asiaa kohtaan eli lopputulos 24/40 pistettä.
Olet wokempi kuin minä joka sentään olen pitänyt itseäni melko wokena ja sain 22/40.
Ilman testiä voin sanoa etten ole yhtään woke, onneksi.
Olen melko woke, mutta ihan täyttä paskaahan tuo testi oli. _Kukaan_ ihminen ei voi tietää miltä toisesta tuntuu, ei liity mitenkään ihonväriin. Biologisia sukupuolia _on_ kaksi. Haloo.
13 pistettä eli en ole seinähullu.