Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fantasioitko koskaan olevasi toista sukupuolta kuin olet?

Vierailija
20.10.2022 |

Kuulin että varsinkin miehillä on fantasioita naisena olemisesta.
Kumman sukupuolen edustajan kanssa panet näissä fantasioissa?

Kommentit (25)

21/25 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi erinomaisen mielenkiintoista vaihtaa osia partnerin kanssa. Siinä oppisi paljon.

Vierailija
22/25 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fantasioin sen verran, että mietin melko usein miten järkyttävän hyvältä mahtaa miehestä tuntua kun työntyy minun liukkaaseen onkaloon hitaasti sentti sentiltä.

Ei se nyt niin hyvältä miehestä tunnu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioissani olen aina molemmat/kaikki osapuolet. "Katselen" ja "tunnustelen" aktia jokaisen näkökulmasta itsenäni. 

Vierailija
24/25 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus haaveillut, että olisi kiva olla mies ja päästä laittamaan oikeaa penistä miehen peppuun, tietää miltä se tuntuu molemmista.

Olen kyllä strap on leikkejä kokeillut ja kiihotun niistä paljon eli ehkä mun fantasia on joku roolinvaihto enemmänkin. Joskus silti kiinnostaa miltä tuntuisi olla homo mies.

Pysyisit siis edelleen miehistä kiihottuvana.

Hienoa, olet ymmärtänyt mitä tarkoittaa homo mies.

Vierailija
25/25 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, no, en homo enkä edes bi vaan bi-curious ja joskus miesveljien kanssa pidän hauskaa vaimon luvalla. Oikeastaan kiinnostus koko hommaan tulee siitä että voin tavallaan kuvitella olevani nainen. Tai en varsinaisesti edes kuvitella itse olevani nainen, vaan kokea esim. miltä naisesta tuntuu ottaa suihin. Mutta sitten myös siltä kulmalta kun itse on mies ja tietää kuinka hitsin mukavaa juuri esim. suuseksi on itsestä, niin on suorastaan kiihottavan mukavaa antaa toiselle "broolle" nautintoa ja tehdä juttuja joita aina toivoisi itselle tehtävän :) Mutta pepputouhuihin en suoraansanoen miesten kanssa ryhtyisi, ei ole edes yrittämällä kiinnostus herännyt, mutta kaluilla (omalla ja muiden) on vaan kiva leikkiä XD Ehkä sitäkin joskus tulevaisuudessa pitää kokeilla oikealla kalulla, leluilla nautinto ja kiinnostus on pyöreä 0.

Kyllä sä olet siinä ihan mnies joka imee toisen miehen vehjettä :D Vaikka onkin vähemmän homoa kuvitella olevansa nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän