Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kivespussi/kivekset miten huomioida?

Vierailija
19.10.2022 |

Mitä teette miehen kivespussille, että se tuntuu hyvältä? Haluaisi, että jotain teen, mutta en tiedä mitä. Kun kysyn mitä, vastaus on että jotain...

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tee sitten jotain? Ilmeestä voit päätellä oliko hyvin vai huonosti tehty ja kysyä palautetta että mitäs tykkäsit.

Vierailija
2/56 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä miten tämä itse niitä koskettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä en oikein uskalla tehdä mitään, jotenkin aristelen niihin koskemista. Ap

Vierailija
4/56 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mä en oikein uskalla tehdä mitään, jotenkin aristelen niihin koskemista. Ap

Sano miehelle tämä ja kerro että kosket kyllä kunhan hän vain ohjeistaa. Ja jos vastaus on vieläkin emmäätiiäihassama-vatulointia niin älä sitten koske ollenkaan. Eihän se sun ongelma ole jos ukko ei saa suutaan auki.

Vierailija
5/56 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellästi vaan hyväilet ja hiukan puristeletki. Itse otan usein ne käteen samalla otan kalunkin käteen, ja toisella kädellä runkkailen loppupäätä. Mun mies tykkää.

Vierailija
6/56 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kivespussit voi suosiolla jättää rauhaan, en saa mitään kiksejä niiden hivelystä. Arka juttu lisäksi, vaikka ne nussiessa läiskyykin naista vasten kuin ladonovi myrskyssä.

Vierailija
7/56 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä voi imeskellä kohtuu kovaa. Ts. otat kokonaan suuhusi. Lisäksi tuntuu hyvältä kun suihinottaessa nainen pitää niitä kämmenellään ja liikuttelee helläsi.

Vierailija
8/56 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Niistä ei saa mitään kiksejä jos jotain yrittää tehdä. Keskity enemmän siihen olennaiseen.

Vierailija
9/56 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on aika tumppu jos ei osaa kertoa että mitä pitää tehdä. Kokeile vaikka puristaa kovaa nyrkkiin ja katso ilmettä tykkääkö.

Vierailija
10/56 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä... myös se mitä kiveksien hypistelystä tykkää.

Mulla on mennyt niin että kasseja imeskellyt nainen oli ihmeissään kun se ei tuottanut mulle mitään nautintoa, oli aikaisemmin ollut miehen kanssa joka siittä nautti. Toisaalta kun eri nainen antoi käsihoitoa ja huomatessaan että kohta tulee, puristi ja veti lujaa kiveksiä, niin että kynnetkin tuntui kunnolla, tehosti mun tapauksessa orkkua ja paljon.

Vierailija
11/56 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkaa paskaksi ja saa mies ulvomaan kivusta. Minä ainakin nautin miehen satuttamisen aiheuttamasta vallantunteesta

Vierailija
12/56 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itse siitä, että nainen kädellä "erottaa" pallit eli kietoo peukalon ja etusormen kassien tyven ympärille ja kevyesti kiristää otetta. Toisella kädellä voi jatkaa esinahan liikuttelua ja samalla vaikka puhua tuhmia. Tärkeintä itselle on, että otteet ovat määrätietoisia, koska kiihotus tulee itselle pitkälti siitä. Oppiminen tulee vain harjoittelun myötä. Muista että miehen elin on paras asiantuntija. Aina kun se kovenee, olet tehnyt jotakin oikein. Jos veltostuu, kannattaa yrittää jotain muuta.

Menestystä harjoitteluun!

Vierailija
13/56 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta mitä mun kiveksille on tehty oli se kun takaapäin nussiessa tyttö päästi kuset samalla. Osui kivasti  palleille.246

Vierailija
14/56 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä usein kivekset roikkuu aika pitkällä ja kerran, kun otin takaapäin naista, niin otti kiveksistä kiinni ja alkoi hieroa ilmeisesti klitoristaan niillä.

Oli kihoittavaa ja tuntui ihanalta, tosin itse en voinut paljoa liikkua, kun olin kasseista kiinni, puskin kyllä voimalla, vaikka liike oli pientä.

Nainen sai todella ison orgasmin, ainakin supisteluista ja yninästä päätellen.

Jatkettiin toisesta asennosta sivulta edestä vein itse kivekset hänen anukselle ja hieroin niitä sinne ja samalla kalulla pimppiin, vaikutti nauttivan erityisesti palleroista pyllyssä...

Vierailija
15/56 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti tykkään jos kiveksiä puristetaan suihinoton tai käsihoidon aikana. Paras suihinotto on sellainen että nainen puristaa toisella kädellä kiveksiä ja toisella sormettaa peppureikää. Itsellä ainakin tuollaisella hoidolla lentää lasti hyvinkin nopeasti.

Vierailija
16/56 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy mieheltä miten tämä itse niitä koskettaa.

Miehellä on hyvin rajoittuneet mahdollisuudet kosketella omia kiveksiään. Parempi siis kysyä, että miten mies tahtoo kiveksiään koskeltetavan. Tykkään itse esim kovasti siitä kun kiveksiä nuoleskellaan ja imeskellään, mutta en tee niin itse.

Vierailija
17/56 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykän ottaa kaverin karvaiset kivekset kouraan ja puristella niitä helmästi kuin olisi kaksi kiiwihedelmää kädessä. Hän tekee samoin minulle. Lisäksi nuolemme niitä.

Vierailija
18/56 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kivespussit voi suosiolla jättää rauhaan, en saa mitään kiksejä niiden hivelystä. Arka juttu lisäksi, vaikka ne nussiessa läiskyykin naista vasten kuin ladonovi myrskyssä.

Voisit hankkia ompelijalta palleille pussin samaan tyyliin kuin lehmien utarevyöt. Pitäisi pallit kurissa nussiessa.

Vierailija
19/56 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on aina rakastanut isoja kiveksiäni. Laittanut aina käden päälle ennen seksiä, puristellut ja silitellyt keveästi, myös kivesten takaa. Tunnustellut kuinka ne ja alimmainen paisuvainen ja kaluni on turvonnut. Tykännyt enemmän siitä kuin paksun kaluni varren käsittelystä. Sama juttu suikkareira antaessa. Saa hivelyillä tulemaan aika nopeasti.

Vierailija
20/56 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on aina rakastanut isoja kiveksiäni. Laittanut aina käden päälle ennen seksiä, puristellut ja silitellyt keveästi, myös kivesten takaa. Tunnustellut kuinka ne ja alimmainen paisuvainen ja kaluni on turvonnut. Tykännyt enemmän siitä kuin paksun kaluni varren käsittelystä. Sama juttu suikkareira antaessa. Saa hivelyillä tulemaan aika nopeasti.

Onko ne turvonneet tennispallojen kokoisiksi?