Kuinka pitkään sairauslomalla flunssassa?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en yleensä ole ollenkaan pelkästä flunssasta sairaslomalla. Kevyt toimistotyö ja oma huone. Vessapaperirullan verran tulee niistettyä päivässä tai parissa.
Voi luoja. Mitä saat siitä, että olet flunssaisena töissä? Eikö olisi kivempi olla kotona? Luuletko saavasi jonkun palkinnon?
Mahtava asenne työntekoon sulla
Mulle ei tulis mieleenkään jäädä kotiin pelkän flunssan takia, ei todellakaan mun mielestä oo saikuttamisen syy normitoimistotöissä. Ja mitä siitä saan, ainakin pääsen helpommalla, kun vähintään kerran tunnissa joku ei soittele ja kysy neuvoa johonkin asiaan. Ja sen, että mun pöydälle ei ole kotonaolon aikana kertynyt pinoa hoidettavia asioita, niin että saikun jälkeen saa monena päivänä tehdä pidempää päivää et ne kaikki tulee hoidettua.
Vastaisit sairaana ollessassasi työpuheluihin. Voitko ollakkaan enempää firman "mies". Asenteesi on myös täysin väärä kertyneisiin töihin. Ei se ole sinun ongelmasi jos töitä on kasaantunut, etkä ehdi tehdä niitä normaalilla työajallasi. Se on työnantajan ongelma.
Höh, eihän flunssa estä työn tekemistä.
Influenssaa sairastaessani sairasloma venyi lopulta 11 viikkoon. Olin sairaalassa kahteen otteeseen. Töihin palasin huonossa kunnossa, paljon pahemmassa kuin mitä olen flunssassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen asti kunnes alkaa olla työkykyinen eikä esim. pärski koko aikaa ja ei ole kuumetta tms. Olen ravintola-alalla ja sitä kun ei voi oikein etänä tehdä, niin on huolehdittava että ei ole flunssassa töissä, ihan vaan muiden työntekijöiden ja asiakkaiden vuoksi.
käytä maskia äläkä saikku saikuta
Eipä paljon maskit auta kun mulla menee yleensä ihan keuhkoihin asti taudit ja yskin todella paljon ja voimakkaasti niin että saattaa tulla oksennus. En kyllä haluaisi asiakkaana kohdata tällaista henkilökuntaa.
2 viikkoa ollut poissa. Paksua räkää nenästä ja keuhkoista. Hirveitä yskänkohtauksia välillä. Töissä päiväkodissa.
Joillakin kuuluu, joillakin ei. Alle 38C kuume ei estä istumatyötä mitenkään, mutta en lähtisi rehkimään kuitenkaan.