Temptation Island Suomi - TIS 2022 syksy OFFICIAL
Kommentit (1053)
+++++++Mitä tuossa ruutu plussan jakson loppuklipissä siis tapahtui? Arttu ja Mari?
Kaikesta huolimatta yksi asia on edelleen fakta: Mattu puhuu paskaa
Vierailija kirjoitti:
+++++++Mitä tuossa ruutu plussan jakson loppuklipissä siis tapahtui? Arttu ja Mari?
Haluaisin myös tietää!! Onko taas lause leikattu aivan irti kontekstista vai onkohan siellä oikeasti tapahtunut jotakin fyysisesti "turhan päällekäyvää"?
Artun ja Leenun iltanotski näkyy olevan viimeisenä. En jotenkaan jaksa uskoa että lähtisivät yhdessä saarelta.
Leo puhui yllättävän fiksusti viimeisellä iltanuotiolla .
Vierailija kirjoitti:
Leo puhui yllättävän fiksusti viimeisellä iltanuotiolla .
kihlaus no se oli sopmus jotta voidaan nähdä ja harrastaa seksiä ulkomaailmassa
Vierailija kirjoitti:
Siis... mun mielestä tolla Leolla ei ole kaikki hyvin. Hyvä, kun saa sanoja ulos suustaan ja tutisee/tärisee lähes kaikissa kohtauksissa. Aivan sekavaa juttua tulee, jossa ei ole päätä, eikä häntää ja koko ajan kasvot nykii / silmät vaeltaa. Siis mun mielestä on ilmiselvää, ettei ole sellaisessa kunnossa henkisesti, että olisi OK olla tuolla. Mun mielestä on suorastaan moraalisesti arveluttavaa koko homma, tuottajien olisi pitänyt viheltää peli poikki jo. Ei mun mielestä mene pelkästään iän/persoonan piikkiin, vaan on nyt jotain vialla kyllä. Varsinkin toi uusimman jakson *spoiler* kosimiskohtaus on umpisekava.:/ Ei ole kivaa katsoa.
Matkii Lil Waynea eleillään
Leenu ja Eemi ilmoittaa olevansa yhdessä kauden jälkeen
Erosiko Johan ja Nina sitten myös? Jos kerran kaksi paria lähtenyt yhdessä??
Leo iltanuotiolla; ”..intohimon ylläpito mun ja Joannan suhteessa no on ehkä sit loppua kohden päässyt vähän laantumaan..” Siis kauanko nämä lempiväiset olivatkaan seurustelleet? Miten tol Kurosel pitää pokka näiden kanssa???
Feikkipari Joanna ja Leo.
Jokainen toki reagoi eri tavalla petetyksi tulemiseen, mutta Joannalla ei ilme värähtänyt ollenkaan Leon "kosimisesta". Pokkana suunpielet virnuillen katsoi tilannetta.
Joku tviittasi, että Leo lukee paperilta sanoja. Niinhän se pääsääntöisesti katsoi tiettyä kohtaan alas puhuessa. Jonnalla taas oli nivaska papereita. Ensin luulin että hänellä on jotain ajatuksia tmv kirjoitettuna, jotka lukisi Leolle. Vaan ei näyttänyt olevan.
Mutta jos olivat oikea pariskunta tuolla, niin ei Joannalla myöskään ollut puhtaat jauhot pussissa. Samalla tavalla siellä pani menemään. Sinisilmäisesti kuvittelee Neron kanssa suhdetta, vaikka jätkää ei tunnu kiinnostavan kuin seksi.
Odotan kaksi viimeistä iltanuotiota. Niissä luulisi olevan paremmin sitä "kontenttia". En kylläkään usko, että Niina & Johan tai Leenu & Arttu lähtevät saarelta yhdessä. Naisilla tuntunut silmät aukeavan oman suhteen tilanteesta.
Ei taivas,täysi-ikäisyyden raja Suomessa 18 v. Suosittelen nostamista johonkin 25. Täysiä pentuja Joanna ja Leo. Parisuhdetta takana neljä kuukautta ja intohimo jo ties missä kuopassa. Jos ensin oisitte yksin ja miettisitte asioita ja sit muutaman vuoden päästä ehkä jonkinlainen parisuhde jonkun kanssa. Tai oottakaa vähintään 10 vuotta.
Omituinen iltanuotio🤔.
Jäi kuitenkin sellanen fiilis että Leolle jäi aidosti paha mieli. Joannallekin mutta peitti sen ylimielisyyteen.
Henera kirjoitti:
Leo iltanuotiolla; ”..intohimon ylläpito mun ja Joannan suhteessa no on ehkä sit loppua kohden päässyt vähän laantumaan..” Siis kauanko nämä lempiväiset olivatkaan seurustelleet? Miten tol Kurosel pitää pokka näiden kanssa???
neljä kk
disa on nolo tossa podcastin haastattelussa,, hihihh ollaan hengattua kesä yhdessä hih hihhhhiiiii
fiksumpi toi leo on tossa haastattelussa disa
Jep. Ja koko orkesteri myös. Tuntu varmaan hyvältä. Eivät edes häpeä kertoa tollasta. Hyh, hyh. Kengät sanoo koo koo.