Temptation Island Suomi - TIS 2022 syksy OFFICIAL
Kommentit (1053)
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/viihde/art-2000009350025.html
Julia kertoi matkan olevan henkisesti raskas, koska oli tehnyt aiemmin abortin.
En vähättele yhtään hänen surua, mutta miksi lähteä ohjelmaan kun selkeästi noin raskasta asiaa ei ole käsitelty kokonaan?
Koska white trash
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Leo tulee eri kulttuurista, joten miksi irvailette toisille?!? Onko oma kulttuurinne muka parempi?
Minkäslainen kulttuuri Muhoksella on? Leo Pakarinen on sieltä kotoisin, adoptoitu sinne 1-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että mulla väärä mielikuva, mutta muistaisin että aiemmilla käsille ei ole otettu osallistujia, joilla lapsia ?Mielestäni tämä olisi juurikin lasten suojelemiseksi hyvä asia...
sinkuilla saa olla ja on ollut esim. Karim. mutta varatuilla ei saa olla
Karimhan oli hetken aikaa siellä myös varattuna...
ai niin...
varmaan se että parilla ei saa olla yhteisiä lapsia
Vierailija kirjoitti:
En vähättele yhtään hänen surua, mutta miksi lähteä ohjelmaan kun selkeästi noin raskasta asiaa ei ole käsitelty kokonaan?
teen abortin ja menen heti perään temppareihin. just
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Leo tulee eri kulttuurista, joten miksi irvailette toisille?!? Onko oma kulttuurinne muka parempi?
Minkäslainen kulttuuri Muhoksella on? Leo Pakarinen on sieltä kotoisin, adoptoitu sinne 1-vuotiaana.
Etkö tiennyt että kulttuuri on geeneissä? Vai kuvaako toi kosinta sun mielestä perinteistä muhoslaista rakkaudentunnustusta, hä?
Emmä tiedä, mun mielestä Leo on varsin hyvä isähahmo Disan muksuille. Itsevarma, rohkea, suoraselkäinen ja luotettava suomalainen mies.
Siis... mun mielestä tolla Leolla ei ole kaikki hyvin. Hyvä, kun saa sanoja ulos suustaan ja tutisee/tärisee lähes kaikissa kohtauksissa. Aivan sekavaa juttua tulee, jossa ei ole päätä, eikä häntää ja koko ajan kasvot nykii / silmät vaeltaa. Siis mun mielestä on ilmiselvää, ettei ole sellaisessa kunnossa henkisesti, että olisi OK olla tuolla. Mun mielestä on suorastaan moraalisesti arveluttavaa koko homma, tuottajien olisi pitänyt viheltää peli poikki jo. Ei mun mielestä mene pelkästään iän/persoonan piikkiin, vaan on nyt jotain vialla kyllä. Varsinkin toi uusimman jakson *spoiler* kosimiskohtaus on umpisekava.:/ Ei ole kivaa katsoa.
Leon Playboy-tatuointi kirjoitti:
Emmä tiedä, mun mielestä Leo on varsin hyvä isähahmo Disan muksuille. Itsevarma, rohkea, suoraselkäinen ja luotettava suomalainen mies.
Yksi virke ja monta virhettä, taito tämäkin. Leo on löysä lapanen jonka pitäisi ensin aikuistua jotta voisi olla isähahmo edes kultakalalle.
Vierailija kirjoitti:
Leon Playboy-tatuointi kirjoitti:
Yksi virke ja monta virhettä, taito tämäkin. Leo on löysä lapanen jonka pitäisi ensin aikuistua jotta voisi olla isähahmo edes kultakalalle.
Ehkä sun pitäisi opetella sarkasmin ymmärtämistä.
Vierailija kirjoitti:
Siis... mun mielestä tolla Leolla ei ole kaikki hyvin. Hyvä, kun saa sanoja ulos suustaan ja tutisee/tärisee lähes kaikissa kohtauksissa. Aivan sekavaa juttua tulee, jossa ei ole päätä, eikä häntää ja koko ajan kasvot nykii / silmät vaeltaa. Siis mun mielestä on ilmiselvää, ettei ole sellaisessa kunnossa henkisesti, että olisi OK olla tuolla. Mun mielestä on suorastaan moraalisesti arveluttavaa koko homma, tuottajien olisi pitänyt viheltää peli poikki jo. Ei mun mielestä mene pelkästään iän/persoonan piikkiin, vaan on nyt jotain vialla kyllä. Varsinkin toi uusimman jakson *spoiler* kosimiskohtaus on umpisekava.:/ Ei ole kivaa katsoa.
Vieroitusoireita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä nyt tämä Leo ja Disa. Ensin kysellään että että miten on, nähdäänkö sitten ulkomaailmassa kun piti seikkailupuistoonkin mennä vielä yhdessä. Joo joo, nähdään nähdään. Ja hetken päästä - tuletko kihloihin..? No, molemmat saivat ruutuaikaa ja näkyvyyttä otsikoissa, sitähän tässä varmasti oltiin kokonaisuudessaan hakemassa.
No enpä ainakaan minä ala kuuntelemaan yhtään Leon biisejä. Enkä katsomaan Disan onlyfans yms. tilejä. Mutta kai joku sitten haluaa katsella niitä riipputissejä.
Eikö ole parempi, että Disa on säilyttänyt omat tissinsä? Eikä ole mennyt mukaan näihin pumpattuihin silokonitisseihin?
Kuitenkin ovat omat, vaikka sitten eri näköiset tissit, kuin nämä niin liian monet luonnottomasti leikellyt.Disalla on omat kärpäslätkät, koska YH-äidillä nyt vaan ei ole varaa hommata silareita. Eikä sponsoriakaan ole vielä löytynyt. Tulevaisuutta osaan veikata sen verran, että Leokaan niitä ei kykene kustantamaan.
Eiköhän Hymy-lehti ota kopin tästä puutteesta koko pian.
Vierailija kirjoitti:
julia poistanut instan?
Ei ole, edelleen löytyy.
Se, että jaksoja leikattiin tosi oudosti (esim. Iltanuotiot ja bileet katkeaa kesken kaiken) vei jo mielenkiinnon katsoa telkkarista tätä kautta, joten seurasin vain Juufinin koosteita ja jotain tästä kaudesta puuttui, mutta en osaa sanoa mikä?
Ehkä casting oli sittenkin vähän samanlainen kuin edellisessä (joko parisuhde heitettiin kerralla romukoppaan kuten Eetun ja Julian kohdalla tai sitten houkutuksille ei annettu ollenkaan mahdollisuutta kuten Viivin ja Valtterin kohdalla)?
Kuitenkin mukavaa vaihtelua oli nähdä vanhempia osallistujia jotka toi vähän vastapainoa näille nuorille. Toki sisällön kannalta Pirita ja Nina nähtiin tylsimyksinä, mutta en sulkisi pois sitä, että ensi kaudellakin olisi ikähaarukkaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tolla Joannalla kaikki hyvin. On niin kalpea ja sairaan näköinen.
No ei todellakaan ole. Ei olis saanut tuonne ikinä päästääkåän kun joutu terapeutille jo viime reissun jälkeen.
Anorexia?
Toivon Disalle ja Leolle kaikkea hyvää! :) kaunis pari.
Mun mielestä tämä on ollut ihan ok kausi.. kaikista surkein kausi oli se suomessa kesällä kuvattu kausi missä oli jonskibabe.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tämä on ollut ihan ok kausi.. kaikista surkein kausi oli se suomessa kesällä kuvattu kausi missä oli jonskibabe.
ja se kausi joka poistettiin ruudusta rikollisten takia