Temptation Island Suomi - TIS 2022 syksy OFFICIAL
Kommentit (1053)
Vierailija kirjoitti:
Minua ainakin nauratti, kun Mika anaalihelmiä ihmetellessään totesi, että eikö sitä mielihyvää saa vaikka karkeista. :D
Niin no onhan muuan julkkiskin työntänyt Mariannekarkin takapuoleensa.
Meido (ja varmaan jotkut muutkin talon sinkkumiehet) yrittää varoittaa Joannaa Nerosta. Esim toi kun Meido istuu Joannan vieressä ja sanoo että älä luota miehiin, moni vaan lepertelee, älä luota fuckboyihin ja mielestäni hän katsoo silleen merkitsevästi vieressä istuvaa Neroa ja sitten Joannaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semi ei tykkää lapsista eikä halua niitä, julia ihan päinvastoin, julia roikkuu epätoivoisesti semissä ja tällä ei ole vaan ainakin toistaiseksi tarpeeksi motivaatiota sanoa että tämä oli tässä, ei ainkaan koe mitään rakkautta puolisoaan kohtaan.
Siltä se juu vaikuttaa, vaikka eihän toisten ajatuksia voi lukea.. Mutta Semi vaikuttaa olevan jälleen yksi niistä monista miehistä, jotka ovat tulleet temppareihin eroamaan. Varmaan ihan tiedostamattaankin. Heti kun menevät omille resorteilleen, alkaa nupina ja valitus, miten oma puoliso on ihan tyhmä ja ei ymmärrä. Semi valittelee viikosta toiseen, miten Julle ei ole tarpeeksi iloinen ja pilaa hänen hyvän fiiliksen. Huokailee ja pyörittelee silmiään, että "JOS tää meidän juttu nyt sit jatkuis niin *huoh* kai me sit jotain..". Mutta ei saa sanottua, että olisi kiva erota, että elämä yksin voisi olla hauskaa ja kevyttä. Ei varmaan aio erota edes iltanuotiolla tai Suomessa. Katselee vain kriittisesti puolisoaan ja kaunaisena miettii, miksei tämä muutu, miksei elämä ole erilaista.
Näitä on temppareissa ihan joka kaudella. Eivät itse osaa tai halua erota, mutta suorastaan kerjäävät sitä, että kumppani tekisi sen päätöksen. Ja ah, se vapauttava ihanuus, jos kumppani tekisikin jotain "väärää" toisella puolella!! Sit sitä saisi vihata ja dissata ja itse olisi uhri ja kaikki lohduttaa ja sit saisi painaa jotain nättiä böönaa lohduksi.
Ehkä Semi ei siksikään jaksa noita Jullen videoita, kun niissä ei tapahdu mitään. Itse ei saa mennä hinkkaamaan Meriä niin kauan, kun Julia on sellainen itkevä tylsimys.
Minkä takia sitten suunnitteli kihloja loppunuotiolle? Sanoi myös Julian olevan täydellinen hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semi ei tykkää lapsista eikä halua niitä, julia ihan päinvastoin, julia roikkuu epätoivoisesti semissä ja tällä ei ole vaan ainakin toistaiseksi tarpeeksi motivaatiota sanoa että tämä oli tässä, ei ainkaan koe mitään rakkautta puolisoaan kohtaan.
Siltä se juu vaikuttaa, vaikka eihän toisten ajatuksia voi lukea.. Mutta Semi vaikuttaa olevan jälleen yksi niistä monista miehistä, jotka ovat tulleet temppareihin eroamaan. Varmaan ihan tiedostamattaankin. Heti kun menevät omille resorteilleen, alkaa nupina ja valitus, miten oma puoliso on ihan tyhmä ja ei ymmärrä. Semi valittelee viikosta toiseen, miten Julle ei ole tarpeeksi iloinen ja pilaa hänen hyvän fiiliksen. Huokailee ja pyörittelee silmiään, että "JOS tää meidän juttu nyt sit jatkuis niin *huoh* kai me sit jotain..". Mutta ei saa sanottua, että olisi kiva erota, että elämä yksin voisi olla hauskaa ja kevyttä. Ei varmaan aio erota edes iltanuotiolla tai Suomessa. Katselee vain kriittisesti puolisoaan ja kaunaisena miettii, miksei tämä muutu, miksei elämä ole erilaista.
Näitä on temppareissa ihan joka kaudella. Eivät itse osaa tai halua erota, mutta suorastaan kerjäävät sitä, että kumppani tekisi sen päätöksen. Ja ah, se vapauttava ihanuus, jos kumppani tekisikin jotain "väärää" toisella puolella!! Sit sitä saisi vihata ja dissata ja itse olisi uhri ja kaikki lohduttaa ja sit saisi painaa jotain nättiä böönaa lohduksi.
Ehkä Semi ei siksikään jaksa noita Jullen videoita, kun niissä ei tapahdu mitään. Itse ei saa mennä hinkkaamaan Meriä niin kauan, kun Julia on sellainen itkevä tylsimys.Minkä takia sitten suunnitteli kihloja loppunuotiolle? Sanoi myös Julian olevan täydellinen hänelle.
Sotketko nyt Arttuun?
Vierailija kirjoitti:
Minua ainakin nauratti, kun Mika anaalihelmiä ihmetellessään totesi, että eikö sitä mielihyvää saa vaikka karkeista. :D
Miten karkki ja seksuaalinen nautinto liittyvät toisiinsa? On kyllä yksinkertainen tomppeli koko jätkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten karkki ja seksuaalinen nautinto liittyvät toisiinsa? On kyllä yksinkertainen tomppeli koko jätkä.
Oletko esimerkiksi kuullut että suklaa on seksin korvike? Ite laitan suklaa tai lakukastiketta poikaystävän pennariin ja imen. Kaikki voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Semi ei siksikään jaksa noita Jullen videoita, kun niissä ei tapahdu mitään. Itse ei saa mennä hinkkaamaan Meriä niin kauan, kun Julia on sellainen itkevä tylsimys.Minkä takia sitten suunnitteli kihloja loppunuotiolle? Sanoi myös Julian olevan täydellinen hänelle.
Sotketko nyt Arttuun?
Kyllä se Semi oli, joka sanoi kosivansa Jullea viimeisellä iltanuotiolla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista Semin puhuneen kihloista, Arttu kyllä haluaa kosia, koska saa siitä taas lisää huomiota itseensä...
Voisin kyllä kuvitella Semin huokaavan lannistuneena jotain ton tyylistä "niin, kai sit jos tää nyt jatkuu niin.. mä sitten kosin ja kai me sit *huoh* ollaan yhdessä aina ja kuolemaan saakka".
Mika on noista mukavin ja oikeasti todella todella pitää Piritasta. Olen lukenut sen taustasta, mutta siitä huolimatta on ilmeistä, että se aidosti välittää, ihailee, arvostaa kumppanistaan. Ja se onkin noista miehistä sitten ainoa sitä lajia.
Johan kyllä haluaa vilpittömästi rakastaa ja antaa aikaa ja keskittyä, mutta kummasti se haluaminen ei vaan muutu teoiksi. Se, että nyt lomalla kaukana töistä ja Ninaa ikävöidessä tuntuu, että "olen herännyt, nyt kyllä alan huomioida hänet" on ihan kiva alku, mutta pelkään pahoin, että kroonistunut työnarkomania ja toisen ohittaminen arjessa ei ihan noin vähällä ratkea. Toivon kuitenkin heille parasta, vaikka Johan on vähän spuge sika välillä. Sellasta se saattaa olla, jos on alkoholin ystävä.
Ja sit on Arttu. Ei jatkoon millään mittapuulla. Huomionkipeä ja epäkohtelias tuolla. Ei ilmeisesti tuo tilanne ja juominen tuo hänestä kovin mairittelevia puolia esiin, tai sit hän on joku kauden pahis, josta näytetään vain epämiellyttäviä pätkiä (aivan mahdollista, ainahan joku "pahis" pitää olla). Leenu vaikuttaa hirveän suloiselta, kunnon emäntäainesta, toivotan kaikkea hyvää hälle niin tai näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semi on muuttunut sarjan edetessä tosi ällöttäväksi. Selvästikin ujous ja hiljaisuus sopivat sille paremmin kuin puhuminen, koska suusta tulee kaikkea paskaa. Se känninen ölinä mieheydestä ja naisen paikasta oli ihan viimenen niitti, ilmeisesti myös Merille. Veikkaan että Semi on tarkasti kuunnellut ja katsellut aiemmat tempparit läpi ja siksi hokee sellaisia mulla on pihvi toisella huvilalla -puheita, vaikkei oikeasti ole yhtään kiinnostunut Juliasta. Arttu selittää vähän samoja, mutta ne on enemmän sellaisia yhtäkkisiä kirkkauden hetkiä, kun ikävä iskee. Semi sanoo jotenkin suunnitellusti tällaista, mutta onnistuu kuulostamaan lähinnä siltä, että pitää sinkkunaisia huonoina. Juliasta hän ei sano oikeastaan mitään kivaa tai kaunista. Veikkaan että ainoa syy miksei Semi ole jo painanut Meriä on se, että se on todennäköisesti aika kokematon (ei siis varmaan ole ollut montaa kumppania Julian lisäksi), häpeilee kroppaansa, eikö taatusti ajattele olevansa mikään unelmapeto sängyssä. Eli ei halua tulla nähdyksi ja nauretuksi televisiossa. Jos kameroita ei olisi, Meri olisi vienyt Semiä jo ekana iltana.
Semi siis laskelmoi jossain jaksossa niitä kihlauksia ihan tarkasti. Että olisiko hän varmasti kauden ainoa kosija, jos Arttu ei nyt sitten kosikaan. Puheessa ei siis ollut mitään suurta rakkautta Juliaa kohtaan, tai edes päätöstä haluta yhteistä elämää kaikista epäilyksistä huolimatta, vaan ihan pelkkää spekulointia siitä, että kannattaako kosia, jos joku muukin aikoo samaa.
Kyllä siinäkin huomaa ettei älyn jättiläisistä ole kyse, kun erotiikkabileiden ainoa kiinnostava aktiviteetti on takapuolen räpsiminen.
Nerosta tulee ei-ihan-niin-hetero -vibat. Ihmettelen, että köyrinyt menemään tuolla. Ja tuosta muiden sinkkumiesten puheista loukkaantumisesta... Kuka aikuinen ihminen menee aktinsa jälkeen myhäilemään ja virnuilemaan kaveriporukkaan antaen ymmärtää, että käytiin vähän hihihi? Siis heidän oma teinikäytöksensä laukaisi sinkkumiesten kommentoinnin. Sitä saa mitä tilaa.
Leenu on ihana! Ja harmittaa että kantaa vastuuta Artusta vaikka saa tältä huonoa kohtelua. Yhdessä jaksossa ainakin toi esille ettei uskalla kaikesta ääneen sanoa kun Arttu suuttuu, puhuu hänelle rumasti ym. Ja Leenu joutuu keksimään selityksiä äidilleen miksi Arttu ei tule sinne mukaan kun tämä kiukuttelee. Itsekeskeinen kakara. Toivon että Leenu rohkenee erota. Ei mitään "tässä suhteessa molemmat saa olla just sellaisia kuin ovat" skeidaa vaan hyvää arvostavaa kohtelua.
Ja Julia. Todella raskasta jos Semin tehtävä on pitää hänet pinnalla. Tasata mielialoja ja vakuuttaa että yhdessä ollaan. Vahva fiilis läheisriippuvuudesta. Hän kuitenkin aikuisena ihmisenä on vastuussa itse itsestään. Semi taas vaikuttaa jotenkin pelottavalta. Ainakin ne puheet henkisestä nussimisesta ja kuristamisesta tuntuu aika rajuilta. Jotain puistattavaa hänessä on.
Pirita on ihana. Iloinen, hersyvä ja jalat maassa. Ansaitsee parasta!
Aiempina vuosina keskustelua on herättänyt porukka kokonaisuudessaan ja jokaisesta mukana olleesta on ollut jotakin kommentoitavaa. Tällä kaudella keskusteli pyörii samojen henkilöiden (pääosin varattujen ympärillä) ja pari sinkkua. Villalla näyttää silti olevan porukkaa kuin pipoa. Mitä nämä muut osallistujat ovat? Miksei heitä noteerata?
Vierailija kirjoitti:
Aiempina vuosina keskustelua on herättänyt porukka kokonaisuudessaan ja jokaisesta mukana olleesta on ollut jotakin kommentoitavaa. Tällä kaudella keskusteli pyörii samojen henkilöiden (pääosin varattujen ympärillä) ja pari sinkkua. Villalla näyttää silti olevan porukkaa kuin pipoa. Mitä nämä muut osallistujat ovat? Miksei heitä noteerata?
Eihän noissa jaksoissa näytetä, kuin paria tyyppiä vaan. Leikkauksista saa kuvan, että esim. Leo juttelee vain Disalle ja Annicalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän noissa jaksoissa näytetä, kuin paria tyyppiä vaan. Leikkauksista saa kuvan, että esim. Leo juttelee vain Disalle ja Annicalle.
Aivan. Miksi katsotte ilmaisia lähetyksiä? Niiden sisältö ei tule koskaan muuttumaan paremmaksi kun näytetään vain tunnin ajan. Bileet-jaksoissa on n. 3 tuntia enimmäkseen iltojen tunnelmista. Aina kahden illan tapahtumat? Bileet-videoissa nähdään enemmän juttelua varattujen ja sinkkujen kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Miksi katsotte ilmaisia lähetyksiä? Niiden sisältö ei tule koskaan muuttumaan paremmaksi kun näytetään vain tunnin ajan. Bileet-jaksoissa on n. 3 tuntia enimmäkseen iltojen tunnelmista. Aina kahden illan tapahtumat? Bileet-videoissa nähdään enemmän juttelua varattujen ja sinkkujen kesken.
Viestistäsi päätellen, ei ilmeisesti sittenkään löydy muuta kommentoitavaa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne oo Leo ja Annica sängyssä ens viikolla.
Se olis jopa ihan 5/5 suoritus Leolta. Minkähän ihmeen takia valitsi noista kaikista pilluista Disan kun tarjolla olisi ollut fiksu ja muodokas Annica ;)
Kellyt kirjoitti:
Oon ihmetellyt mitä Meri edes näkee Semissä, ehkä joku temppari kupla ihastus? Samaa mieltä et vaikutti kuin Merin kiinnostus olis lopahtanut ja kieltämättä Semin ja Julian suhde vaikuttaa lähisuhdeväkivaltaiselta ja oudolta valtapeliltä. Mut jos molemmille ok, niin ei kai siinä mitään sitten. Ja Meri: en mäkään lämpenisi tosta, ymmärrän et kiinnostus lussahti.
No ei herranjumala ole. Kyllä sen näkee vaikka perssilmällään että Meri ei oikeasti ole kiinnostunut sillä tavalla Semistä.
Merin ihastus Semiä kohtaan on ihan yhtä lavastettu kun Semin ja naisystävänsä parisuhde.
Onkohan tämä oikeasti ensimmäinen Tempparit-kausi, jossa sinkkujen toiminta herättää selkeästi enemmän keskustelua kuin varattujen toilailut.
Edes viime kauden ällöttävä Marlon-case + muut kriminaalisinkut eivät pistäneet keskustelua näin hurrikaanimaiseen pyöritykseen kuin mitä vaikka Disa, Meri, Nero ja Kristoffer ovat tällä kaudella saaneet aikaan.