Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2022 syksy OFFICIAL

Vierailija
19.10.2022 |

Never stop the madness ja kohta vedetään taas

Kommentit (1053)

Vierailija
441/1053 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kautta on haukuttu, mutta mielestäni tää on kiinnostavin vähään aikaan. 

Niina-johan, tangokuningatar-mika, leenu-hökäle - nää on kaikki oikeita pareja. Onko hetkeen ollutkaan noin monta!

Tää musta mies ja se joanna on palkattu vaan draamailemaan. Sit on se homomies ja sen nainen - feikkipariskunta. Jännä etten heti startista sitä homoksi, kun oli niin itäsuomalaisen bensalenkkarin oloinen. Mutta täys 101% homohan se on. :D

Vierailija
442/1053 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joanna on kyllä aika törkeä. Kaikki omat teot vaan kuitataan sillä että Leo näytti siltä ettei kadu mitään. Ja ilmeisesti samaan syssyyn päätti että suhde on ohi ja voi tehdä itse mitä vaan. .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1053 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alex Löfström kirjoitti:

Tänään voisi temppareiden jälkeen käyttää osan uscadoista.

Uscadot jäi säästöön. Kurssi vaihtelee kuin sähkön pörssihinta.

Vierailija
444/1053 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä kautta on haukuttu, mutta mielestäni tää on kiinnostavin vähään aikaan. 

Niina-johan, tangokuningatar-mika, leenu-hökäle - nää on kaikki oikeita pareja. Onko hetkeen ollutkaan noin monta!

Tää musta mies ja se joanna on palkattu vaan draamailemaan. Sit on se homomies ja sen nainen - feikkipariskunta. Jännä etten heti startista sitä homoksi, kun oli niin itäsuomalaisen bensalenkkarin oloinen. Mutta täys 101% homohan se on. :D

Mä olen samaa mieltä, että kiinnostavin kausi vähään aikaan. Ainut, että leikkaus yms toteutus täysin epäonnistunut. Tuo Julia js Semi kuvio on kyllä outo, mutta jos ovat feikkipariskunta, niin Julia on todella hyvä näyttelijä!

Vierailija
445/1053 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Leo on tosi ruma - harvemmin pikimustat hyvännäköisiä onkaan. Miksiköhän Joanna on tollasen kanssa edes mennyt yhteen? Pitikö vaan kokeilla keeneriä?

Itse olen ihaillut Leon upeaa ihonväriä, eikä todellakaan ole rumakaan. 

Vaikka Leo on tuolla toiminut typerästi, niin mulla tekee kyllä pahaa katsoa miten Disa ei anna hänelle ollenkaan tilaa, ei hyväksy Leon vastauksia, toistelee, inttää, manipuloi. Leo taitaa itse olla jokseenkin manipuloiva ja narsistinen, mutta tuossa Leon ja Disan välisessä jutussa se on Disa joka manipuloi, eikä mitenkään kevyesti...

Lisäksi sinkuista se kaiksita agressiivisimmin Leoa syyttelevä Meri ei tunnu ollenkaan ymmärtävän että jos Arttu tai Semi lankeaisi hänen järjettömään tyrkkyilyynsä niin hänenhän tulisi siis kääntää kelkkansa täysin ja alkaa kuulustelemaan heitä samalla tavalla. Vai koskeeko moraalinvartijuus ainoastaan Leoa? Onneksi Johan on tuolla sentään puhunut järkeviä ja jämptisti Leolle. Mielestäni Leo ei kuitenkaan ole saanut tuolla tukea niin kuin formaattiin kuuluisi, ja on ikävässä tilanteessa. Tietenkin on tehnyt väärin, mutta ei häntä mielestäni kohdella siellä oikein. Ei ihme jos venkoiluttaa.

Lisään vielä, että pidän kyllä Meristä, lähinnä vain huomauttaisin tuosta miten päinvastaisesti tuntuu ajattelevan moraalista riippuen ihmisestä. 

Vierailija
446/1053 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se Leo on tosi ruma - harvemmin pikimustat hyvännäköisiä onkaan. Miksiköhän Joanna on tollasen kanssa edes mennyt yhteen? Pitikö vaan kokeilla keeneriä?

Vaikka Leo on tuolla toiminut typerästi, niin mulla tekee kyllä pahaa katsoa miten Disa ei anna hänelle ollenkaan tilaa, ei hyväksy Leon vastauksia, toistelee, inttää, manipuloi. Leo taitaa itse olla jokseenkin manipuloiva ja narsistinen, mutta tuossa Leon ja Disan välisessä jutussa se on Disa joka manipuloi, eikä mitenkään kevyesti...

Lisäksi sinkuista se kaiksita agressiivisimmin Leoa syyttelevä Meri ei tunnu ollenkaan ymmärtävän että jos Arttu tai Semi lankeaisi hänen järjettömään tyrkkyilyynsä niin hänenhän tulisi siis kääntää kelkkansa täysin ja alkaa kuulustelemaan heitä samalla tavalla. Vai koskeeko moraalinvartijuus ainoastaan Leoa? Onneksi Johan on tuolla sentään puhunut järkeviä ja jämptisti Leolle. Mielestäni Leo ei kuitenkaan ole saanut tuolla tukea niin kuin formaattiin kuuluisi, ja on ikävässä tilanteessa. Tietenkin on tehnyt väärin, mutta ei häntä mielestäni kohdella siellä oikein. Ei ihme jos venkoiluttaa.

Lisään vielä, että pidän kyllä Meristä, lähinnä vain huomauttaisin tuosta miten päinvastaisesti tuntuu ajattelevan moraalista riippuen ihmisestä. 

... Ja nyt katkeaa Johaninkin selkäranka (Temptation Island BILEET jakso 6)

Tää leikkaus on ihan perseestä, iltanuotiot katkaistaan ja tarinat jää tyyliin kesken lauseen. TOSI HUONO. Muutoin kiinnostavia tyyppejä hetkeen. Jaksan jopa katsoa aina nuo biljaksot vaikka ovatkin sen 3h kerralla jaksolta 😁

Vierailija
447/1053 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joannalla taitaa olla fetissi panna tv:ssä kun sitä taas luvassa :D seuraavaksi kannattaa hakea paratiisi hotelliin tai BB niin voi jatkaa

Vierailija
448/1053 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipazz4 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... Ja nyt katkeaa Johaninkin selkäranka (Temptation Island BILEET jakso 6)

Tää leikkaus on ihan perseestä, iltanuotiot katkaistaan ja tarinat jää tyyliin kesken lauseen. TOSI HUONO. Muutoin kiinnostavia tyyppejä hetkeen. Jaksan jopa katsoa aina nuo biljaksot vaikka ovatkin sen 3h kerralla jaksolta 😁

Mua ei häiritse leikkauksessa se tapa käydä tapahtumat pari parilta läpi, mutta tuo että iltanuotiot katkeaa kesken ja YKSI JAKSO VIIKOSSA, ja sitten jos on katsonut bilejakson niin seuraavan viikon jaksossa ei ole oikein mitään nähtävää... Mutta tää on silti eka tempparikausi josta oon tykännyt. Kiva nähdä miten oikeissa parisuhteissa hommat toimii. Tavallisia ihmisiä tavallisine ongelmineen ja puutteineen. Varmasti kaikki saavat osakseen paljon phaskaa, mutta lopulta nämä tämän kauden ihmiset ovat tavallisia ja mukavan oloisia. 

Monet tuntuu katsovan tätä sarjaa sellaisella asenteella, että oikein toivotaan että joku pettää, että saadaan joku syntipukki jota yhdessä kauhistella jne. Mielestäni tehty muutos on mielenkiintoinen, tätä on ollut kiva seurata. Myös tuotannon puolelta on selvästi panostettu esim. aktiviteettien suhteen, vaikka ei siis mitään hirveän kalliita tai ihmeellistä, niin selvästi ovat kuunnelleet mitä siellä puhutaan ja järjestäneet näille tyypeille mieluisaa toimintaa. Kurosen asenne osallistujia kohtaan on myös muuttunut enemmän sellaiseen parisuhteen pohtimiseen ja osallistujien tukemiseen. Voi olla, ettei tällaisestä kiinnostuneet enää löydä ohjelman pariin aiemman maineen takia, erityisesti osallistujien löytäminen voi olla haastavaa. Harmi sinänsä, sillä tästähän voisi lähteä kehittämään ihan mielenkiintoista ohjelmaa. 

Jos saataisiin pitkissä parisuhteissa olleet varatut sekä heidän ikäisiään sinkkuja (ei kaikki, mutta niin ettei koko porukka ole alle 25 ja sitten varatut tyyliin 40v., vaan sellaista tasaisempaa jakaumaa), ehkä vähän pidempi ohjelma jotta ihmiset ehtivät oikeasti tutustumaan toisiinsa, ja ryyppäämisen sijaan enemmän treffejä, ei vain kahdestaan vaan myös muilla kokoonpanoilla jne. Ei mitään tarot-tulkintaa, mutta jotain aitoa pohdintaa avittavaa tehtävää sinne. Tuotanto voisi välillä päättää kuka menee kenenkin kanssa treffeille, jolloin draamaa saataisiin sen kautta ettei varatut valitse jokaista yhden kerran, vaan tuotanto voi laittaa sinne vaikka sen houkutuksen tai vastaavasti pitää erossa siitä... Kyllä katsoisin. 

Sinkkumiehet on mukavaa porukkaa myös, nuoria toki ja paljon opittavaa vielä, mutta jos vertaa esim. olikohan viime kauden järkyttäviin sinkkuihin... Kaikenkaikkiaan suunta olisi hyvä, mutta vielä on parannettavaa.

Vierailija
449/1053 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Atsosta. On mielipiteitä ja osaa keskustella.

Ehkä tuo nykyinen ulkomuoto on vain tosiaan irtiottoa siitä "kiltistä Atsosta", ymmärrettävää kun on vielä nuori niin tykkää kokeilla.

Vierailija
450/1053 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tuo nykyinen ulkomuoto on vain tosiaan irtiottoa siitä "kiltistä Atsosta", ymmärrettävää kun on vielä nuori niin tykkää kokeilla.

Tykkään kans Atsosta. Ekoissa bileissä näytti hermostuneelta, eikä ihme kun ei tollaseen tilanteeseen oo helppoa mennä yksin kesken kaiken, ei vaikka siellä oliskin tuttu tai pari. Ite tykkään kyllä myös Atson tyylistä, erityisesti oon ihaillu kun osaa niin hyvin valita itelleen sopivia värejä! :D Atso vaikuttaa sellaselta aidosti hyvältä tyypiltä, joka ei vaan esitä tekevänsä asioita oikein. 

Vierailija
451/1053 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään kans Atsosta. Ekoissa bileissä näytti hermostuneelta, eikä ihme kun ei tollaseen tilanteeseen oo helppoa mennä yksin kesken kaiken, ei vaikka siellä oliskin tuttu tai pari. Ite tykkään kyllä myös Atson tyylistä, erityisesti oon ihaillu kun osaa niin hyvin valita itelleen sopivia värejä! :D Atso vaikuttaa sellaselta aidosti hyvältä tyypiltä, joka ei vaan esitä tekevänsä asioita oikein. 

Täältä kanssa peukkua Atsolle. Todella maanläheinen ja toiset huomioon ottava kaveri. Pidän myös kissoista, vaikka ne välillä rasittavia ovatkin. Syö, nukkuu ja pyörii jaloissa mokomat. Jalkapalloa en juurikaanseuraa tv:stä. Ei jotenkin kiinnosta. Jääkiekko sen sijaan on sekin aika tylsää. Oikeastaan en seuraa mitään urheilua. Pleikkaria pelaan joskus, mutta vaimo ei pidä siitä. Kotipizzasta tilaan aina americanan, mutta harvoin. On niin kallista. (Putinin hinnat jne.) Maskia käytän aina kaupassa asioidessa. Muidenkin pitäisi, mutta harva käyttää. Tästä syystä pidänkin yleensä kahta maskia päällekäin, jolloin se vastaa samaa kuin että muutkin käyttää. Meidosta en niinkään välitä. Jotenkin alkalinen tyyppi. Muut saa tykätä jos haluaa. Makarylliä tulee syötyä aika paljon.

Loppu.

Vierailija
452/1053 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eppu Paranormaali kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä kanssa peukkua Atsolle. Todella maanläheinen ja toiset huomioon ottava kaveri. Pidän myös kissoista, vaikka ne välillä rasittavia ovatkin. Syö, nukkuu ja pyörii jaloissa mokomat. Jalkapalloa en juurikaanseuraa tv:stä. Ei jotenkin kiinnosta. Jääkiekko sen sijaan on sekin aika tylsää. Oikeastaan en seuraa mitään urheilua. Pleikkaria pelaan joskus, mutta vaimo ei pidä siitä. Kotipizzasta tilaan aina americanan, mutta harvoin. On niin kallista. (Putinin hinnat jne.) Maskia käytän aina kaupassa asioidessa. Muidenkin pitäisi, mutta harva käyttää. Tästä syystä pidänkin yleensä kahta maskia päällekäin, jolloin se vastaa samaa kuin että muutkin käyttää. Meidosta en niinkään välitä. Jotenkin alkalinen tyyppi. Muut saa tykätä jos haluaa. Makarylliä tulee syötyä aika paljon.

Loppu.

Alkalinen??

Vierailija
453/1053 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Leo ollu aika paska tyyppi alusta asti, mutta ruutu+ jaksossa huomaa että hiukan sentään rupes pohtimaan käytöstään ja himmailemaan. Joanna taas teki törkeästi kun itse päätti että se on loppu ny ja ei muuta kuin panemaan.

Vierailija
454/1053 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kausi on oikein hyvä.

Atso oli kiva yllätys, hän on niin fiksu kaveri.

Mutta sitten on näitä juntti Pauli, mitä tekee tuolla, no tuo hupia.

Tuo Disa oksettaa. Poika 19v niin tää nuolee koko ajan ja tekee itsensä niin naurettavaksi. Ihminen voi ja saa olla räväkkä, mutta tuo Leon kimpussa kiemurtelu on kauheaa katsottavaa. Ja Leo myös oikee limanuljaska, mutkuilee, eikä sano mitään järkevää.

Mika esitti hyvin Leoa bile jaksossa. 🤣🤣🤣

Vierailija
455/1053 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan Leo ollu aika paska tyyppi alusta asti, mutta ruutu+ jaksossa huomaa että hiukan sentään rupes pohtimaan käytöstään ja himmailemaan. Joanna taas teki törkeästi kun itse päätti että se on loppu ny ja ei muuta kuin panemaan.

Mulla on vähän sellanen olo, että leo on lähinnä epävarma nuori, joka ei ole osannut pitää OMIA (ei siis niinkään parisuhteen) rajoja. Disa on painanut päälle joka käänteessä niin henkisesti kuin fyysisestikin, eikä Leolla ole selvästikään riittävästi kokemusta ja vertailupohjaa sille mikä on ok. Leo ei vaikuta siltä että olisi oikeastaan edes kiinnostunut Disasta, mutta disa on ainoa, joka on leon kanssa oikeastaan yhtään. Bilejaksossa näkyi kun joku sinkuista avautui leolle, että en tosiaankaan lähde sun kanssa treffeille jne. Ei selvinnyt oliko leo edes kysynyt, vaikutelmaksi jäi että sinkku ihan erikseen tuli leolle kertomaan kuinka vähän haluaa leon seurassa olla. Leo on alusta asti jäänyt ulkopuolelle, sekä varattujen että sinkkujen joukosta, ja disan aggressiivinen vokottelu pitää sen jatkossakin irrallaan muista. En siis mitenkään ihmettele, että Leo valitsi disan treffeille, mutta käänsi kuitenkin päänsä pois, kun disa yritti pussata. Ja siitäkin Disa nosti hirveän mekkalan, vaikka olisi ehkä ollut paikallaan aikuisena ihmisenä tajuta vihje ja perääntyä.

Joo, kylpeminen toisen kanssa alasti on tyhmää, mutta se on vissiin kuitenkin hurjinta mitä leo on disan kanssa tehnyt. Joanna oikeuttaa sillä omat paneskelunsa Neron kanssa ja saa vielä syyllistettyä Leon oikein kunnolla. Leo on siis itsekin sitä mieltä, että on hänen oma syynsä, että Joanna nyt pettää. Eli jostain syystä Leon tekemiset on Leon omia valintoja ja oma vika, mutta Joannan tekemiset johtuu Leon tekemisistä, eikä niissä ilmeisesti ole mitään vikaa. Voisko joku, vaikka Kuronen, kyseenalaistaa vähän tätä kuviota?

Vierailija
456/1053 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähän sellanen olo, että leo on lähinnä epävarma nuori, joka ei ole osannut pitää OMIA (ei siis niinkään parisuhteen) rajoja. Disa on painanut päälle joka käänteessä niin henkisesti kuin fyysisestikin, eikä Leolla ole selvästikään riittävästi kokemusta ja vertailupohjaa sille mikä on ok. Leo ei vaikuta siltä että olisi oikeastaan edes kiinnostunut Disasta, mutta disa on ainoa, joka on leon kanssa oikeastaan yhtään. Bilejaksossa näkyi kun joku sinkuista avautui leolle, että en tosiaankaan lähde sun kanssa treffeille jne. Ei selvinnyt oliko leo edes kysynyt, vaikutelmaksi jäi että sinkku ihan erikseen tuli leolle kertomaan kuinka vähän haluaa leon seurassa olla. Leo on alusta asti jäänyt ulkopuolelle, sekä varattujen että sinkkujen joukosta, ja disan aggressiivinen vokottelu pitää sen jatkossakin irrallaan muista. En siis mitenkään ihmettele, että Leo valitsi disan treffeille, mutta käänsi kuitenkin päänsä pois, kun disa yritti pussata. Ja siitäkin Disa nosti hirveän mekkalan, vaikka olisi ehkä ollut paikallaan aikuisena ihmisenä tajuta vihje ja perääntyä.

Joo, kylpeminen toisen kanssa alasti on tyhmää, mutta se on vissiin kuitenkin hurjinta mitä leo on disan kanssa tehnyt. Joanna oikeuttaa sillä omat paneskelunsa Neron kanssa ja saa vielä syyllistettyä Leon oikein kunnolla. Leo on siis itsekin sitä mieltä, että on hänen oma syynsä, että Joanna nyt pettää. Eli jostain syystä Leon tekemiset on Leon omia valintoja ja oma vika, mutta Joannan tekemiset johtuu Leon tekemisistä, eikä niissä ilmeisesti ole mitään vikaa. Voisko joku, vaikka Kuronen, kyseenalaistaa vähän tätä kuviota?

Samaa mieltä. Ahdistaa Leon puolesta. Itse koen tuon kyllä jo seksuaaliseksi ahdisteluksi. Disa tosin ei varmastikaan sitä niin tarkoita, mutta en ymmärrä miten ei huomaa että Leo on todella yrittänyt hienotunteisesti pitää rajoistaan kiinni, mutta Disa on aivan todella röyhkeästi käynyt päälle. 

Vierailija
457/1053 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhan ja Rosa. Bilevideolla kaksikko juttelee Ninan mustasukkaisuudesta rienaavaan sävyyn, tyyliin: oho no onko se nyt maailmanloppu jos kaveria halaa? Jos vähän hipsuttaa? Koko illan jatkuu teerenpeli missä Ninan mustasukkaisuuden varjolla sallitaan koko ajan lisää ja lisää ja lopulta on Juhanin kädet sitten Rosan toosassa. Kannattiko se nyt antaa pikkusormensa kun ei kerta pysy sormet sitten erossa Rosan jalkovälistä? Ninalle tsemppiä! Epäasiallista syyllistää häntä siitä mitä tapahtuu miesten villalla Juhanin ja Rosan välillä. Sietää tosta jo ollakin mustasukkainen. Vikalla iltanuotiolla Juhan ehkä saa mustan silmän Niinalta ja eron. Kännissä oli mut ei voi sen piikkiin pistää tota.

Vierailija
458/1053 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Ahdistaa Leon puolesta. Itse koen tuon kyllä jo seksuaaliseksi ahdisteluksi. Disa tosin ei varmastikaan sitä niin tarkoita, mutta en ymmärrä miten ei huomaa että Leo on todella yrittänyt hienotunteisesti pitää rajoistaan kiinni, mutta Disa on aivan todella röyhkeästi käynyt päälle. 

Tuo todellakin on seksuaalista ahdistelua! Jos tuolla olisi nelikymppinen äijä piirittämässä 19-vuotiasta naista tolla tavalla, kellään ei olisi ongelmaa nähdä kuinka väärin sitä nuorta kohdellaan.

Vierailija
459/1053 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siie eikö tuolta joudu noita sinkkuja kotimatkalle missään välissä? Yks lähteny kummaltakin villalta tähän mennessä. Taitaa suurin osa lomailla ja vetää ilmasta viinaa,ei varatut juuri tunnu kiinnostavan..

Vierailija
460/1053 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo todellakin on seksuaalista ahdistelua! Jos tuolla olisi nelikymppinen äijä piirittämässä 19-vuotiasta naista tolla tavalla, kellään ei olisi ongelmaa nähdä kuinka väärin sitä nuorta kohdellaan.

Veikkaan että Disa saa Leon laittaa jonku "en koe että on ahdisteltu" jutun, mutta toivon todella että ei laita. Ei tollasta käytöstä pitäis hyväksyä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan