Temptation Island Suomi - TIS 2022 syksy OFFICIAL
Kommentit (1053)
Temptation Island Suomi: Bileet ruutuplussasta eli sielt näkee
Taitaa disa tykätä tapolasta? Arttu vois lopettaa sen pajauttelun, alkaa olla vähän liiankin vilkas tuo ajatuksen juoksu. Pelottaa millon kadottaa todellisuuden ja mielikutuksen toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Mua ehkä tympii eniten toi leikkaus. Olkoon hidas tahti, mut se kun ne iltanuotiot on leikattu kahteen eri jaksoon pilaa koko draaman kaaren.
Muutenkin leikkaus on outoa, kuten on ollut parilla edelliselläkin kaudella. Esimerkiksi jotain riitoja ei taustoiteta ollenkaan, vaan niistä näytetään sattumanvaraisia kohtia sieltä täältä. Ei kuitenkaan syytä eikä edes lopputulosta. Mielestäni tällaista ei ollut vielä seiskakaudella (jos se oli se missä oli wallu ja mattu yms), vaan tuli joskus sen jälkeen. Viime kausi oli pahin. Tapahtumat vaikutti tosi sattumanvaraisilta ja yhtäkkiä vaan taustaääni kertoo joidenkin lähentyneen, mutta mitään ei ole missään vaiheessa näytetty. Sitten vaan leikataankin yhtäkkiä johonkin muitten osallistujien treffeille.
On vaikea pysyä kärryillä tapahtumien aikajanasta, kun ruutuaikaa käytetään jatkuvasti lähinnä twerkkauksen näyttämiseen. Varsinaisista ihmissuhteista ei pääse käsitykseen, kun itse tapahtumista näytetään korkeintaan yksittäinen lause (ehkä sama pariinkin kertaan), joka jää täysin irralliseksi. Haastattelussa joku sitten selostaa tasan saman asian, mutta sekin leikataan niin, ettei vahingossakaan asiasta selviä mitään muuta. Ymmärtäisin, jos olisi tarkoitus käyttää aineistoa jotenkin yllätyksellisesti, mutta kun nää on aina sellasia, että joku menee kylpyyn varatun kanssa ja hetken päästä haastattelussa kerrotaan, että se meni kylpyyn varatun kanssa. Esimerkiksi Semin öinen räyhääminen tai Artun hermostuminen pullonpyörityksen takia olisi ollut huomattavasti kiinnostavampaa sisältöä. Tai ainakin niiden taustoittaminen ja tilanteiden eteneminen olisivat jotenkin tehneet niistä tarkoituksenmukaisia. Nyt kumpikin oli loppujen lopuksi ihan tarpeetonta näytettävää, kun selvästikään asioilla ei ollut mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja se Leon muija on mun mielestä mental case. Ei pitäisi kiduttaa itseään osallistumalla näihin ohjelmiin.
Onko tää se persukansanedustajan lapsi, joka haastoi isänsä oikeuteen?
Tätä keskustelua seurannut niin tuntuu että ootte kaikki enemmän tai vähemmän tempparikamaa.
Vierailija kirjoitti:
Toteutus ihan pers###tä jos neljästä sinkkunaisesta kolme joutuu olevaan viikon koronan takia karanteenissa. Onhan ne ennen bb-taloonkin menoa ensin viikon eristyksissä, jotta eivät varmasti vie tartuntaa mukanaan. Sitten: ainahan kaikki on toivoneet vanhempia varattuja ja nyt kun niitä sitten tuli, niin homma ei toimikaan. Johtuu varmasti pitkälti siitä, että nuo samat nuoret sinkut olisi myös pitänyt vaihtaa hieman vanhempiin. Nyt tulee sugar-mama/-papa fiilikset. Itse oon viimeisen vuoden aikana kattinut Discoverylta ex-on the beachia ja siinä sitö on menoa ja meininkiä siitä pitäville. Aika leimiä on tempparit sen jälkeen. Mut aina ne samat naamat on sit noissa ja esim. nyt temppareissa sinkku Erika on tuttu naama noista. Kaikenkaikkiaan tylsää kun tulee jakso/viikko ja kyllä ne keski-ikäiset parit on aika väsyneitä..
Jos 43 vuotiaalle Johanille halutaan tarjota houkutus, pitäisi olla enemmän kuin yksi +30 sinkku. Ja joka edustaisi "samaa tyyliä". Ei taida yli nelikymppinen enää sortua pelkkään "lihan himoon" vaan pitää olla muutakin.
Oon pari bilejaksoa kattonu kelaten vähän väliä ku on nii tylsiä. Ja välillä siinä pauhaa joku ihme musiikki taustalla eikä ees kuule mitä ne puhuu siel. 😄😄 On kyllä parhaat päivänsä nähnyt toikin sarja.
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko Leo todella että sen pisin on/off-suhde kesti 8 vuotta ja se loppui kun hän oli 18? Ja se sinkku vielä varmisti, että se siis alkoi kun oli 10 ja Leo vaan nyökytteli. En kestä tätä näitten käsitystä parisuhteista!!!
Että terkut vaan sille, joka tässä ketjussa piti Leoa kaikkein kypsimpänä tempparivarattuna.
Jotku aloittaa leikkisuhteita jo tuon ikäsenä ja jos se on on offina jatkuu täysi-ikäisyyteen asti, niin minusta aivan loogista sanoa suhteen kestäneen sen 8 vuotta. Eli aloittaa suhteen keston lasku sen alusta asti. Veikkaanpa että tuossa kahdeksan vuoden aikana se heiän käsitys parisuhteesta on muuttunut ja kasvanut heiän mukana.
Vierailija kirjoitti:
Voiks tuo disa oikeasti olla noin helppo! Luulis että tuossa iässä osais jo hillitä ittensä. Ei ku ei
Kunnon bimbo munahaukka. Tulee just sellanen kuva hänestä että jalkoväliä on jaettu vähä joka toiselle ja pidetty hauskaa koko elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävää kun vanha Disa heilutti persettään 18v Leon edessä. Hyh.
39v. sinkku teinien kanssa.
Niin luontevasti tuo heruttaminen onnistuu 19v Leon naaman edessä, että en epäile hetkeäkään etteikö hänellä olis alle parikymppisistä seksikokemuksia..
Ajattelin aluksi että Mika on superhauska ja se vetoaa Piritaan. Mutta ihan uskomaton junttihan se on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiks tuo disa oikeasti olla noin helppo! Luulis että tuossa iässä osais jo hillitä ittensä. Ei ku ei
Kunnon bimbo munahaukka. Tulee just sellanen kuva hänestä että jalkoväliä on jaettu vähä joka toiselle ja pidetty hauskaa koko elämä.
Mitä väliä vaikka olisikin? Ainut, joka edes kunnolla yrittää. Huomasi heti itse, että Johan ei sorry, joten siirtyi tuohon poikaan.
P4skin kausi ikinä. Olen katsonut kaikki USA:n jaksot ja tämä formaatti, että jaksot katkeavat kesken lauseen on täyttä syöpää. Entinen malli oli huomattavasti parempi, eli treffit bileet ja iltanuotio kahteen jaksoon ja sitten taas uusiksi. Tässähän menee ihan sekasin, kun tulee vain yksi huonosti leikattu jakso per viikko. Bileet on kolme tuntia täyttä kuraa. Meni bileistäkin kaikki viehätys, kun tajusi millaista raamattupiiriä ne näköjään ovat ja parhaita paloja on todellakin vain sen muutaman minuutin verran, mitä näytetään jaksoissa. Mikäli tämä farssi jatkuu ensi kaudella, oli viimeinen kausi jota katson.
Onpas kökkeröä tämä kausi tähän saakka ollut enkä nyt odota ihmeitä kauden osalta jatkossakaan...
- liian isot ikäerot sinkuilla ja varatuilla, ei yhteistä "kieltä" eikä keskusteltavaa eikä oikein edes teoreettista mahdollisuutta, että olisi oikeasti kiusauksia
- jakso per viikko, ei pysy jännite/jännitys katsojalla yllä
- bileitten jälkeisten iltanuotioiden näyttäminen eri jaksoissa rikkoo rakenteen
- Joanna ja Leo on ilmiselvästi otettu tuonne draaman takia (luultavasti se on juurikin Leo, joka peittoa teaserissa heiluttelee)
Jos tämä kausi meinaa vielä siivilleen nousta, niin pitää tapahtua jotain dramaattista ja joka aiheuttaa sitten ketjureaktioita
Eipä yllättänyt Leon käytös tuolla (uusin Ruutu+ jakso). Oksettava jätkä. Tuskin ulkomaailmassakaan ollut kaikista uskollisin mies.
On kyllä tuotannon toimesta sekavaa settiä (iltanuotiot monessa jaksossa jne..) ja todella tylsää, että näkyy vain yks jakso viikossa.
Hälyyttääkö kenenkään muun homotutka Semin kohdalla?
Bileiden sisältö näyttää olevan sama kaudesta toiseen riippumatta osallistujien iästä. Pullonpyöritystä ja vaivaannuttavaa sylitanssia.
Ruutu+
.
.
.
.
.
Myötähäpeää Disan ja Leon lapsellisesta käytöksestä haastattelussa *me vaan juteltii sielä vessassa hihihi*. Noloa.
Kaikinpuolin tylsää ja niin nähtyä ja hitaasti etenevää, mutta pakko on katsoa 😇.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pidetty hauskaa koko elämä". No juuri näin! Mä tajusin vasta päälle 30-vuotiaana, että elämän tarkoitus on pitää hauskaa ja tehdä niitä asioita, joista itse nauttii. Ei ole kertakaikkiaan keneltäkään pois, jos sinkkunainen elää vähän railakkaampaa elämää ja nauttii erilaisten ihmisten kanssa touhuamisesta. Mahtavien kokemuksien takiahan tätä elämää eletään ja joillekin meistä ne kivat kokemukset voivat olla vähän fyysisempiä. Tsempit Disalle, ole rohkeasti vaan oma itsesi ja jaa just niin monelle kun haluat, toisen ihmisen iholla on ihana olla!
Mistä lähtien tätä sarjaa on alettu sensutoimaan?
On kyllä aivan pohjanoteeraus tämä kausi.
Aneeminen kausi. Yksi jakso per viikko, unohdan katsoa. Ei jatkoon.
Niin ja se Leon muija on mun mielestä mental case. Ei pitäisi kiduttaa itseään osallistumalla näihin ohjelmiin.