Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin juuri kaupassa ja voi hyvä luoja!

Vierailija
19.10.2022 |

Muutamaksi päiväksi ostin ihan perus elintarvikkeita ja hinta lähes 30€!!! Miten ihmeessä tässä selviää jos ruoan hinta vielä kallistuu?

Kommentit (537)

Vierailija
161/537 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö tähän mennessä ole kuullut kotivarasta?

Sitä keräillään joka kauppareissulla ostamalla ne pari ylimääräistä säilykepurkkia jne.

Vain tyhmä jättää varautumatta.

Että sulla heikkolahjaisella riittää se sun kotivara sit loppuelämäksi? Todellinen apukoululainen olet jos elättelet säilyketölkkiesi keskellä jtn toivoa siitä, että kesko ja s (tai sen puoleen Lidl) laskisi hintoja enää ikinä siitä, mihin ne kerran saa hilattua. Idiootti, toivottavasti kotivaraa on kuolemaan saakka tai tulkoon kuolema sitten vähän nopeammin. Kohta olet sinäkin ostelemassa niitä kuivamuoniasi nöyrästi muiden kanssa, maksaen tämän hetkistä törkyhintaa siinä missä muutkin.

Vierailija
162/537 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-kaupat ovat vielä siedettäviä ainakin täällä päin, mutta k-kauppoihin en enää mene. Paikalliset halpiskaupat ovat edullisimpia.

Meidän lähi-K-Supermarketissa tavallinen maito maksaa 84 senttiä, S-marketissa 1,05 euroa.

Käyn hakemassa maidot K-Supermarketista, muut ostokset ässästä. Onneksi kaupat ovat vierekkäin, niin tämä onnistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/537 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina olen tarjousten perusteella valinnut missä käyn kaupassa. Eilen ostin nauta-sikajauhelihaa 400g, viisi pakettia 10€. Kolme pakkaseen (missä oli ennestään kaksi pakettia) ja kaksi jääkaappiin. Perunaa toisesta kaupasta viime viikolla 2€ 5kg. Kyllä sitä halpaa ruokaa löytää jos viitsii vaivautua.

Lähikaupasta ostan lähinnä jotain täydentävää mikä on unohtunut marketista ostaa.

oon huomannut että nautasika haisee sulatettuna ja paistettuna hirveälle..

Se on se nauta joka siinä tuoksahtaa navetalle, sianliha ei tuoksu miltään huomaa siitä jos ostaa pelkkää naudan jauhelihaa on haju melkoinen.

Ei. Haju muistuttaa märkää koiraa ja alkaa etomaan. Aina käy näin sikanaudan kanssa, vaan ei koskaan naudanjauhenlihan kanssa.

Vierailija
164/537 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan googlettaa että mikä on monipaperipakkaus. En ole kuullutkaan

Vierailija
165/537 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kaupassa ei ole peruselintarvikkeet juurikaan noussut, maito 10 senttiä ja liha hieman, mutta ei juuri kassakuitin loppusummassa näy. Mitä te oikein ostatte?

S ketjun kaupasta, joka kaukana tilasin kotiinkuljetuksen. Moni elintarvike oli edullisempi luin viime kerralla.

Vierailija
166/537 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina olen tarjousten perusteella valinnut missä käyn kaupassa. Eilen ostin nauta-sikajauhelihaa 400g, viisi pakettia 10€. Kolme pakkaseen (missä oli ennestään kaksi pakettia) ja kaksi jääkaappiin. Perunaa toisesta kaupasta viime viikolla 2€ 5kg. Kyllä sitä halpaa ruokaa löytää jos viitsii vaivautua.

Lähikaupasta ostan lähinnä jotain täydentävää mikä on unohtunut marketista ostaa.

oon huomannut että nautasika haisee sulatettuna ja paistettuna hirveälle..

Se on se nauta joka siinä tuoksahtaa navetalle, sianliha ei tuoksu miltään huomaa siitä jos ostaa pelkkää naudan jauhelihaa on haju melkoinen.

Niin muuten haisi mullakin, kun ostin pari pakettia nauta-sikaa. Mieskin ihmetteli, että mikä täällä haisee, kun paistoin sitä pannulla.

Kyseinen haju taitaa kyllä tulla siitä siasta, koska yleensä ostetaan aina pelkkää naudanjauhelihaa, se ei tuoksu ikinä millekään.

Vierailija
167/537 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnat on nousseet, mutta isompiin kauppoihin on tullut enemmän halpamerkkejäkin tarjolle.Joten monesti voi valita.Cittsrissa oli mm.ketsuppi K-menu 0.79,Pirkka 2.25,Heinz 4.19...kaikki siis samaa kokoa...

Vierailija
168/537 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, että ihan 30 euroa, hirveetä, kauheeta, järkyttävää. Meillä menee 100 euroa kaksi kertaa viikossa + noutoruoat päälle. About 250 euroa per viikko.

1000€ kuussa? Onko teitä paljonkin henkilöitä perheessä vai miten onnistutte olemaan lihomatta?

Tosin 30€ päivässä on 900€ kuussa, joten te molemmat käytätte kyllä todella paljon rahaa ruokaan.

Vierailija
169/537 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, että ihan 30 euroa, hirveetä, kauheeta, järkyttävää. Meillä menee 100 euroa kaksi kertaa viikossa + noutoruoat päälle. About 250 euroa per viikko.

Hyi helvetti mitä mässäileviä, ihraisia sikaporsaita te olette koko perhe 🤮 onko mitään niin ällöttävää ja modernin maailman huonoja puolia paremmin kuvaavaa, kuin laardikasa sikapesue röhnöttämässä läskipersiillään sohvalla, sikojen leuat jauhaa, jauhaa, jauhaa ovikello soi, yksi sika ponnistelee itsensä sohvalta ylös ja vaivalloisesti läskien kuorruttamalla ruhollaan, kolmoisleuka tutisten, lyllertää innosta röhkien noutamaan lisää laardia ja ihraa sinne leukojen väliin jauhettavaksi, ja tietenkin kuljetettuna porsaspesueen karsinan ovelle 🤮🤮

Omituinen juttu että joku leveille 1)mässäilyllä ja 2) sillä ettei jaksa edes kaupassa käydä kun pitää niin mässäillä. Hyhhyh.

Vierailija
170/537 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitten säästää? Itse mietin kirkosta eroamista hintojen nousun vuoksi. Sekin olisi kotiin päin.

Vierailija
171/537 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tilan ruuat kotiin kahdelle kerran kuussa noin 200e. Lisäksi täydennyksiin menee noin 40-60e. Tähän kuuluu esim. juustoja 50e, helposti voisi vähentääkin jos rahat ei riittäisi.

Voitko kertoa mitä ostoslista sisältää. Meitä on kaksi ja kuukaudessa menee paljon paljon enemmän.

Vierailija
172/537 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi monipaperipakkaus lähikaupassa maksoi ennen 10e, yhtäkkiä 12e ja nyt 15e. Kaikki muutamissa päivissä.

Ompas hinnat nousseet kovasti. Mitäköhän muuten tuollaiset paperitmahtaa olla ja mihin käytetään.

Vierailija
173/537 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en syö sikaa, joten en voi ostaa sikanautaa. Mutta ostan nautaa ja sekoitan sitten siihen ison määrän punaisia linssejä.

Vierailija
174/537 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boikotoikaa keskoa ja s-ryhmää! Käykää vain lidlissä ja leipäjonoilla! Ja dyykatkaa!

Tai sitten... En sano sitä. Mutta kyllä ne hinnat laskisi jos selkärankaa olisi.

En boikotoi vaan käyn S-marketissa. Olen opiskellut ja ansainnut paikkani yhteiskunnassa sisulla ja sitkeydellä, ihan itse. Voin jopa herkutella. Lakatkaa narisemasta ja opiskelkaa älkääkä vaatiko yhteiskuntaa kustantamaan teidät ja perheenne.

Vierailija
175/537 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boikotoikaa keskoa ja s-ryhmää! Käykää vain lidlissä ja leipäjonoilla! Ja dyykatkaa!

Tai sitten... En sano sitä. Mutta kyllä ne hinnat laskisi jos selkärankaa olisi.

En boikotoi vaan käyn S-marketissa. Olen opiskellut ja ansainnut paikkani yhteiskunnassa sisulla ja sitkeydellä, ihan itse. Voin jopa herkutella. Lakatkaa narisemasta ja opiskelkaa älkääkä vaatiko yhteiskuntaa kustantamaan teidät ja perheenne.

Mitäpä ne koulutukset auttaa jos sairastuu? Mullakin on 3 koulutusta ja silti olen työtön, sairauden takia.

Vierailija
176/537 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun aikaa olen huomannut että yksi ostoskassillinen ns. peruselintarvikkeita maksoi ennen noin 30e ja nyt n. 40e.

Vierailija
177/537 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki hinnat on noussut? Ymmärrän että sota vaikutti ehkä joihinkin tuotteisiin mutta miksi kaikkien tuotteiden hintoja hilataan ylöspäin? Voiko joku avata tätä kun ihmetyttää.

Kallis energia vaikuttaa lähes kaikkiin hintoihin.

Vierailija
178/537 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kuollaan kaikki!

Vierailija
179/537 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki hinnat on noussut? Ymmärrän että sota vaikutti ehkä joihinkin tuotteisiin mutta miksi kaikkien tuotteiden hintoja hilataan ylöspäin? Voiko joku avata tätä kun ihmetyttää.

Kallis energia vaikuttaa lähes kaikkiin hintoihin.

Ja myös lannoiteiden ja rehun huono saatavuus, huonot satokaudet jne..

Vierailija
180/537 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mjutta miten työttömillä on edelleen varaa tupakkaan?

Tupakka hidastaa aineenvaihduntaa ja vähentää nälän tunnetta. Eikä tarvitse sitä vessapaperiakaan jos ostaa ruoan sijaan tupakkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi