Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmisiä ärsyttää naiset jotka haluaa rahaa miehiltä

Vierailija
19.10.2022 |

Kukin tienaa rahat tavallaan

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Kaikki olisi paremmin jos ihmiset pitäisivät vain huolta omista asioistaan.

Vierailija
2/15 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kateus olla syynä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen palstalla ymmärtänyt, että moni mies on hyvinkin tyytyväinen, että on naisia, joille riittää vastineeksi vain raha. Eli ainakaan näitä miehiä ei vissiin ärsytä.

Vierailija
4/15 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kaikki ihmiset, jotka ovat rahan perässä ihmissuhteissa. Ihan sama onko se nainen, joka deittailee miestä rahan takia tai lapsi, joka on yhteydessä vanhempiinsa saadakseen rahaa tai kaveri, joka pummii rahaa.

Vierailija
5/15 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ärsyttää miehet, jotka haluaa seksiä naisilta?

Vierailija
6/15 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä ärsyttää miehet, jotka haluaa seksiä naisilta?

Koska eivät anna rahaa vastineeksi

Vierailija
7/15 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttääkö miehet, jotka haluavat rahaa naiselta? Seksiä naiset haluavat siinä, missä miehetkin.

Vierailija
8/15 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä ärsyttää? Ja kuka sitten alkaa elättämään toista, mitä siitä pitää saada vastineeksi?

Vierailija
9/15 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä ärsyttää? Ja kuka sitten alkaa elättämään toista, mitä siitä pitää saada vastineeksi?

Tätä palstaa ärsyttää. Ja jos kerroin saavani lahjoja mieheltä sukulaisille, sitä paheksutaan.

Vierailija
10/15 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksikäyttö ei ole millään tasolla hyväksyttävää ei edes silloin kun naiset käyttävät miehiä taloudellisesti hyväkseen. Hyvin monen naiset rakkaus on riippuvainen miehen varallisuudesta ja sen näkee siittä jos miehen varallisuus loppuu niin samoihin aikoihin loppuu myös naisen rakkaus

Vierailija
11/15 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun nuorena hyväkroppaisena miehenä, minulla ei ole samaa mahdollisuutta kuin ikäisilläni naisilla on. Tasa-arvo ei toteudu tässä kohtaa.

Vierailija
12/15 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullisella naisella on myös nimi joka täällä taitaa olla kiellettyjen sanojen listalla kun jotkut pahoittavat mielensä tai ahdistuvat yhdestä sanasta

Vierailija
13/15 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää kun nuorena hyväkroppaisena miehenä, minulla ei ole samaa mahdollisuutta kuin ikäisilläni naisilla on. Tasa-arvo ei toteudu tässä kohtaa.

Ehkä sun pärstä tai persoonallisuus ei oo tarpeeksi hyvä?

Vierailija
14/15 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se ärsyttää

Vierailija
15/15 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa kun katsoo tasa-arvoa naisten näkökulmasta ollaan maailman huippua mutta jos katsoo tasa-arvoa miesten näkökulmasta niin ollaan listalla aika pirun alhaalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi