Katsotko Netflixiä jonkun muun tunnuksilla? Ensi vuonna ei enää onnistu.
Jaetut tilit poistuvat käytöstä, joten aika alkaa maksamaan katselusta jos sellaista vielä käytät.
Kommentit (40)
Netflixin tarjonta on muutamaa sarjaa lukuun ottamatta todella onnetonta. Lopetin tilaukseni jo pari vuotta sitten. Netistä löytää samat elokuvat ja sarjat ja parempiakin - ilmaiseksi, kun tietää oikeat osoitteet ja toimintatavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeastiko minun pitää valita se yksi ainoa laite, josta katson? Ei enää puhelimesta, ei tabletilta, vain televisiosta? Tai vain puhelimella jne.
Voi pyhä yksinkertaisuus.
No jos minä käytän ihan yksin tätä Netflix-tunnustani, mutta viidellä eri laitteella, niin mistä ne tietävät, että se olen minä, joka katselen tabletilta urheilua samaan aikaan kun seuraan perheen kanssa elokuvaa?
Et taida olle se penaalin terävin kynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asia on erittäin yksinkertainen: jos olet tähän asti katsonut ilmaiseksi Netflixiä, olet saanut jonkun muun tunnukset käyttöösi. Jatkossa tunnuksen jakajan pitää valita haluaako hän maksaa extraa SINUN ilmaiskatselustasi vai pitääkö sinun hankkia oma Netflix.
eihän tuo ole ollut epäselvää, vaan se että mistä netflix tietää, kuka siellä kulloinkin on katsomassa.
Uusi tilien tarkkailujärjestelmä on ollut koekäytössä Etelä- ja Väli-Amerikassa ja ensi vuonna laajenee kaikkialle maailmaan, ilmeisesti siis havaittu toimivaksi.
Toimivuudella ei välttämättä ole asian kanssa mitään tekemistä. Jos sama henkilö joutuu vaikkapa ostamaan katseluoikeuden useille laitteille, syy on raha ja kasvanut liikevoitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeastiko minun pitää valita se yksi ainoa laite, josta katson? Ei enää puhelimesta, ei tabletilta, vain televisiosta? Tai vain puhelimella jne.
No jos minä käytän ihan yksin tätä Netflix-tunnustani, mutta viidellä eri laitteella, niin mistä ne tietävät, että se olen minä, joka katselen tabletilta urheilua samaan aikaan kun seuraan perheen kanssa elokuvaa?
Menisit sinäkin yhden lauseen ihme vaikka katsomaan Pipsa Possua Netflixistä.
Eikö tuo ole yksinkertaisuudessaan vaan se, että tilillä voi olla yksi kirjautunut samaan aikaan. Ellei osta sellaista tiliä, josta useampi voi katsoa samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mä en tajua tätä. Jos mä maksan siitä että saan katsoa netflixiä neljällä eri laitteella yhtä aikaa niin mistä ne tietää missä ne neljä laitetta on? Että onko ne saman katon alla vai eri paikoissa.
Ajattelitko ettei huomata jos katsot himassa läppäriltä ja samaan aikaan toisesta ip-osoitteesta vaikka eri kaupungissa. Silloin kyseessä on jaettu tili joka ei siis enää ensi vuonna ole mahdollista.
Eli lapseni ei enää mökillä saa katsoa netflixiä jos itse katson samaan aikaan kotona?
Sama kysymys kuin aiemmalla. Laskeeko sitten hinta kun nyt ollaan maksettu siitä että on usempi käyttäjäprofiili? Kaikille siirtyy se halvempi hinta?
Jos Netlix perusversio maksaa nyt 8,99, niin viiden-kuuden lisämaksusta voit ensi vuonna liittää tiliisi kaksi muutakin käyttäjää, reilua vai mitä? Loput jaetut tilit poistuvat automaattisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mä en tajua tätä. Jos mä maksan siitä että saan katsoa netflixiä neljällä eri laitteella yhtä aikaa niin mistä ne tietää missä ne neljä laitetta on? Että onko ne saman katon alla vai eri paikoissa.
Ajattelitko ettei huomata jos katsot himassa läppäriltä ja samaan aikaan toisesta ip-osoitteesta vaikka eri kaupungissa. Silloin kyseessä on jaettu tili joka ei siis enää ensi vuonna ole mahdollista.
Eli reissussakaan ei sitten enää yksikään perheenjäsen katso netflixiä?
Voi pyhä yksinkertaisuus toisen kerran.
Jotkut sivustot eivät anna kirjautua sisälle, jos kirjautuminen on tehty jollakin toisella laitteella, riippumatta siitä, onko tämä toinen laite edes päällä. Teknisesti esimerkiksi älytelevisio on aina päällä, se ei sammu edes sammutettaessa näyttö kaukosäätimestä. Näin ollen sama henkilö voi olla kirjautunut sivustolle, vaikka ei käyttäisi sitä.
Jos tuo esto tulee toimimaan noin, en huutelisi yhtään mitään muiden yksinkertaisuudesta.
Eli se kalliimpi katoaa vai kun enää ei voi olla useaa käyttäjää? Tähänkin menessä on ollut rajattu moniko voi katsoa samaan aikaan ja tämä siis poistuu ja vain yksi voi katsella? Vai sitten mikään ei tule muuttumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisit sinäkin yhden lauseen ihme vaikka katsomaan Pipsa Possua Netflixistä.
Täällä toinen tylsä kynä.
Vierailija kirjoitti:
Jos Netlix perusversio maksaa nyt 8,99, niin viiden-kuuden lisämaksusta voit ensi vuonna liittää tiliisi kaksi muutakin käyttäjää, reilua vai mitä? Loput jaetut tilit poistuvat automaattisesti
Kirjoitatko menneisyydestä?
Vierailija kirjoitti:
Niin eli mikään ei muutu? Maksan tällä hetkellä 15,99 neljästä laitteesta. Käyttäjiä on neljä. Emme kaikki asu saman katon alla. Onko tämä nyt Netflixin mukaan suuri rikos vai ei? Tämä ei edelleenkään minulle aukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin eli mikään ei muutu? Maksan tällä hetkellä 15,99 neljästä laitteesta. Käyttäjiä on neljä. Emme kaikki asu saman katon alla. Onko tämä nyt Netflixin mukaan suuri rikos vai ei? Tämä ei edelleenkään minulle aukea.
"Jos tilillesi kirjaudutaan kotitalouteesi kuulumattomalla laitteella tai käyttö on jatkuvaa, saatamme pyytää sinua vahvistamaan laitteen tai vaihtamaan Netflix-kotitaloutesi ennen kuin laitteella voi katsoa Netflixiä."
"Samaan aikaan katsovien enimmäismäärä:
Kussakin sopimuksessa määritetään, kuinka monella saman kotitalouden laitteella Netflixiä voi katsoa samaan aikaan"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä maksan 11,99 ja taitaa olla että kolme käyttää saa katsella samaan aikaan. Profiilien määrä ei taida olla rajoitettu kun niitä on kuusi. Mekään emme asu kaikki samassa asunnossa niin keksiikö netflix siis jotenkin tarkkailla tätä? Vai sitten mikään ei muutu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut sivustot eivät anna kirjautua sisälle, jos kirjautuminen on tehty jollakin toisella laitteella, riippumatta siitä, onko tämä toinen laite edes päällä. Teknisesti esimerkiksi älytelevisio on aina päällä, se ei sammu edes sammutettaessa näyttö kaukosäätimestä. Näin ollen sama henkilö voi olla kirjautunut sivustolle, vaikka ei käyttäisi sitä.
Jos tuo esto tulee toimimaan noin, en huutelisi yhtään mitään muiden yksinkertaisuudesta.
🤦
Tekniikanihmelapset liikkeellä. Luuletko ettei se jo nyt seuraa moniko SUORATOISTO on menossa samaan aikaan? Ei sitä missä on kirjautunut. Tämä nyt vaikuttaa joitain tyhjältä klikkiuutiselta eikä mitään ole tapahtumassa paitsi niille jotka koittaa yhdellä profiililla katsoa samaan aikaan. Älkää katsoko samaan aikaan niin mitään ongelmaa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos tilillesi kirjaudutaan kotitalouteesi kuulumattomalla laitteella tai käyttö on jatkuvaa, saatamme pyytää sinua vahvistamaan laitteen tai vaihtamaan Netflix-kotitaloutesi ennen kuin laitteella voi katsoa Netflixiä."
Kussakin sopimuksessa määritetään, kuinka monella saman kotitalouden laitteella Netflixiä voi katsoa samaan aikaan"
Miten Netflix pystyy määrittelemään jonkun kotitalouden?
Jälkimmäinen on jo olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kussakin sopimuksessa määritetään, kuinka monella saman kotitalouden laitteella Netflixiä voi katsoa samaan aikaan"Miten Netflix pystyy määrittelemään jonkun kotitalouden?
Jälkimmäinen on jo olemassa.
Jaa'a, mä siis vaan kopioin nuo suoraan Netflixin sivuilta. Tässä se koko sepustus
"Netflixin jakaminen kotitalouteen kuulumattoman kanssa:
Kotitalouteesi kuulumattomien on käytettävä omaa tiliään Netflixin katseluun.
Netflixiin rekisteröityminen on helppoa, ja tarjoamme monenlaisia sopimuksia. Jäsen voi aina vaihtaa sopimusta tai peruuttaa jäsenyyden milloin tahansa.
Jos tilillesi kirjaudutaan kotitalouteesi kuulumattomalla laitteella tai käyttö on jatkuvaa, saatamme pyytää sinua vahvistamaan laitteen tai vaihtamaan Netflix-kotitaloutesi ennen kuin laitteella voi katsoa Netflixiä. Toimimme näin varmistaaksemme, että tiliä käyttävällä laitteella on lupa siihen. Katso tarkemmat tiedot alta kohdasta Laitteen vahvistaminen.
Netflix ei veloita sinua automaattisesti, jos jaat tilisi kotitalouteesi kuulumattoman henkilön kanssa."l
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤦
Tekniikanihmelapset liikkeellä. Luuletko ettei se jo nyt seuraa moniko SUORATOISTO on menossa samaan aikaan? Ei sitä missä on kirjautunut. Tämä nyt vaikuttaa joitain tyhjältä klikkiuutiselta eikä mitään ole tapahtumassa paitsi niille jotka koittaa yhdellä profiililla katsoa samaan aikaan. Älkää katsoko samaan aikaan niin mitään ongelmaa ei ole.
Kyllä katsottu sisältö tallentuu, mutta tämä ei vielä kerro sitä, vaikuttaako toisella laitteella tehty sisäänkirjautuminen toisella laitteella katseluun. Nämä kun ovat eri asioita keskenään.
Kovin varmoja olette siitä, kuinka tämä uudistus tullaan toteuttamaan ja kuinka se toimii käytännössä. Onko teillä ihan varmaa tietoa tästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä maksan 11,99 ja taitaa olla että kolme käyttää saa katsella samaan aikaan. Profiilien määrä ei taida olla rajoitettu kun niitä on kuusi. Mekään emme asu kaikki samassa asunnossa niin keksiikö netflix siis jotenkin tarkkailla tätä? Vai sitten mikään ei muutu?
kävin yhtiön sivuilla katsomassa hintoja, kun itsellä ei ole tuota palvelua. tuolla hinnalla saa tuplajutun jolla voi katsoa kahdella tuetulla laitteella kerrallaan. en sitten tiedä miten käytännössä menee.
Netflix ei ole meillä.käytössä, Elisa Viihde play täysin riittävä. Miksi teillä Netflix?????
En nyt kyllä ymmärrä miten tuo käytännössä menee. Selittäkää tyhmälle, että miten se käyttö siis rajataan vain yhteen talouteen?