Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehuuko miehet teitä deittisovelluksissa älykkääksi/fiksuksi jne?

Vierailija
19.10.2022 |

Tuota on tapahtunut nyt sen verran usein, että olen alkanut pohimaan syytä sille...onko tuo joku yleinen tapa jolla miehet liehittelee naisia? tai onko se jotain mitä tuon kehun sanonut haluaisi itse kuulla....
Olen hämmentynyt, sillä aikaisemmin parisuhteessa ollessani mies lähinnä antoi ymmärtää että olen tyhmä.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua sanottiin kauniiksi vaikka olin kirjoittanut siihen tekstiin että en haluaisi kuulla kommentteja ulkonäöstäni kun niitä aina sain ja se alkoi pidemmän päälle inhottaa. Eli eivät lukeneet tekstiä tai vittuilivat. Ja olen ihan fiksu

Vierailija
62/68 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua sanottiin kauniiksi vaikka olin kirjoittanut siihen tekstiin että en haluaisi kuulla kommentteja ulkonäöstäni kun niitä aina sain ja se alkoi pidemmän päälle inhottaa. Eli eivät lukeneet tekstiä tai vittuilivat. Ja olen ihan fiksu

Et kuulosta siltä tuon perusteella mitä kerroit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille pitää sanoa mitä naiset haluavat kuulla. Totuus aiheuttaa vain riitoja ja kiukuttelua

Jatka vaan maksullisten parissa

Ikävä kyllä on pakko kun yksikään nainen ei ole ilmainen joka nainen vaatii huomioimista tai lahjontaa tai palvelua että suostuu seksiin niin heti ottaisin ilmaisen jos semmoisia vain olisi

Eli naisen pitäisi sinusta olla sellainen, jota sinä et huomioi?

😂

Ihania herrasmiehiä.

Vierailija
64/68 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kehuttu useinkin juuri sitä että vaikutan erittäin fiksulta ja järkevältä. En tiedä onko tarkoitus sitten juurikin se että kehujat ajattelevat etten useinkaan kuule juuri tuon kaltaisia kehuja. Tai sitten ovat vain yllättyneet että näköiseni nainen osaa kirjoittaa kokonaisia lauseita :D

Vierailija
65/68 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet edes lue mitään naisten profiileja. Olen vierestä seurannut, kun kaverini (korkeakoulutettu mies) swaippaili, ja ihan kuvien perusteella toimi, ei yhtään tekstiä vilkaissut.

Olen myös itse ollut treffeillä siten, että mies selvästi sekoitti minut johonkin toiseen. "Niin sinä olit xx-yliopistosta?" Joo, en ollut, vaan yy, ja asiasta oli paljonkin kirjoiteltu, koska kaupunki oli miehellekin tuttu.

Oman kokemukseni mukaan sinkkumiehet lähtee treffeille tosta noin vaan, ja heidän kiinnostus alkaa vasta siitä, jos treffeillä on säpinää. Naisena taas olen tosiaan selvitellyt miehen taustat, analysoinut profiilin, tehnyt google-haun jne. jo etukäteen.

Ai niin, en itse naisena edes vaivautunut kirjoittamaan tekstiä tinderiin. Ei ne miehet sitä lue kuitenkaan.

Vierailija
66/68 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin huomasin, että miehet eivät viitsi lukea profiilitekstiä. Laitoin siihen olevani lapseton ja myös etsiväni lapsetonta seuraa. Silti tykkäyksiä tuli kaikenlaisilta isukeilta ja paljon. Niiden poistamiseen olisi saanut käyttää jokusen tunnin päivittäin.

Ja ne typerät avaukset: oot söpö/kaunis/kuuma/sulla on kauniit silmät. Olis kannattanut kysyä mieluummin harrastuksista. Tuollainen ulkonäön kommentti on aikamoinen turn off. Saan kuulla sitä ihan riittävästi muutenkin.

No hermohan siihen tinderiin meni jo parissa viikossa juurikin tuon miesten lukutaidottomuuden mutta myös tietoisen valehtelun takia. Kiva mennä pettymään treffeille kun tiedot on vähän sinne päin alkaen väärästä iästä.

Vierailija
67/68 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin huomasin, että miehet eivät viitsi lukea profiilitekstiä. Laitoin siihen olevani lapseton ja myös etsiväni lapsetonta seuraa. Silti tykkäyksiä tuli kaikenlaisilta isukeilta ja paljon. Niiden poistamiseen olisi saanut käyttää jokusen tunnin päivittäin.

Ja ne typerät avaukset: oot söpö/kaunis/kuuma/sulla on kauniit silmät. Olis kannattanut kysyä mieluummin harrastuksista. Tuollainen ulkonäön kommentti on aikamoinen turn off. Saan kuulla sitä ihan riittävästi muutenkin.

No hermohan siihen tinderiin meni jo parissa viikossa juurikin tuon miesten lukutaidottomuuden mutta myös tietoisen valehtelun takia. Kiva mennä pettymään treffeille kun tiedot on vähän sinne päin alkaen väärästä iästä.

Ai niin, kirsikkana kakun päällä eräs mies kyseli mun lapsesta. Mulla ei siis edelleenkään ole lapsia. Mikä urpå!

Vierailija
68/68 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, kirsikkana kakun päällä eräs mies kyseli mun lapsesta. Mulla ei siis edelleenkään ole lapsia. Mikä urpå!

Mulla taas kerran meni fiilikset treffeillä, kun mies ei tiennyt, että kuinka monta lasta mulla on tai minkä ikäisiä edes suurinpiirtein ovat, vaikka asiasta oli todellakin keskusteltu. Kävi jopa vähän sääliksi tuota miestä, koska oli ollut pitkään sinkkuna, jaksoi kovasti kirjoitella ja mikään alfa ei ollut. Ei varmaan löydy parisuhdetta, jos ei yhtään paina mieleen, mitä on kenenkin kanssa kirjoitellut, tai sekoittaa naiset keskenään, eikä muista, kenen kanssa olikaan nyt treffeillä.