Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehuuko miehet teitä deittisovelluksissa älykkääksi/fiksuksi jne?

Vierailija
19.10.2022 |

Tuota on tapahtunut nyt sen verran usein, että olen alkanut pohimaan syytä sille...onko tuo joku yleinen tapa jolla miehet liehittelee naisia? tai onko se jotain mitä tuon kehun sanonut haluaisi itse kuulla....
Olen hämmentynyt, sillä aikaisemmin parisuhteessa ollessani mies lähinnä antoi ymmärtää että olen tyhmä.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu ne, mut ei ne väärässä olleet.

Vierailija
2/68 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille pitää sanoa mitä naiset haluavat kuulla. Totuus aiheuttaa vain riitoja ja kiukuttelua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille pitää sanoa mitä naiset haluavat kuulla. Totuus aiheuttaa vain riitoja ja kiukuttelua

Jatka vaan maksullisten parissa

Vierailija
4/68 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luottaisi pelkkään kehuun. Kysy näkyykö älykkyys jostain? Jos saat geneerisen vastauksen, skippaa.

Vierailija
5/68 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten hitolla joku voi sanoa toista fiksuksi ja älykkääksi jos ei ole koskaan tavannutkaan, auts!

Vierailija
6/68 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne siellä sovelluksessa voi älykkääksi kehua? Ymmärtäisin, jos nätiksi kehuttaisiin kuvien perusteella.

Vierailija
7/68 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei? Eihän toisesta voi minuutissa huomata älykkyyttä. Yleensä keskustelut on jotain aika pinnallista eikä älyllistä siinä vaiheessa. Ap

Vierailija
8/68 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet fiksuin ikinä tapaamani nainen.🤣

Vierailija
9/68 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ettei ole läpällä sanottu?

Vierailija
10/68 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeessä lataa Amazonin audible trial. Perehdy miesten deittailu tapoihin. Perehtymällä voit välttää seksin perässä olevan.

Hae toxic dating, avoid toxic men, alpha male.

Vierailija
11/68 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä on pakko kun yksikään nainen ei ole ilmainen joka nainen vaatii huomioimista tai lahjontaa tai palvelua että suostuu seksiin niin heti ottaisin ilmaisen jos semmoisia vain olisi

Nolaat ittes.

Vierailija
12/68 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittailu on yhtä miinojen väistelemistä. Onnea aapeelle sen oikean löytämiseen.

Vierailija
13/68 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sen typerän ja pinnallisen naisen hoksaa melkein heti, kun viestittely alkaa.

Jos on hakemessa vain sänkyseuraa, niin eipä tuo haittaa jos nainen muutoin on kivan näköinen.

Mutta jos on etsimässä seuraa tosimielellä, niin nopsasti tuollaiset typerämmät naiset karsiutuu pois.

M 37

Vierailija
14/68 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun deittailin, älyyn kiinnitettiin kyllä huomiota mutta ei varsinaisesti kehuvaan sävyyn. Enemmän tuli sellaista hieman pelonsekaista tai epäuskoista kommenttia, josta saattoi päätellä ettei ko. miehen kanssa tule parisuhde onnistumaan mitenkään. Sitten tiukensin kriteerejäni ja aloin tykkäillä vain niistä miehistä joilla jo profiilista selkeästi näki että olemme suunnilleen samalla aaltopituudella. Sen jälkeen kumpikaan osapuoli ei ottanut tätä aihetta puheeksi, varmaakin siksi että se oli molemmille itsestäänselvää.

Ap, voisiko olla että miehet jotka kehuvat, ovat tavanneet paljon typerinä pitämiään naisia ja kehu on eräänlainen helpotuksen ilmaisu kun ovat vaihteeksi fiksun oloisen naisen seurassa? Mihin sävyyn nämä kehut esitetään?

Vierailija
15/68 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä mitään deittisovelluksia, joten eivät kehu.

Vierailija
16/68 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo älykkyys on nykyajan kaunis. Ne on nyt oppineet että ulkonäköä ei saa kommentoida joten ne sanoo älykkääksi, vaikka niiden oma järki ei riitä sellaisten määrittelyjen tekemiseen.

Vierailija
17/68 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deittailu on yhtä miinojen väistelemistä. Onnea aapeelle sen oikean löytämiseen.

Niinhän se. Otan kaikki kehut aina niin että ei tuo oikeasti tarkoita sitä, kunhan kettuilee. Näin siitä huolimatta että itse tykkään kehua ja kehunkin, mikäli aihetta on. Olen siis nainen.

Vierailija
18/68 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä on pakko kun yksikään nainen ei ole ilmainen joka nainen vaatii huomioimista tai lahjontaa tai palvelua että suostuu seksiin niin heti ottaisin ilmaisen jos semmoisia vain olisi

Nolaat ittes.

Olen semmoinen ihminen että minä ei kiinnosta tippaakaan vaikka olen jonkun nimettömän ja kasvottoman ihmisen mielestä nolo. En ole riippuvainen muiden huomiosta ja hyväksynnästä vaan pystyn olemaan oma itseni ilman että mietin mitähän muut minusta ajattelee.

Vierailija
19/68 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus kuulin, että pelimiehen pelikirjassa lukisi, että kaunista naista (joka jo tietää olevansa kaunis) kannattaa kehuta älykkyydestä ja älykästä naista (joka tietää olevansa älykäs) kauneudesta.

Mutta, jos sanovat, että vaikutat järkevältä tms., niin varmaan vaan tarkoittavat asennoitumistasi joihinkin asioihin.

Vierailija
20/68 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toista voi sanoa älykkääksi, kun ei vielä edes tunne.