Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako huoltoyhtiö tulla ilmoittamatta nostimen kanssa kerrostalon ikkunan taakse? Vähän säikähdin kun joku ukko virnuili yhtäkkiä ikkunan takana!

Vierailija
19.10.2022 |

Etätöitä teen kotona ja vähän päivällä säikähdin, kun huoltoyhtiön ukot olikin yhtäkkiä nostimen kanssa ikkunan takana !! Sitten ne nousi ylemmäs etteivät jääneet sentään pitkäksi aikaa siihen töllöttämään. Onneksi en ollut vaatteita vaihtamassa! Onko ihan asiallista tuollainen!?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin kuinka ihmiset vähättelee aloitusta. Mulle on kerran käynyt niin, että olin alasti suihkun jälkeen alkamassa vaihtamaan vaatteita ja kerkesin juuri ja juuri piiloon ennenkuin ukot näki ikkunan takaa.

Tietenkään eivät tahallaan kuikuile ikkunoista sisään, mutta on suuri todennäköisyys, että näkevät jotain, joka ei kuulu kenenkään nähtäväksi.

Luuletko ettei naapuritalon ikkunoista nää kun sinä olet alasti kotonasi? Se on kuule suurta hupia katsella kaukoputkella pimeästä asunnosta vastapäisten talojen asukkaiden touhuja. Monet luulee että kun kaihtimia laittaa vähän pienemmälle ettei sisään näe. Kyllä näkee ja monet nainnit ja tissit olen nähnyt. Eräs talonsa yläkerrassa asuva sinkku tyttö imuroi AINA alasti. Luulee ettei alempaa näe, mutta hyvin näkee ja parvekkeen tummenetun lasikaiteen läpi näkee oikeinkin hyvin.

Otaakaas poliisit tämän ip ylös, tekee rikosta.

Hah hah 😅

Vierailija
62/69 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin kuinka ihmiset vähättelee aloitusta. Mulle on kerran käynyt niin, että olin alasti suihkun jälkeen alkamassa vaihtamaan vaatteita ja kerkesin juuri ja juuri piiloon ennenkuin ukot näki ikkunan takaa.

Tietenkään eivät tahallaan kuikuile ikkunoista sisään, mutta on suuri todennäköisyys, että näkevät jotain, joka ei kuulu kenenkään nähtäväksi.

Entä sitten? Mikä on se konkreettinen haitta joka sinulle aiheutuu, jos joku tuntematon huoltomies vahingossa näkee vilauksen sinusta alasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa ihmisistä käyttää sheivausajolaitetta (patterilla toimiva) makkarissa pyyhkeen päällä, oudoissa vaikeissa asennoissa, tuntuu ettei ole kauhean sopivaa että huoltomies ilmestyy silloin tai miehet. Ellei sitten ole se joka elää verhot kiinni yläkerroksessa. 

Se normaalimpi osa käyttää sitä kylpyhuoneessa.

Vierailija
64/69 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne ihan yllättäen tule. kyllä taloyhtiö on niille päättänyt maksaa ja tilannut ne. ei kukaan ilmaiseksi tule töihin

Vierailija
65/69 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kerran kyllä säikähdin kun kävelin suihkusta olohuoneeseen ja ikkunan takana joku ukko ilmeisesti teki jotain räystäiden putsausta yms. Tosi kiva ylläri. En yleensä odota näkeväni ikkunan takana ketään kun tämä on päätyasunto josta olohuoneen ikkuna suoraan metsään päin, niin ei tule varulta pidettyä verhoja kiinni. Oli onneksi aamutakki edes jotenkuten päällä.

Vierailija
66/69 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? Mikä on se konkreettinen haitta joka sinulle aiheutuu, jos joku tuntematon huoltomies vahingossa näkee vilauksen sinusta alasti?

Siis oletko sä itse nainen ollenkaan? Ei paljoa innosta ajatus siitä, että joku puolituttu raksa mies näkee mun pyhimpäni.

Vierailija
67/69 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oletko sä itse nainen ollenkaan? Ei paljoa innosta ajatus siitä, että joku puolituttu raksa mies näkee mun pyhimpäni.

Olen toki, mutta en noin teennäisen siveyden sipuli. On vähän vastaavasti käynytkin joskus, tilanne kuitattiin sillä että mies pyysi anteeksi ja minä totesin että ei se mitään. Sen jälkeen molemmat jatkoivat elämäänsä ihan kuten ennenkin.

Vierailija
68/69 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun pyhimmässä tuskin on paljoa näkemistä.

Vierailija
69/69 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teitä niin kovasti hävettää jos joku näkee teidät alasti tai tissinne. Kyllä ne huoltoukkelitkin on alasti ihan päivittäin ja jos pyydät ne sisään niin melko pian näet heidätkin ilman vaatteita, joten tilanne on sen jälkeen tasapelissä!