Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako huoltoyhtiö tulla ilmoittamatta nostimen kanssa kerrostalon ikkunan taakse? Vähän säikähdin kun joku ukko virnuili yhtäkkiä ikkunan takana!

Vierailija
19.10.2022 |

Etätöitä teen kotona ja vähän päivällä säikähdin, kun huoltoyhtiön ukot olikin yhtäkkiä nostimen kanssa ikkunan takana !! Sitten ne nousi ylemmäs etteivät jääneet sentään pitkäksi aikaa siihen töllöttämään. Onneksi en ollut vaatteita vaihtamassa! Onko ihan asiallista tuollainen!?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten aikamoinen pershalvaus olla omalla sohvallaan ja yhtäkkiä television takaa nousee joku haalarirape vaikka asut talon ylimmässä kerroksessa. Normaalisti ei näe kuin lintuja sillä korkeudella.

Vierailija
22/69 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan se aika noloa jos olis sängyllä tai sohvalla harrastamassa itserakastelua ja joku ukko tulis ikkunan taakse möllöttämään eikä puuhan tuoksinassa välttämättä heti huomais.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ihmiset enää omista verhoja?

Omistan, ja kalliit omistankin, mutta pidän ne päivällä auki.

Vierailija
24/69 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän vittua ne verhot siinä tapauksessa auttaa jos ihminen on alasti vaihtamassa vaatteita ja yhtäkkiä joku onkin ikkunan takana? Siinä sitten puoli alasti lähemmäs ikkunaa vetämään verhoja kiinni vai? Vai oletetaanko että kaikki ihmiset pitävät verhoja kiinni yötä päivää varmuuden vuoksi ettei kukaan kurki sisään??

Minä avaan ne verhot ja sälekaihtimet aamulla vasta, kun olen pukeissa ja käynyt suihkussa. En kyllä pelkää kenenkään olevan ikkunan takana, mutta siinäpä ratkaisu ongelmaasi.

Vierailija
25/69 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Infoa tulee paperi lapulla, ainakin meidän taloyhtiössä

Vierailija
26/69 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole asukkaan oma valinta strippaileeko kotonaan verhojen takana vai ilman. Täten myös oma syy, jos joku näkee jotain. Toki, jos olet taloyhtiön hallituksessa, niin kyllä pitää isännöitsijän vähäistä suuremmat remontit ilmoittaa, ei tosin tarvi ilmoittaa, että milloin on joku mahd ikkunan takana.

No mene nyt helvettiin siitä viisastelemasta. Sohvalla burkha päällikkö tässä pitää huoltoihmisten pelossa istua.

Vierailija
27/69 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti vuokralainen, tulolut info asunnon omistajalle ja olisi pitänyt infota sinua

Vierailija
28/69 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Infoa tulee paperi lapulla, ainakin meidän taloyhtiössä

Tarkoitit varmaan paperilapulla.

Vierailija
29/69 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän vittua ne verhot siinä tapauksessa auttaa jos ihminen on alasti vaihtamassa vaatteita ja yhtäkkiä joku onkin ikkunan takana? Siinä sitten puoli alasti lähemmäs ikkunaa vetämään verhoja kiinni vai? Vai oletetaanko että kaikki ihmiset pitävät verhoja kiinni yötä päivää varmuuden vuoksi ettei kukaan kurki sisään??

Minä avaan ne verhot ja sälekaihtimet aamulla vasta, kun olen pukeissa ja käynyt suihkussa. En kyllä pelkää kenenkään olevan ikkunan takana, mutta siinäpä ratkaisu ongelmaasi.

Okei. Eli sun logiikalla päivällä jos menee suihkuun, niin laitetaan sälekaihtimet kiinni siksi aikaa?

Vierailija
30/69 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään. Avaa ikkuna ja karjaise että POIS SIITÄ!

Pukkaa sen koko prkeleen vempeleen kumoon ukkoineen päivineen, oppiipahan kurkistelemaan...

Vierailija
31/69 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit kuitenkin tykätä. Paljastitko karvaisen kolmion miehelle?

Vierailija
32/69 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oliko jossain Savossa taas

Vierailija
33/69 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikaan nukuin kaikessa rauhassa kun sisälle tuli omilla avaimilla jotain porukkaa tekemään tarkastuskäyntiä. Sanoivat vaan, että "täällä sitä vaan nukutaan". No olihan kello vasta 12.

Vierailija
34/69 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos erehtyvät musliminaisten ikkunan taakse noin niin voi olla että ei jää siihe? Tuleeko tämä mieleen?

Vierailija
35/69 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin kuinka ihmiset vähättelee aloitusta. Mulle on kerran käynyt niin, että olin alasti suihkun jälkeen alkamassa vaihtamaan vaatteita ja kerkesin juuri ja juuri piiloon ennenkuin ukot näki ikkunan takaa.

Tietenkään eivät tahallaan kuikuile ikkunoista sisään, mutta on suuri todennäköisyys, että näkevät jotain, joka ei kuulu kenenkään nähtäväksi.

Luuletko ettei naapuritalon ikkunoista nää kun sinä olet alasti kotonasi? Se on kuule suurta hupia katsella kaukoputkella pimeästä asunnosta vastapäisten talojen asukkaiden touhuja. Monet luulee että kun kaihtimia laittaa vähän pienemmälle ettei sisään näe. Kyllä näkee ja monet nainnit ja tissit olen nähnyt. Eräs talonsa yläkerrassa asuva sinkku tyttö imuroi AINA alasti. Luulee ettei alempaa näe, mutta hyvin näkee ja parvekkeen tummenetun lasikaiteen läpi näkee oikeinkin hyvin.

Vierailija
36/69 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole asukkaan oma valinta strippaileeko kotonaan verhojen takana vai ilman. Täten myös oma syy, jos joku näkee jotain. Toki, jos olet taloyhtiön hallituksessa, niin kyllä pitää isännöitsijän vähäistä suuremmat remontit ilmoittaa, ei tosin tarvi ilmoittaa, että milloin on joku mahd ikkunan takana.

Älä nyt viitti, että asukkaan nyt vain kuuluu joka päivä varautua siihen, että joku ukko kurkistelee ikkunasta ja olla tämän takia olematta alasti/alusvaatteissa/harrastamatta seksiä esim. keittiössä?

Sinäkö olet muka harrastanut? Älä viitti naurattaa!

Vierailija
37/69 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, anteeksi nyt, me kaikki jatkossa alamme elämään kuin sinä, käymme iltasuihkunkin aamulla kun sinä niin sanot. Ilmeisesti päähäsi ei ole koskaan pälkähtänyt, että on muitakin tapoja elää elämäänsä kuin sinun. Eli aina pitää koko saakelin 6 H ja keittiön verhot laittaa kiinni, kun joku menee suihkuun, niinkö? Sitä kertaa/vuosi kun niitä ulkotöitä tehdään ei millään muotoa voi asukkaille ilmoittaa. Hyppikööt kaikki asukkaat vaan pelosta ja hästätkööt verhojen kanssa, ihan varoiksi.

Vierailija
38/69 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin kuinka ihmiset vähättelee aloitusta. Mulle on kerran käynyt niin, että olin alasti suihkun jälkeen alkamassa vaihtamaan vaatteita ja kerkesin juuri ja juuri piiloon ennenkuin ukot näki ikkunan takaa.

Tietenkään eivät tahallaan kuikuile ikkunoista sisään, mutta on suuri todennäköisyys, että näkevät jotain, joka ei kuulu kenenkään nähtäväksi.

Luuletko ettei naapuritalon ikkunoista nää kun sinä olet alasti kotonasi? Se on kuule suurta hupia katsella kaukoputkella pimeästä asunnosta vastapäisten talojen asukkaiden touhuja. Monet luulee että kun kaihtimia laittaa vähän pienemmälle ettei sisään näe. Kyllä näkee ja monet nainnit ja tissit olen nähnyt. Eräs talonsa yläkerrassa asuva sinkku tyttö imuroi AINA alasti. Luulee ettei alempaa näe, mutta hyvin näkee ja parvekkeen tummenetun lasikaiteen läpi näkee oikeinkin hyvin.

Voi sinua vaja amielistä, rassukka.

Vierailija
39/69 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskeluaikaan nukuin kaikessa rauhassa kun sisälle tuli omilla avaimilla jotain porukkaa tekemään tarkastuskäyntiä. Sanoivat vaan, että "täällä sitä vaan nukutaan". No olihan kello vasta 12.

Sama juttu, olin koisimassa yksiössäni (sängystä suora näkymä ulko-ovelle) kun jotkut ilmastoinninpuhdistajat tuli avaimilla kämppään ja repesivät nauruun. Meille oli kyllä ilmoitettu etukäteen, mutten ollut hakenut postia. :D

Vierailija
40/69 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä käyttää sheivausajolaitetta (patterilla toimiva) makkarissa pyyhkeen päällä, oudoissa vaikeissa asennoissa, tuntuu ettei ole kauhean sopivaa että huoltomies ilmestyy silloin tai miehet. Ellei sitten ole se joka elää verhot kiinni yläkerroksessa.