Kaveri tuli kuukausi sitten ulkomaan matkalta ja on lähdössä ensi kuussa taas reissuun
Kuinka joku kehtaa matkustella noin paljon tällaisena aikana?
Kommentit (33)
Ai millaisena aikana?
Korona on ohi ja sota-alueelle ei ole pakko mennä.
Vierailija kirjoitti:
Ai millaisena aikana?
Korona ei ole ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai millaisena aikana?
Korona ei ole ohi.
Luuletko, että se joskus tulee olemaan ohi?🤭
Kävin itsekin viime kuussa ulkomailla ja jouluksi taas. Eipä oo koronaa tullut, jos sitä meinasit että ei kehtaisi matkustella. En ole sairastanut koronaa kertaakaan.
Mä oon just ulkomailla ja tuum vaan jouluksi Suomeen ja sit taas ulkomaille 3 kuukaudeksi. Ei sitä Suomen talvea jaksa
Omillaan kun menee niin antaa mennä. Joku ajaa Teslalla ja perämoottori prutkuttaa kesät,
Jos mulla ois rahaa ni tekisin ihan saman. Ei muutaku menolippu Mallorcalle 🏖🍹
Tartuta siihen korona pari päivää ennen loman alkua niin se menee pilalle. Tajuaa varmaan pysyä sen jälkeen kotona, eikä ympäri maapalloa hurvittelemassa.
Mene sinäkin töihin niin on varaa matkustella.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon just ulkomailla ja tuum vaan jouluksi Suomeen ja sit taas ulkomaille 3 kuukaudeksi. Ei sitä Suomen talvea jaksa
oon ollut paljon ulkomailla ja täytyy sanoa että osaa nauttia myös tästä kotimaasta, niin selvät vuodenajat.
Millaisena aikana? Tarkennatko hieman.
Sama täällä, just tultiin kotiin kahden kuukauden reissulta. Joulun jälkeen takaisin Thaimaaseen ja kesäksi kotiin.
Minäkin lähden pitkästä aikaa reissuun marraskuussa.
No jos tätä vuotta katsoo, niin tein ulkomaan matkoja jokaisena kuukautena paitsi maaliskuussa, jolloin sairastin koronan. Ulkomailla olen nytkin. Myös marraskuussa ja joulukuussa teen matkan. Matkojen pituudet ovat olleet 1-6 viikkoa. Tällä erää kolmen viikon matkalla. Marraskuussa teen vajaan viikon matkan ja joulukuussa taas vajaa kolme viikkoa.
Työelämässä en arvatenkaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Tartuta siihen korona pari päivää ennen loman alkua niin se menee pilalle. Tajuaa varmaan pysyä sen jälkeen kotona, eikä ympäri maapalloa hurvittelemassa.
Miten se menisi siitä pilalle? Aika harva enää taitaa tietää sairastaako koronaa vai jotain muuta.
Sulla on joku henkinen poikkeustila päällä 24/7. Ihmiset elää elämäänsä sinun kuplan ulkopuolella, surullista että oma elämäsi menee hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, just tultiin kotiin kahden kuukauden reissulta. Joulun jälkeen takaisin Thaimaaseen ja kesäksi kotiin.
Punaniskajuntit siellä matkustaa, oksettaa.
Miksi ei kehtaisi? Omilla rahoilla saa matkustaa vaikka 365 päivää vuodessa. Minäkin lähden jouluksi ja uudeksivuodeksi Wieniin ja helmikuussa Bahrainiin ja Emiraatteihin pariksi viikoksi eikä se kuulu kenellekään pätkän vertaa.
Miksi ei kehtaisi? Omilla rahoillaan saa matkustella juuri niin paljon kuin huvittaa.