Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ollako vaiko eikö??????????????

03.11.2006 |

Menkat piti alkaa eilen,tein testin silloin mutta negaa näytti (clearblue)tänään löysin kaapista mammaksin herkän liuskatestin ja ensin oli negaa mutta noin 20 min.kuluttua tuli selvä joskin todella haalea viiva.Mitähän tästä pitäis ajatella????Alkaa jo rassaa kun n.2 kk. sitten sain alkuraskauden keskenmenon ja siitä asti on ollut todella kova yritys päällä.(eihän toi ole pitkä aika mutta on kuiteski todella rassaavaa!)Ravaan koko ajan vessassa kun luulen että menkat alkaa....Mulla on jo neljä lasta ja tuntuu että ne sai alkunsa jo pelkästä ajatuksesta.Nyt mulla ikää 34 ja jotenkin tosi toivoton olo,tuntuu että tuleeko niitä lapsia enää ollenkaan.No joo,olipahan vuodatusta kerrakseen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. aconin liuskatesteissä tulokseen ei voi enää 10 minuutin jälkeen luottaa.

Parasta on vain odottaa ja testailla parin päivän päästä uudelleen, jos eivät menkat sitä ennen ala.

Paljon plussaonnea ja malttia odotukseen! Eiköhän se viideskin vauva sieltä tule, jos noin monta olette jo saaneet!

Vierailija
2/12 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp 33/28, ei plussaa ei menkkoja....Tapahtuis nyt jotain suuntaan tai toiseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi niin, että viime kierrossa tein positiivisen testin ja siitä viikkoa myöhemmin halusin vahvistuksen ja se olikin nega.. vaikka miten olis testiä pyöritelly.. Kp 40/28 alkoi sit menkat. Nyt taas tulossa megakierto, kp 28/28 ovistesti positiivinen ja seuraavana aamuna raskaustesti nega. Nyt menossa 35/28-40.. enkä testaa enää.. hermot meni kun en saanu edes kontrolli viivaa testiin eikä mitään oireita. Kierto meni sekaisin kun aloin kuumeilla.

Toivotaan, että sulla plussaa

T.Neppis neljän äiti

Vierailija
4/12 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos testi näyttää negaa ja kuukautisia ei vaan kuulu eikä kuulu(jos ei ole mitään muuta häikkää kehossa) niin luultavasti menkkojen siirtyminen johtuu stressistä/jännityksestä.. Menkat ovat äärettömän herkät siirtymään etiäpäin jos jokin painaa mieltä yms...

Mun miehen isä kuoli pari vuotta sitten syksyllä, niin sen takia kun oli suruaika, niin menkat eivät tulleet , vaan siirtyivät viikolla etiäpäin...

Sekin että jos oikeen jännityksessä oottaa, et alkaako menkat, saattaa siirtää niitä ...

Terkuin sanny80

Vierailija
5/12 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan koskaan ennen ole käynyt näin vaikka oon kuinka kuumeillut.Missäköhän vaiheessa pitäis lääkäriin ottaa yhteyttä' jos tilanne vaan jatkuu samanlaisena?

Vierailija
6/12 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko siellä terkkarissa ottaa jotenkin varmemman testin kun kotitestin?Tää on todella rassaavaa kun ei tiedä ja toivo silti elää,että jos kuitenkin oon raskaana...

Vierailija
7/12 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tarvii enää miettiä! Taas pudottiin korkeelta ja kovaa.Täti kurvas aamulla paikalle. :( Ajattelin ens kierrolla ottaa vielä tikut avuks,en sitten tiedä vaan turhaa stressiä eikä sitten ainakaan tärppää...No ekan ja varmaankin vikan kerran kokeilen ja sitten lopetan yrityksen. :p

Vierailija
8/12 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut tsemppiä uuteen yritykseen!! :)

AIHA

Vierailija
9/12 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 2 kuukautta yritystä ja neljä lastakin jo olemassa... Kannattaisi miettiä, että täällä on ihmisillä oikeasti vaikea saada lapsia.

Kannattaa varmaan oottaa pari päivää ja tehdä testi uudelleen.

Vierailija
10/12 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...oma moka. Luulin, että tää oli lapsettomuuspalstalla. Silti suosittelisin nyt ottamaan vaan ihan rauhallisesti.

Vierailija
11/12 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,ei todellakaan tulis mieleen laittaa lapsettomuuspuolelle tämmöstä viestiä!!!!!!!!!Ja lähinnä mun pointti oli toi r.testi ja siihen 20 min.päästä ilmestyvä viiva.Ei ollut mikään valitusvirsi vaan ihmettely.

Vierailija
12/12 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllä nää asiat on jokaiselle henkilökohtaisesti rassaavia,oli sitä yritystä sitten ollut 2 vuotta tai kaks kuukautta.