Haaveilen jo viidennestä
Hei!
Vauvakuumeelleni ei loppua näy,aina se tulee uudestaan ja nyt neljännen lapseni ollessa vasta 2kk haaveilen jo että vielä joskus saisin viidennen lapsen!Ikävöin jo nyt raskaus aikaa,jännitystä ennen synnytystä,aikaa sairaalassa vauvan kanssa.Nautin vauva ajasta niin paljon etten voi edes ajatella etten koskaan enää saisi kokea kaikkea uudelleen.Samasta aiheesta olikin juttua uusimmassa vauva lehdessä,joten kohtalotovereitakin tuntuu löytyvän.En pelkästään haaveile vauvoista vaan myös suuresta perheestä,tämä ei siis ole pelkkää vauvan kaipuuta,ei sellaista että haluaisin aina vaan uuden vauvan ja kiinnostus toisiin lapsiin hiipuisi, vaan rakastan lapsiani ja jokaista kehitysvaihetta heidän kanssaan.En kuvittele että voisin aina vauvakuumeen iskettyä saada vauvan,tähän tunteeseen on vain totuttava,ihmettelen miten se tulee aina uudelleen näin vahvana kun meillä on jo 4 lasta.Täytyy pelkästään haaveilla nyt ainakin seuraavat 3 vuotta,katsoa sitten mitä elämä tuo vielä tullessaan :)
Äitix4, kirjoituksesi oli ihan kuin minun suusta! :) Synnytin 3 viikkoa sitten aivan ihanan pojan, perheemme kolmannen lapsen. Alunperin oli suunniteltu, että tämän jälkeen ei enää enempää lapsia. Mutta nyt kun on raskausaika ja synnytys takana, niin olen sen todellisuuden edessä, että ihanko totta ei enää koskaan uudestaan... Tuntuu mielettömän pitkältä ajalta odotella niitä lapsenlapsia! :)
Olen miettinyt hiljaa mielessäni, että olen varmaan maailman ainoa ihminen jonka mielestä vauvan saamisessa on ihanaa jopa sairaala-aika synnytyksen jälkeen! Kiva kuulla että on muitakin yhtä ihania höperöitä =)