Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Venäläisille myyty kiinteistöjä viime viikolla varuskuntien läheltä

Kommentit (232)

Vierailija
181/232 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitään turvallisuusongelmaa tässä ei osata nähdä, vaikka muuten kyllä uhriudutaan Suomen turvallisuudesta, koska...?

Vierailija
182/232 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita aika moni myynyt vuosien saatossa, ja varmaan tulevat myymään jatkossakin... Mikäs siinä kun kaveri maksaa.. Ovatko nämä ihmiset teille jostain velkaa? eivät. Fiksuja ihmisiä. Ei ole olemassakaan mitään "isänmaata", ollut pitkiin aikoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/232 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa tulee purkautumaan koska puolustusministeriö ei anna sille siunaustansa.

Vierailija
184/232 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos soomalaine tarjoaa 100k , ja venäläänö tarjoaa 1m... Otan 1m. Siinäpähä itkette.

Samma här. Minulla on perhe elätettävänä, yksikään näistä junteista ei pitäisi minun puolia missään, miksi tekisin heidän vuoksi mitään. itkekööt haha

Mutta sitten kun vihollinen henkii niskaasi niin itse olet itkemassa NATOa apuun. Miksi sen pitaisi avustaa tuollaista joka on vihollisen pyytanyt kylaan?

Vierailija
185/232 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolustusvoimilla saattaa olla nyt aika napakka suhtautuminen tällaisiin yrityksiin, tuskin hyväksyvät kauppaa.

Vierailija
186/232 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos soomalaine tarjoaa 100k , ja venäläänö tarjoaa 1m... Otan 1m. Siinäpähä itkette.

Samma här. Minulla on perhe elätettävänä, yksikään näistä junteista ei pitäisi minun puolia missään, miksi tekisin heidän vuoksi mitään. itkekööt haha

Mutta sitten kun vihollinen henkii niskaasi niin itse olet itkemassa NATOa apuun. Miksi sen pitaisi avustaa tuollaista joka on vihollisen pyytanyt kylaan?

Naton apuu? Minä en koskaan edes halunnut liittyä Natoon.. Olen merivoimien kersantti reservissä. Vannoin valani omalle maalleni. Minun henkilökohtainen mp on se, että meidän olisi pitänyt vahvistaa suhdettamme Ruotsin kanssa ja unohtaa Nato. Te myitte meidän maan. En minä.

Vierailija
187/232 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Russakat yritti ostaa minulta mummoni vanhaa kotitilaa. Aika hyvin tarjosivat, mutta en myynyt. Siitä talosta oli viisi miestä rintamalla ja kaksi jäi sinne. Olisi ollut vaikea käydä veljesten haudalla jos olisin myynyt.

Vierailija
188/232 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Russakat yritti ostaa minulta mummoni vanhaa kotitilaa. Aika hyvin tarjosivat, mutta en myynyt. Siitä talosta oli viisi miestä rintamalla ja kaksi jäi sinne. Olisi ollut vaikea käydä veljesten haudalla jos olisin myynyt.

äl puhu askoa siellä yksiössäsi:D

Vierailija
189/232 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pojjjaatt heittää tarpeeksi kahisevaa ni miksi ei?

Vierailija
190/232 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikea summa heitettäisi käteen niin kaikki myisivät.. Turha esittää. 

isänmaata ei ole ollut aikoihin ja näitä propaganda koneiston lampaitako pitäisi puolustaa? ei kiitos. 

Antakaa rahat.

Vierailija
191/232 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katos napero, kaikki ei ole myytävänä. Ei tartte myydä, siksi kai se talo tuli testamentissa minulle.

Vierailija
192/232 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katos napero, kaikki ei ole myytävänä. Ei tartte myydä, siksi kai se talo tuli testamentissa minulle.

Tuo rysy myisi itse vaikka eurolla jos vain ostajana olisi rssät. Onneksi tuolla ressukalla ei ole mitään mitä myydä.

Vierailija
193/232 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oikea summa heitettäisi käteen niin kaikki myisivät.. Turha esittää. 

isänmaata ei ole ollut aikoihin ja näitä propaganda koneiston lampaitako pitäisi puolustaa? ei kiitos. 

Antakaa rahat.

Juuri näin.

Vierailija
194/232 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt viimeistään kannattaa suunnata muuttokuorma toiseen maahan, jos mahdollista. Tämä on nimenomaan sitä hybridisotaa, ajankysymys milloin käsky käy ja saadaan tulitaistelu tännekin.

Miksi täällä ollaan niin helvetin uunoja? Sormi suussa ollaan jo ihmetelty, kun porukkaa lappaa rajan yli, kiinteistöjä ostetaan tärkeiltä paikoilta ja dronet lennelleet infrastruktuurisissa paikoissa.

Ovat varmasti kuvanneet jo aikoja sitten lentokentät ja muut kohteet. Juna meni jo.

Huoh. Satelliiteilla on voinut kuvata maa-alueet parin sentin tarkkuudella jo parin vuosikymmenen ajan.

Vierailija
195/232 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä tätä. Suomalaiset eivät saa ostaa kiinteistöjä Venäjältä mutta hyökkäyssotaa käyvät venäläiset saavat ostaa Suomesta mitä vain. Johtuuko se siitä että meillä on päättämässä kaasuputkipateja täynnä oleva puolue?

Vierailija
196/232 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppa tulee purkautumaan koska puolustusministeriö ei anna sille siunaustansa.

Lyön vetoa, etteivät löydäkään mitään lainkohtaa, jolla estää kaupat. Tää on niin nähty 😬🙄

Vierailija
197/232 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten perussuomalaiset kuvittelevat olevansa päteviä johtamaan tätä maata, kun jonkun kusisen pikkukunnan asiatkin onnistuvat ryssimään totaalisesti?

Vierailija
198/232 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat tosi fiksoituneita myymiseen. Yhtä hyvin itänaapuri voi vuokrata sen ja muutkin vastaavat tilat. Sitä ei valvota mitenkään.

Vierailija
199/232 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten perussuomalaiset kuvittelevat olevansa päteviä johtamaan tätä maata, kun jonkun kusisen pikkukunnan asiatkin onnistuvat ryssimään totaalisesti?

Eihän kunta sitä nyt myy vaan myi sen jo 2 v sitten ompelijalle, joka myi tälle miehelle, joka kaupittelee venäläisille.

Vierailija
200/232 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä Suomessa edelleen tehdään tätä virhettä? Johan näistä on uutisissakin ihmetelty koko vuosikin miksi ennen on myyty.